株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙SALE
市場調査レポート

アジア太平洋地域のオンライン・ランジェリー市場 (2016~2020年)

Online Lingerie Market in APAC 2016-2020

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 357363
出版日 ページ情報 英文 59 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=110.56円で換算しております。
Back to Top
アジア太平洋地域のオンライン・ランジェリー市場 (2016~2020年) Online Lingerie Market in APAC 2016-2020
出版日: 2016年04月27日 ページ情報: 英文 59 Pages
概要

「ランジェリー」 (Lingerie) という用語は、フランス語の「linge」 (リネン) から発生したもので、フランス語では男性・女性用肌着の双方を意味しますが、英語では女性用下着のみを意味します。ランジェリーはナイロン・サテン・シルク・ポリエステル・レースなどの様々な生地で作られています。ファッションの動向や着心地の良さの追求などを受けて、今では世界各地でランジェリー需要が拡大しています。ランジェリー用のオンライン店舗が開設され、様々なブランド (プライベートブランドを含む) が単一のプラットフォームで提供可能となったことが、ランジェリー業界の成長率引き上げにつながっています。アジア太平洋地域のオンライン・ランジェリー市場は2016~2020年にかけて、27.81%のCAGR (複合年間成長率) で成長する見通しです。

当レポートでは、アジア太平洋地域諸国におけるオンライン・ランジェリー市場について分析し、市場の概要や構造、市場規模の動向 (今後5年間の予測値)、製品別・主要国の詳細動向、市場の促進・抑制要因とその影響力、主要企業のプロファイル、今後の市場機会などを調査・推計しております。

第1章 エグゼクティブ・サマリー

  • 分析結果の概略

第2章 分析範囲

  • 分析概要
  • 大手ベンダーの主要製品・サービス

第3章 市場分析の手法

  • 分析手法
  • 経済指標

第4章 イントロダクション

  • 市場動向の概略

第5章 市場環境

  • 市場概要
  • アジア太平洋地域のオンライン・ランジェリー市場

第6章 製品別の市場区分

  • オンライン・ランジェリー市場:製品種類別の市場区分

第7章 主要国市場

第8章 市場促進要因

  • 携帯電話・スマートフォンの普及率上昇
  • eコマース産業の成長
  • 新興中産階級の可処分所得の拡大
  • 価格引き下げ・タイムサービス
  • 消費者の選好の変化

第9章 促進要因の影響力

第10章 市場の課題

  • 製品選択の難しさ
  • 技術的課題
  • 配送・パッケージングの問題
  • 利益率の低下

第11章 促進要因・課題の影響力

第12章 市場の動向

  • トップブランドのオンライン販売と、オムニチャネル小売方式の人気
  • 位置情報技術の活用による、消費者体験の強化
  • 採寸アプリ・関連Webサイトの活用

第13章 ベンダー環境

  • 競争シナリオ
  • ベンダー別市場シェアの分析
  • 主要ベンダー分析
  • Baci Lingerie
  • Hanesbrands
  • Jockey
  • L Brands
  • PVH
  • その他の有力ベンダー

第14章 Technavioについて

図表一覧

図表
  • Exhibit 01: Product offerings
  • Exhibit 02: Global B2C e-commerce industry
  • Exhibit 03: Global internet penetration rates 2014
  • Exhibit 04: Internet penetration rates in major countries in APAC 2014
  • Exhibit 05: Mobile cellular subscriptions rate 2014
  • Exhibit 06: Share of online lingerie market in APAC in global online lingerie market by revenue 2015
  • Exhibit 07: Online lingerie market in APAC 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 08: Five forces analysis
  • Exhibit 09: Online lingerie market in APAC by product type
  • Exhibit 10: Online lingerie market in APAC by product type 2015 and 2020 (% of revenue)
  • Exhibit 11: Online lingerie market in APAC by product type 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 12: Online market for bras in APAC ($ billions)
  • Exhibit 13: Online market for panties in APAC ($ billions)
  • Exhibit 14: Online market for sleepwear in APAC ($ billions)
  • Exhibit 15: Online market for daywear, loungewear, and shapewear in APAC ($ millions)
  • Exhibit 16: Key leading countries 2015
  • Exhibit 17: Key leading countries by share of revenue 2015
  • Exhibit 18: Impact of drivers
  • Exhibit 19: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 20: Hanesbrands: Business segmentation by revenue 2015
  • Exhibit 21: Hanesbrands: Business segmentation by revenue 2014 and 2015 ($ billions)
  • Exhibit 22: Hanesbrands: Geographical segmentation by revenue 2015
  • Exhibit 23: L Brands: Business segmentation by revenue 2015
  • Exhibit 24: L Brands: Business segmentation by revenue 2014 and 2015 ($ billions)
  • Exhibit 25: Calvin Klein: Product segmentation
  • Exhibit 26: Calvin Klein: Business segmentation by revenue 2014
目次
Product Code: IRTNTR9310

About Online Lingerie Market in APAC

The term lingerie originated from the French word 'linge' for linen. In French, the term is used for both male and female undergarments, whereas in English it refers solely to women's innerwear. Lingerie is made of fabrics like nylon, satin, silk, polyester, and lace. The evolving fashion landscape and the rising need for comfort have resulted in increased demand for lingerie across the region. The opening of online lingerie stores has improved the growth prospects of the lingerie industry, as they offer a wide range of international and private labels through one platform.

Technavio's analysts forecast the online lingerie market in APAC to grow at a CAGR of 27.81% during the period 2016-2020.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the online lingerie market in APAC for 2016-2020. To calculate the market size, the report considers revenue generated from the online retail sales of the following lingerie products:

  • Bras
  • Daywear
  • Loungewear
  • Panties
  • Shapewear
  • Sleepwear

Technavio's report, Online Lingerie Market in APAC 2016-2020, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • Baci Lingerie
  • Hanesbrands
  • Jockey
  • L Brands
  • PVH

Other Prominent Vendors

  • Chantelle
  • Etam
  • Golden Lady
  • Lindex
  • Triumph
  • Wacoal
  • Wolford

Market driver

  • Growth of e-commerce industry
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Difficulty in choosing product
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Availability of top brands online and preference for omni-channel retail
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2020 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

Table of Contents

PART 01: Executive summary

  • Highlights

PART 02: Scope of the report

  • Market overview
  • Top-vendor offerings

PART 03: Market research methodology

  • Research methodology
  • Economic indicators

PART 04: Introduction

  • Key market highlights

PART 05: Market landscape

  • Market overview
  • Online lingerie market in APAC

PART 06: Market segmentation by product

  • Segmentation of online lingerie market in APAC by product type

PART 07: Key leading countries

PART 08: Market drivers

  • Increased mobile phone and smartphone penetration
  • Growth of e-commerce industry
  • Increase in disposable income among emerging middle class
  • Price discounts and special offers
  • Changing consumer preferences

PART 09: Impact of drivers

PART 10: Market challenges

  • Difficulty in choosing product
  • Technical issues
  • Delivery and packaging issues
  • Reduced profit margins

PART 11: Impact of drivers and challenges

PART 12: Market trends

  • Availability of top brands online and preference for omni-channel retail
  • Use of location-based technology for enhancing consumer experience
  • Availability of measurement apps and related websites

PART 13: Vendor landscape

  • Competitive scenario
  • Vendor share analysis
  • Baci Lingerie
  • Hanesbrands
  • Jockey
  • L Brands
  • PVH
  • Other prominent vendors

PART 14: Explore Technavio

Back to Top