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市場調査レポート

スポーツ・エナジードリンクの世界市場:2018年〜2022年

Global Sports and Energy Drinks Market 2018-2022

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 348240
出版日 ページ情報 英文 101 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.11円で換算しております。
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スポーツ・エナジードリンクの世界市場:2018年〜2022年 Global Sports and Energy Drinks Market 2018-2022
出版日: 2018年11月13日 ページ情報: 英文 101 Pages
概要

機能性飲料の需要は消費の間で増加しています。これによって多くの既存および新規の飲料会社が市場に新製品を導入することを促進しています。 PepsiCo、Coca-Coalなどのブランドは、独自のスポーツ・エネルギードリンクを発表し、味と栄養が豊富に取り揃えられています。 Technavioのアナリストは、世界のスポーツ・エネルギードリンク市場が2022年までに11%以上のCAGRで成長すると予測しています。

当レポートでは、世界のスポーツ・エナジードリンク市場について調査分析し、市場規模と成長率、市場動向、市場促進要因・課題、市場機会について検証するほか、主要ベンダーなどについて、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲

第3章 調査方法

第4章 市場状況

  • 市場のエコシステム
  • 市場特性
  • 市場セグメンテーション分析

第5章 市場規模

  • 市場の定義
  • 市場規模(2017年)
  • 市場規模および予測(2017年〜2022年)

第6章 ファイブフォース分析

  • バイヤーの交渉力
  • サプライヤーの交渉力
  • 新規参入の脅威
  • 代替品の脅威
  • 競争相手の脅威
  • 市場状況

第7章 市場セグメンテーション:製品別

  • セグメンテーション:製品別(2017年〜2022年)
  • 比較:製品別
  • スポーツドリンク
  • エナジ―ドリンク
  • 市場機会:製品別
  • パート08:顧客情勢

第9章 市場セグメンテーション:流通経路別

  • セグメンテーション:流通経路別(2017年〜2022年)
  • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア、ディスカウントストア
  • オントレード
  • その他

第10章 地域情勢

  • 地域別セグメンテーション(2017年〜2022年)
  • 地域比較
  • 南北アメリカ
  • 欧州・中東・アフリカ地域
  • アジア太平洋地域
  • 主要国
  • 市場機会

第11章 意思決定の枠組み

第12章 成長要因と課題

  • 市場の成長要因
  • 市場の課題

第13章 市場動向

第14章 ベンダー情勢

  • 概要
  • 創造的破壊の状況

第15章 ベンダー分析

  • 対象ベンダー
  • ベンダー分類
  • ベンダーの市場ポジショニング
  • Monster Energy Company
  • PepsiCo
  • Red Bull
  • Rockstar
  • The Coca-Cola Company

第16章 付録

  • 略語のリスト
図表
  • Exhibit 01: Parent market
  • Exhibit 02: Global beverage market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2017
  • Exhibit 07: Validation techniques employed for market sizing 2017
  • Exhibit 08: Global - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 09: Global - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2017
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2022
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Threat of rivalry
  • Exhibit 17: Market condition - Five forces 2017
  • Exhibit 18: Product - Market share 2017-2022 (%)
  • Exhibit 19: Comparison by product
  • Exhibit 20: Sports drinks - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 21: Sports drinks - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 22: Energy drinks - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 23: Energy drinks - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 24: Market opportunity by product
  • Exhibit 25: Customer landscape
  • Exhibit 26: Distribution channel - Market share 2017
  • Exhibit 27: Global - Market share by geography 2017-2022 (%)
  • Exhibit 28: Regional comparison
  • Exhibit 29: Americas - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 30: Americas - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 31: EMEA - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 32: EMEA - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 33: APAC - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 34: APAC - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 35: Key leading countries
  • Exhibit 36: Market opportunity
  • Exhibit 37: Vendor landscape
  • Exhibit 38: Landscape disruption
  • Exhibit 39: Vendors covered
  • Exhibit 40: Vendor classification
  • Exhibit 41: Market positioning of vendors
  • Exhibit 42: Vendor overview
  • Exhibit 43: Monster Energy Company - Business segments
  • Exhibit 44: Monster Energy Companies - Organizational developments
  • Exhibit 45: Monster Energy Companies - Segment focus
  • Exhibit 46: Monster Energy Companies - Key offerings
  • Exhibit 47: Vendor overview
  • Exhibit 48: PepsiCo - Business segments
  • Exhibit 49: PepsiCo - Organizational developments
  • Exhibit 50: PepsiCo - Geographic focus
  • Exhibit 51: PepsiCo - Key offerings
  • Exhibit 52: Vendor overview
  • Exhibit 53: Red Bull - Organizational developments
  • Exhibit 54: Red Bull - Key offerings
  • Exhibit 55: Vendor overview
  • Exhibit 56: Rockstar - Organizational developments
  • Exhibit 57: Rockstar - Key offerings
  • Exhibit 58: Vendor overview
  • Exhibit 59: The Coca-Cola Company - Business segments
  • Exhibit 60: The Coca-Cola Company - Organizational developments
  • Exhibit 61: The Coca-Cola Company - Geographic focus
  • Exhibit 62: The Coca-Cola Company - Segment focus
  • Exhibit 63: The Coca-Cola Company - Key offerings
目次
Product Code: IRTNTR21030

About this market

The demand for functional drinks has increased among consumes. This is encouraging numerous existing and new beverage companies to introduce new products in the market. Brands such as PepsiCo, Coca-Coal, and others have introduced unique sports and energy beverages that deliver great taste and nutrients. Technavio's analysts have predicted that the global sports and energy drinks market will register a CAGR of over 11% by 2022.

Market overview

Consumer focus on health and wellness

The prevalence of chronic diseases is rising among the aging population and the healthcare service is getting expensive with time. This is forcing individuals to look for affordable means to maintain their health and wellbeing. As a result, they are spending more on health and wellness products such as energy drinks as these products provide them essential nutrients, improves productivity, and boosts energy.

Increasing cases of obesity

Sports and energy drinks are sweetened with sugar. The excessive consumption of these drinks, mostly by teenagers, may cause weight gain and obesity.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the global sports and energy drinks market during 2018-2022, view our report.

Completive landscape

The market appears to be fragmented with the presence of many companies. Factors such as the growing demand for functional drinks and consumer focus on health and wellness, will provide considerable growth opportunities to sports and energy drinks market vendors. Monster Energy Company, PepsiCo, Red Bull, Rockstar, and The Coca-Cola Company are some of the major companies covered in this report.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 05: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2017
  • Market size and forecast 2017-2022

PART 06: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 07: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Segmentation by product
  • Comparison by product
  • Sports drinks - Market size and forecast 2017-2022
  • Energy drinks - Market size and forecast 2017-2022
  • Market opportunity by product

PART 08: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 09: MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • Segmentation by distribution channel
  • Supermarkets and hypermarkets
  • Convenience stores and discount stores
  • On-trade
  • Others

PART 10: REGIONAL LANDSCAPE

  • Geographical segmentation
  • Regional comparison
  • Americas - Market size and forecast 2017-2022
  • EMEA - Market size and forecast 2017-2022
  • APAC - Market size and forecast 2017-2022
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 11: DECISION FRAMEWORK

PART 12: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 13: MARKET TRENDS

PART 14: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption

PART 15: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Monster Energy Company
  • PepsiCo
  • Red Bull
  • Rockstar
  • The Coca-Cola Company

PART 16: APPENDIX

  • List of abbreviations
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