![]() |
市場調査レポート
商品コード
989777
建設機械市場規模調査:タイプ別、機器タイプ別、最終用途別(~2025年)、COVID-19の累積的影響Construction Equipment Market Research Report by Type, by Equipment Type, by End use - Global Forecast to 2025 - Cumulative Impact of COVID-19 |
建設機械市場規模調査:タイプ別、機器タイプ別、最終用途別(~2025年)、COVID-19の累積的影響 |
出版日: 2021年02月04日
発行: 360iResearch LLP
ページ情報: 英文 188 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
世界の建設機械の市場規模は、2020年の1516億7439万米ドルから、2025年末までに1948億1305万米ドルに成長すると予想されています。
市場セグメンテーションとカバレッジ:
当調査は、建設機械の世界市場を分類して、収益を予測し、次の各サブマーケットの動向を分析します。
タイプ別だと、建設機械市場は製品とサービス全体で調査されました。サービスは、メンテナンスサービスとレンタルサービス全体でさらに調査されました。
機器の種類別だと、建設機械市場は、建設車両、土木機械、マテリアルハンドリング機器、およびその他の建設機器にわたって調査されました。建設車両は、ダンパー、ティッパー、トレーラーでさらに調査されました。地球移動装置は、バックホー、ブルドーザー、クローラーローダー、掘削機、ローダー、モーターグレーダー、モータースクレーパー、スキッドステアローダー、トレンチャー、およびホイール式ローディングショベルでさらに調査されました。マテリアルハンドリング機器は、コンベヤー、クレーン、フォークリフト、ホイストでさらに研究されました。その他の建設機械は、コンクリートミキサー、ヘビーデューティーポンプ、ホットミックスプラント、道路製造機、ロードローラー、スラリーシール機、石破砕機、トンネルおよびハンドリング機器でさらに研究されました。
最終用途別だと、建設機械市場は、商業、産業、および住宅全体で調査されました。
「アジア太平洋地域は、予測期間中に最高の成長をすると予測されています」
地域別だと、建設機械市場は南北アメリカ、アジア太平洋、欧州、中東・アフリカで調査されました。南北アメリカ地域ではアルゼンチン、ブラジル、カナダ、メキシコ、および米国で調査されました。アジア太平洋地域ではオーストラリア、中国、インド、インドネシア、日本、マレーシア、フィリピン、韓国、タイで調査されました。欧州、中東、およびアフリカ地域ではフランス、ドイツ、イタリア、オランダ、カタール、ロシア、サウジアラビア、南アフリカ、スペイン、アラブ首長国連邦、および英国全体で調査されました。欧州、中東・アフリカは2020年に建設機械市場で最大のシェアを占めました。一方、アジア太平洋地域は予測期間中に最速のCAGRで成長すると予想されます。
COVID-19の累積的影響:
COVID-19は、ほぼすべての業界に影響を与えた比類のない世界的な公衆衛生上の緊急事態であるため、予測期間中に業界の成長に長期的な影響を与えると予測されます。私たちの進行中の調査は、調査フレームワークを増幅して、基礎となるCOVID-19の問題と今後の潜在的な道筋を確実に含めるようにしています。調査は消費者の行動と需要の変化、購入パターン、サプライチェーンの再ルーティング、現在の市場の力のダイナミクス、および政府の重要な介入を考慮したCOVID-19に関する洞察を提供しています。更新された調査は、市場へのCOVID-19の影響を考慮して、洞察、分析、推定、および予測を提供します。
レポートは、次の指針に関する洞察を提供します。
レポートは次のような質問に答えます。
当レポートでは、建設機械市場を調査し、市場概要、市場の成長要因および阻害要因の分析、タイプ別・最終用途別・地域別の市場規模の推移と予測、競合情勢、主要企業のプロファイル、市場機会など、包括的な情報を提供しています。
Market Statistics:
The report provides market sizing and forecast across five major currencies - USD, EUR GBP, JPY, and AUD. This helps organization leaders make better decisions when currency exchange data is readily available.
Market Segmentation & Coverage:
This research report categorizes the Construction Equipment to forecast the revenues and analyze the trends in each of the following sub-markets:
Based on Type, the Construction Equipment Market studied across Product and Services. The Services further studied across Maintenance Services and Rental Services.
Based on Equipment Type, the Construction Equipment Market studied across Construction Vehicles, Earth Moving Equipment, Material Handling Equipment, and Other Construction Equipment. The Construction Vehicles further studied across Dumpers, Tippers, and Trailers. The Earth Moving Equipment further studied across Backhoe, Bulldozers, Crawler Loaders, Excavators, Loaders, Motor Graders, Motor Scrapers, Skid Steer Loaders, Trenchers, and Wheeled Loading Shovel. The Material Handling Equipment further studied across Conveyers, Cranes, Forklifts, and Hoists. The Other Construction Equipment further studied across Concrete Mixers, Heavy-duty pumps, Hot mix plants, Road Making Machines, Road Rollers, Slurry seal machines, Stone crushers, and Tunneling and Handling Equipment.
Based on End use, the Construction Equipment Market studied across Commercial, Industrial, and Residential.
"The Asia-Pacific is projected to witness the highest growth during the forecast period"
Based on Geography, the Construction Equipment Market studied across Americas, Asia-Pacific, and Europe, Middle East & Africa. The Americas region surveyed across Argentina, Brazil, Canada, Mexico, and United States. The Asia-Pacific region surveyed across Australia, China, India, Indonesia, Japan, Malaysia, Philippines, South Korea, and Thailand. The Europe, Middle East & Africa region surveyed across France, Germany, Italy, Netherlands, Qatar, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Spain, United Arab Emirates, and United Kingdom. The Europe, Middle East & Africa commanded the largest size in the Construction Equipment Market in 2020. On the other hand, the Asia-Pacific is expected to grow at the fastest CAGR during the forecast period.
Company Usability Profiles:
The report deeply explores the recent significant developments by the leading vendors and innovation profiles in the Global Construction Equipment Market including Ahern Rentals, Inc., Aktio Corporation, Ashtead Group PLC, Boels Verhuur B.V., Caterpillar Inc, CNH Industrial N.V., Cramo Group, Deere & Company, Doosan Infracore, Fiori Group, H&E Equipment Services, Inc., Herc Holdings Inc., Hitachi Construction Equipment, Kanamoto Co., Ltd., Kiloutou, SAS, Kobe Steel Ltd., Liebherr Group, Loxam SAS, Maxim Crane Works, L.P., Nikken Corporation, Nishio Rent All Co., Ltd., Optimas GmbH, Podemcrane, Ramirent PLC, Sarens NV, Speedy Hire PLC, Taiyokenki Rental Co., Ltd., United Rentals, Inc., Volvo Construction Equipment, and Zoomlion.
Cumulative Impact of COVID-19:
COVID-19 is an incomparable global public health emergency that has affected almost every industry, so for and, the long-term effects projected to impact the industry growth during the forecast period. Our ongoing research amplifies our research framework to ensure the inclusion of underlaying COVID-19 issues and potential paths forward. The report is delivering insights on COVID-19 considering the changes in consumer behavior and demand, purchasing patterns, re-routing of the supply chain, dynamics of current market forces, and the significant interventions of governments. The updated study provides insights, analysis, estimations, and forecast, considering the COVID-19 impact on the market.
360iResearch™ FPNV Positioning Matrix:
The 360iResearch™ FPNV Positioning Matrix evaluates and categorizes the vendors in the Construction Equipment Market on the basis of Business Strategy (Business Growth, Industry Coverage, Financial Viability, and Channel Support) and Product Satisfaction (Value for Money, Ease of Use, Product Features, and Customer Support) that aids businesses in better decision making and understanding the competitive landscape.
360iResearch™ Competitive Strategic Window:
The 360iResearch™ Competitive Strategic Window analyses the competitive landscape in terms of markets, applications, and geographies. The 360iResearch™ Competitive Strategic Window helps the vendor define an alignment or fit between their capabilities and opportunities for future growth prospects. During a forecast period, it defines the optimal or favorable fit for the vendors to adopt successive merger and acquisition strategies, geography expansion, research & development, and new product introduction strategies to execute further business expansion and growth.
The report provides insights on the following pointers:
The report answers questions such as: