表紙
市場調査レポート

鉛蓄電池市場のインドネシア市場 (2015〜2019年)

Lead Acid Battery Market in Indonesia 2015-2019

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 335156
出版日 ページ情報 英文 85 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.12円で換算しております。
Back to Top
鉛蓄電池市場のインドネシア市場 (2015〜2019年) Lead Acid Battery Market in Indonesia 2015-2019
出版日: 2015年07月08日 ページ情報: 英文 85 Pages
概要

鉛蓄電池は、酸化鉛または純鉛を電極とし、希硫酸を電解質として使用しています。通常は、純鉛を負極板に、酸化鉛を正極板として使用します。電極板 (陽極・負極とも) が硫化鉛に変化する化学反応の過程で放電が生じることで、両極間に電圧差が生まれ、電力が流れます。電極板を何枚かまとめたものセル、セルを複数組み合わせたものをバッテリー (電池) と言います。鉛蓄電池の平均稼働年数は、通常の作動環境下で3〜4年間と言われています。インドネシア国内の鉛蓄電池市場は2014〜2019年にかけて、3.6%の年平均成長率 (CAGR) で成長する見通しです。

当レポートでは、インドネシアにおける鉛蓄電池 (鉛酸電池) 市場について分析し、市場の概要や構造、市場規模の動向 (今後5年間の予測値)、地域別の詳細動向、市場の促進・抑制要因とその影響力、主要企業のプロファイル、今後の市場機会などを調査・推計しております。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 分析範囲

  • 市場概要

第4章 市場分析の手法

  • 市場分析のプロセス
  • 分析手法

第5章 市場概略

第6章 イントロダクション

  • スターター式/ディープサイクル式鉛蓄電池の比較
  • VRLA (制御弁式鉛蓄電池)
  • 浸水型鉛蓄電池

第7章 市場環境

  • インドネシア経済の概況
  • インドネシアの鉛蓄電池市場の将来展望
  • 市場規模とその予測
  • ファイブフォース分析

第8章 用途別の市場区分

  • インドネシアの鉛蓄電池市場:用途別の区分 (今後6年間分)
  • 自動車向け市場
  • 商業利用向け市場
  • 工業利用向け市場
  • 住宅利用向け市場

第9章 種類別の市場区分

  • インドネシアの鉛蓄電池市場:種類別の区分 (今後6年間分)
  • スターター式鉛蓄電池市場
  • ディープサイクル式鉛蓄電池市場

第10章 購入基準

第11章 市場の成長促進要因

第12章 促進要因とその影響力

第13章 市場の課題

第14章 促進要因・課題の影響力

第15章 市場の傾向

第16章 市場動向とその影響

第17章 ベンダー環境

  • 競争シナリオ

第18章 主要ベンダーの分析

  • Century Batteries Indonesia
    • 主要データ
    • 事業概要
    • SWOT分析
  • Gramitrama Battery
  • GS Battery
  • Nipress
  • PowerPlus
  • PT Indobatt Industri Permai
  • PT Selatan Jadi Jaya
  • PT Tri Mega Baterindo
  • PT. Trimitra Baterai Prakasa
  • PT. Yuasa Battery Indonesia
  • Siklon
  • Solar Power Indonesia
  • World Star Battery Indonesia

第19章 関連レポート

図表一覧

目次
Product Code: IRTNTR6657

About Lead-acid Batteries

Lead-acid batteries consist of plates of lead oxide or pure lead. These plates act as electrodes and diluted sulphuric acid acts as the electrolyte. Chemical reaction in these batteries produces a difference in voltage between terminals. A typical lead-acid battery contains pure lead, which acts as the negative electrode, and lead dioxide, which acts as the positive electrode. A combination of multiple electrodes is known as a cell. Two or more cells connected together form a battery.

These batteries discharge when no current flows between the cells. This discharge follows a chemical reaction that converts both positive and negative electrodes to lead sulphate. The average working life of these batteries, under normal working conditions, is 3 to 4 years.

Technavio's analysts forecast the lead-acid battery market in Indonesia to grow at a CAGR of 3.6% percent over the period 2014-2019.

Covered in this Report

The lead-acid battery market in Indonesia has been segmented on the basis of: application and battery type.

Technavio's report, Lead-acid Battery market in Indonesia 2015-2019, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the landscape of the lead-acid battery market in Indonesia and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion on the key vendors operating in this market.

