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市場調査レポート
商品コード
1027166
電気乗用車の世界市場:製品別(バッテリー式電気自動車、プラグインハイブリッド式電気自動車)、走行距離別、車両タイプ別、地域別の市場調査、予測(~2026年)、COVID-19の累積的な影響Electric Passenger Cars Market Research Report by Product (Battery Electric Vehicle and Plug-In Hybrid Electric Vehicle ), by Driving Range, by Vehicle Type, by Region - Global Forecast to 2026 - Cumulative Impact of COVID-19 |
電気乗用車の世界市場:製品別(バッテリー式電気自動車、プラグインハイブリッド式電気自動車)、走行距離別、車両タイプ別、地域別の市場調査、予測(~2026年)、COVID-19の累積的な影響 |
出版日: 2021年09月07日
発行: 360iResearch LLP
ページ情報: 英文 181 Pages
納期: 即日から翌営業日
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電気乗用車の市場規模は、2020年に1,234億6,000万米ドル、2021年に1,327億8,000万米ドルとなり、年平均成長率(CAGR)7.88%で成長し、2026年までに1,947億万米ドルとなると予想されています。
当レポートでは、米ドル、ユーロ、英ポンド、日本円、豪ドルの主要5通貨の市場規模と予測を提供しています。為替データが容易に入手できることで、組織のリーダーがより良い意思決定を行うことができます。本レポートでは、2018年と2019年を過去の年、2020年を基準年、2021年を推定年、2022年から2026年までを予測期間としています。
この調査レポートでは、電気乗用車を分類し、以下のサブマーケットごとに収益を予測し、トレンドを分析しています。
COVID-19は、ほぼすべての業界に影響を与えた比類のない世界的な公衆衛生上の緊急事態であるため、予測期間中に業界の成長に長期的な影響を与えると予測されます。私たちの進行中の調査は、調査フレームワークを増幅して、基礎となるCOVID-19の問題と今後の潜在的な道筋を確実に含めるようにしています。調査は消費者の行動と需要の変化、購入パターン、サプライチェーンの再ルーティング、現在の市場の力のダイナミクス、および政府の重要な介入を考慮した、COVID-19に関する洞察を提供しています。更新された調査は、市場へのCOVID-19の影響を考慮して、洞察、分析、推定、および予測を提供します。
コンペティティブ・ストラテジック・ウィンドウは、市場、アプリケーション、および地域の観点から競合情勢を分析します。 これはベンダーが将来の成長見通しに対する能力と機会の間の調整または適合を定義するのに役立ちます。予測期間中に、ベンダーが継続的な合併および買収戦略、地域の拡大、研究開発、および新製品の導入戦略を採用して、さらなる事業の拡大と成長を実行するための最適または有利な適合を定義します。
FPNVポジショニングマトリックスは、企業がより良い意思決定を行い、競合情勢を理解するのに役立つビジネス戦略(ビジネスの成長、業界のカバレッジ、経済的実行可能性、チャネルサポート)と製品の満足度(コストパフォーマンス、使いやすさ、製品の機能、およびカスタマーサポート)に基づいて、当市場のベンダーを評価および分類します。
市場シェア分析は、市場全体への貢献を考慮したベンダーの分析を提供します。これは、スペース内の他のベンダーと比較して、市場全体に収益を生み出すという考えを提供します。他のベンダーと比較して、収益創出と顧客ベースの観点からベンダーがどのように業績を上げているかについての洞察を提供します。市場シェアを知ることは、基準年のベンダーの規模と競争力の考察を提供します。これは、蓄積、断片化、優位性、および融合特性の観点から、市場の特徴を明らかにします。
当レポートはBayerische Motoren Werke AG, BYD Company Ltd., Daimler AG, Fisker Inc., Ford Motor Company, General Motors Company, Karma Automotive, Lucid, Mitsubishi Motors Corporation, Nissan MOTOR INDIA PRIVATE LIMITED, Rivian Automotive, LLC, SAIC Motor Corporation Limited, Tesla, Inc., TOYOTA MOTOR CORPORATION, Volkswagen AGなど、世界市場における主要ベンダーによる最近の重要な進展とイノベーションプロファイルを深く探求しています。
当レポートは、次の指針に関する洞察を提供します。
当レポートは次のような疑問に答えます
当レポートでは電気乗用車の世界市場を調査し、市場の概要、市場の成長要因および阻害要因の分析、市場機会、COVID-19の影響、製品・走行距離・車両タイプ・地域別の市場規模の推移と予測、競合情勢、主要企業のプロファイルなど、体系的な情報を提供しています。
The Global Electric Passenger Cars Market size was estimated at USD 123.46 Billion in 2020 and expected to reach USD 132.78 Billion in 2021, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) 7.88% to reach USD 194.70 Billion by 2026.
The report provides market sizing and forecast across five major currencies - USD, EUR GBP, JPY, and AUD. It helps organization leaders make better decisions when currency exchange data is readily available. In this report, the years 2018 and 2019 are considered historical years, 2020 as the base year, 2021 as the estimated year, and years from 2022 to 2026 are considered the forecast period.
This research report categorizes the Electric Passenger Cars to forecast the revenues and analyze the trends in each of the following sub-markets:
COVID-19 is an incomparable global public health emergency that has affected almost every industry, and the long-term effects are projected to impact the industry growth during the forecast period. Our ongoing research amplifies our research framework to ensure the inclusion of underlying COVID-19 issues and potential paths forward. The report delivers insights on COVID-19 considering the changes in consumer behavior and demand, purchasing patterns, re-routing of the supply chain, dynamics of current market forces, and the significant interventions of governments. The updated study provides insights, analysis, estimations, and forecasts, considering the COVID-19 impact on the market.
The Competitive Strategic Window analyses the competitive landscape in terms of markets, applications, and geographies to help the vendor define an alignment or fit between their capabilities and opportunities for future growth prospects. It describes the optimal or favorable fit for the vendors to adopt successive merger and acquisition strategies, geography expansion, research & development, and new product introduction strategies to execute further business expansion and growth during a forecast period.
The FPNV Positioning Matrix evaluates and categorizes the vendors in the Electric Passenger Cars Market based on Business Strategy (Business Growth, Industry Coverage, Financial Viability, and Channel Support) and Product Satisfaction (Value for Money, Ease of Use, Product Features, and Customer Support) that aids businesses in better decision making and understanding the competitive landscape.
The Market Share Analysis offers the analysis of vendors considering their contribution to the overall market. It provides the idea of its revenue generation into the overall market compared to other vendors in the space. It provides insights into how vendors are performing in terms of revenue generation and customer base compared to others. Knowing market share offers an idea of the size and competitiveness of the vendors for the base year. It reveals the market characteristics in terms of accumulation, fragmentation, dominance, and amalgamation traits.
The report profoundly explores the recent significant developments by the leading vendors and innovation profiles in the Global Electric Passenger Cars Market, including Bayerische Motoren Werke AG, BYD Company Ltd., Daimler AG, Fisker Inc., Ford Motor Company, General Motors Company, Karma Automotive, Lucid, Mitsubishi Motors Corporation, Nissan MOTOR INDIA PRIVATE LIMITED, Rivian Automotive, LLC, SAIC Motor Corporation Limited, Tesla, Inc., TOYOTA MOTOR CORPORATION, and Volkswagen AG.
The report provides insights on the following pointers:
The report answers questions such as: