表紙
市場調査レポート

チョコレートの欧州市場:2015年〜2019年

Chocolate Market in Europe 2015-2019

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 336078
出版日 ページ情報 英文 77 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
Back to Top
チョコレートの欧州市場:2015年〜2019年 Chocolate Market in Europe 2015-2019
出版日: 2015年07月22日 ページ情報: 英文 77 Pages
概要

欧州のチョコレート市場は、2014年から2019年の間、収益ベースで4.33%のCAGRで拡大することが予測されています。

当レポートでは、欧州におけるチョコレート市場の規模と今後の予測をチョコレートのタイプ別に調査しており、市場成長への各種影響因子の分析、競合環境と市場シェア、主要企業のプロファイルなどとともにお届けします。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語リスト

第3章 調査範囲

  • 市場概要
  • 主な製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 欧州の人口統計プロファイル

  • サマリー
  • GDP上位10カ国 (2013年)
  • 欧州における一人当たりのGDPの推移 (2009年〜2014年)
  • 欧州10カ国の経済概要

第7章 市場情勢

  • 市場概要
  • 市場規模と予測
  • ファイブフォース分析

第8章 製品別の市場分類

  • 欧州の製品別チョコレート市場
  • ミルクチョコレート
    • 市場規模と予測
  • ダークチョコレート
    • 市場規模と予測
  • ホワイトチョコレート
    • 市場規模と予測

第9章 包装タイプ別の市場分類

第10章 流通チャネル別の市場分類

第11章 主要国

  • ロシア
  • ドイツ
  • 英国
  • フランス
  • イタリア
  • スペイン

第12章 ココアの主要生産国

  • コートジボワール
  • ガーナ
  • インドネシア
  • ナイジェリア
  • カメルーン

第13章 購入基準

第14章 市場成長因子

第15章 成長因子とその影響

第16章 市場の課題

第17章 成長因子と課題の影響

第18章 市場動向

第19章 動向とその影響

第20章 ベンダー情勢

  • 競合シナリオ
  • 市場シェア分析
  • その他の有力ベンダー

第21章 主要ベンダーの分析

  • Ferrero
  • Hershey's
  • Mars
  • Mondelez International
  • Nestle
  • Ritter Sport

第22章 関連レポート

目次
Product Code: IRTNTR6732

About Chocolate

Chocolate is made from cocoa liquor, cocoa butter, sugar, and lecithin. It is consumed between meals and as a dessert or during any part of the day. Chocolate is an important ingredient in confectionery products, ice creams, and bakery products.

Technavio's analysts forecast the chocolate market in Europe to grow at a CAGR of 4.33% in terms of revenue during 2014-2019.

Covered in this Report

The chocolate market in Europe can be segmented into three categories: milk chocolate, dark chocolate, and white chocolate.

Technavio's report, Chocolate Market in Europe 2015-2019, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. This report provides a brief demographic profile of Europe. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key Vendors

  • Ferrero Group
  • Hershey's
  • Mars
  • Mondelez International
  • Nestle
  • Ritter Sport

Other Prominent Vendors

  • Alfred Ritter
  • Archer Daniels Midland
  • August Storck
  • Barry Callebaut Group
  • Blommer Chocolate
  • Brookside Foods
  • Cemoi
  • Chocolate Frey
  • Fazer Group
  • Kegg's Candies
  • Lindt & Sprungli
  • Natra
  • Orkla
  • Roshen Confectionery
  • Russell Stover Candies
  • Tangerine Confectionery
  • United Confectionary Manufacturers
  • Warrell
  • Yildiz Holding

Key Market Driver

  • Introduction of New Varieties
  • For a full, detailed list, view our report

Key Market Challenge

  • Rising Cost of Ingredients
  • For a full, detailed list, view our report

Key Market Trend

  • Health Benefit Claims
  • For a full, detailed list, view our report

Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2019 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Demographic Profile: Europe

  • 06.1. Summary
  • 06.2. Top 10 Leading Countries by GDP 2013
  • 06.3. GDP Per Capita for Europe 2009-2014
  • 06.4. Economic Overview of 10 European Countries

07. Market Landscape

  • 07.1. Market Overview
  • 07.2. Market Size and Forecast
  • 07.3. Five Forces Analysis

08. Market Segmentation by Product

  • 08.1. Chocolate Market in Europe by Product 2014 and 2019
  • 08.2. Milk Chocolate Market in Europe
    • 08.2.1. Market Size and Forecast
  • 08.3. Dark Chocolate Market in Europe
    • 08.3.1. Market Size and Forecast
  • 08.4. White Chocolate Market in Europe
    • 08.4.1. Market Size and Forecast

09. Market Segmentation by Packaging

10. Market Segmentation by Distribution Channel

11. Key Leading Countries

  • 11.1. Russia
  • 11.2. Germany
  • 11.3. UK
  • 11.4. France
  • 11.5. Italy
  • 11.6. Spain

12. Key Cocoa Producing Countries

    • 12.1.1. Ivory Coast
    • 12.1.2. Ghana
    • 12.1.3. Indonesia
    • 12.1.4. Nigeria
    • 12.1.5. Cameroon

13. Buying Criteria

14. Market Growth Drivers

15. Drivers and Their Impact

16. Market Challenges

17. Impact of Drivers and Challenges

18. Market Trends

19. Trends and Their Impact

20. Vendor Landscape

  • 20.1. Competitive Scenario
  • 20.2. Market Share Analysis 2014
  • 20.3. Other Prominent Vendors

21. Key Vendor Analysis

  • 21.1. Ferrero
    • 21.1.1. Key Facts
    • 21.1.2. Business Overview
    • 21.1.3. Business Segmentation
    • 21.1.4. Revenue Comparison
    • 21.1.5. Recent Developments
    • 21.1.6. SWOT Analysis
  • 21.2. Hershey's
    • 21.2.1. Key Facts
    • 21.2.2. Business Overview
    • 21.2.3. Revenue Comparison
    • 21.2.4. Product Segmentation
    • 21.2.5. Business Strategy
    • 21.2.6. Recent Developments
    • 21.2.7. SWOT Analysis
  • 21.3. Mars
    • 21.3.1. Key Facts
    • 21.3.2. Business Overview
    • 21.3.3. Business Segmentation
    • 21.3.4. Recent Developments
    • 21.3.5. SWOT Analysis
  • 21.4. Mondelez International
    • 21.4.1. Key Facts
    • 21.4.2. Business Overview
    • 21.4.3. Revenue by Business Segmentation 2013
    • 21.4.4. Revenue by Business Segmentation 2012 and 2013
    • 21.4.5. Revenue by Geographical Segmentation 2013
    • 21.4.6. Recent Developments
    • 21.4.7. SWOT Analysis
  • 21.5. Nestle
    • 21.5.1. Key Facts
    • 21.5.2. Business Overview
    • 21.5.3. Revenue by Business Segmentation 2013
    • 21.5.4. Revenue by Business Segmentation 2012 and 2013
    • 21.5.5. Revenue by Geographical Segmentation 2013
    • 21.5.6. Business Strategy
    • 21.5.7. Recent Developments
    • 21.5.8. SWOT Analysis
  • 21.6. Ritter Sport
    • 21.6.1. Key Facts
    • 21.6.2. Business Overview
    • 21.6.3. SWOT Analysis

22. Other Reports in this Series

List of Exhibits

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Chocolate Market in Europe 2014-2019 ($ billions)
  • Exhibit 3: Comparative Analysis of Global Chocolate Market and Chocolate Market in Europe 2014
  • Exhibit 4: Chocolate Market in Europe by Product 2014 and 2019
  • Exhibit 5: Milk Chocolate Market in Europe 2014-2019 ($ billion)
  • Exhibit 6: Dark Chocolate Market in Europe 2014-2019 ($ billions)
  • Exhibit 7: White Chocolate Market in Europe ($ billions)
  • Exhibit 8: Chocolate Market in Europe by Packaging 2014
  • Exhibit 9: Chocolate Market in Europe by Distribution Channel 2014
  • Exhibit 10: Key Cocoa Producing Countries 2014
  • Exhibit 11: Ferrero: Business Segmentation
  • Exhibit 12: Ferrero: Revenue Comparison 2012 and 2013
  • Exhibit 13: Hershey's: Revenue Comparison 2012 and 2013 ($ millions)
  • Exhibit 14: Hershey's: Product Segmentation 2013
  • Exhibit 15: Mars: Business Segmentation
  • Exhibit 16: Mondelez International: Revenue by Business Segmentation 2013
  • Exhibit 17: Mondelez International: Revenue by Business Segmentation 2012 and 2013 ($ billions)
  • Exhibit 18: Mondelez International: Revenue by Geographical Segmentation 2013
  • Exhibit 19: Nestle: Revenue by Business Segmentation 2013
  • Exhibit 20: Nestle: Revenue by Business Segmentation 2012 and 2013 ($ millions)
  • Exhibit 21: Nestle: Revenue by Geographical Segmentation 2013
Back to Top