Key Vendors

  • Century Batteries Indonesia
  • Gramitrama Battery
  • GS Battery
  • Nipress
  • PowerPlus
  • Indobatt Industri Permai
  • Selatan Jadi Jaya
  • Tri Mega Baterindo
  • Trimitra Baterai Prakasa
  • Yuasa Battery Indonesia
  • Silkon
  • Solar Power Indonesia
  • World Star Battery Indonesia

Market Driver

  • Shift in Focus toward AGM Batteries
  • For a full, detailed list, view our report

Market Challenge

  • Harmful Effects of Lead-acid Batteries
  • For a full, detailed list, view our report

Market Trend

  • Increasing Adoption of Stationary Lead-acid Batteries
  • For a full, detailed list, view our report

Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2019 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Market at a Glance

06. Introduction

    • 06.1.1. Comparison between Starter and Deep-cycle Lead-acid Batteries
    • 06.1.2. VRLA
    • 06.1.3. Flooded

07. Market Landscape

  • 07.1. Indonesian Economy Overview
  • 07.2. Lead-acid Battery Outlook in Indonesia
  • 07.3. Market Size and Forecast
  • 07.4. Five Forces Analysis

08. Market Segmentation by Application

  • 08.1. Lead-acid Battery Market by Application 2014-2019
  • 08.2. Automotive Lead-acid Battery Market in Indonesia
    • 08.2.1. Market Size and Forecast
  • 08.3. Commercial Lead-acid Battery Market in Indonesia
    • 08.3.1. Market Size and Forecast
  • 08.4. Industrial Lead-acid Battery Market in Indonesia
    • 08.4.1. Market Size and Forecast
  • 08.5. Residential Lead-acid Battery Market in Indonesia
    • 08.5.1. Market Size and Forecast

09. Market Segmentation by Type

  • 09.1. Lead-acid Battery Market in Indonesia by Type 2014-2019
  • 09.2. Starter Lead-acid Battery Market in Indonesia
    • 09.2.1. Market Size and Forecast
  • 09.3. Deep-cycle Lead-acid Battery Market in Indonesia

10. Buying Criteria

11. Market Growth Drivers

12. Drivers and their Impact

13. Market Challenges

14. Impact of Drivers and Challenges

15. Market Trends

16. Trends and their Impact

17. Vendor Landscape

  • 17.1. Competitive Scenario

18. Key Vendor Profile

  • 18.1. Century Batteries Indonesia
    • 18.1.1. Key Facts
    • 18.1.2. Business Overview
    • 18.1.3. SWOT Analysis
  • 18.2. Gramitrama Battery
    • 18.2.1. Key Facts
    • 18.2.2. Business Overview
    • 18.2.3. SWOT Analysis
  • 18.3. GS Battery
    • 18.3.1. Key facts
    • 18.3.2. Business Overview
    • 18.3.3. SWOT Analysis
  • 18.4. Nipress
    • 18.4.1. Key Facts
    • 18.4.2. Business Overview
    • 18.4.3. Business Segmentation by Revenue 2014
    • 18.4.4. Business Segmentation by Revenue 2013 and 2014
    • 18.4.5. Geographical segmentation by revenue 2014
    • 18.4.6. Recent developments
    • 18.4.7. SWOT analysis
  • 18.5. PowerPlus
    • 18.5.1. Key Facts
    • 18.5.2. Business Overview
    • 18.5.3. Key offerings
    • 18.5.4. SWOT Analysis
  • 18.6. PT Indobatt Industri Permai
    • 18.6.1. Key Facts
    • 18.6.2. Business Overview
    • 18.6.3. SWOT Analysis
  • 18.7. PT Selatan Jadi Jaya
    • 18.7.1. Key Facts
    • 18.7.2. Business Overview
    • 18.7.3. Recent Developments
    • 18.7.4. SWOT Analysis
  • 18.8. PT Tri Mega Baterindo
    • 18.8.1. Key Facts
    • 18.8.2. Business Overview
    • 18.8.3. SWOT Analysis
  • 18.9. PT. Trimitra Baterai Prakasa
    • 18.9.1. Key Facts
    • 18.9.2. Business Overview
    • 18.9.3. SWOT Analysis
  • 18.10. PT. Yuasa Battery Indonesia
    • 18.10.1. Key Facts
    • 18.10.2. Business Overview
    • 18.10.3. SWOT Analysis
  • 18.11. Siklon
    • 18.11.1. Key Facts
    • 18.11.2. Business Overview
    • 18.11.3. SWOT Analysis
  • 18.12. Solar Power Indonesia
    • 18.12.1. Key Facts
    • 18.12.2. Business Overview
    • 18.12.3. SWOT Analysis
  • 18.13. World Star Battery Indonesia
    • 18.13.1. Key Facts
    • 18.13.2. Business Overview
    • 18.13.3. Business Strategy
    • 18.13.4. SWOT Analysis

19. Other Reports in this Series

List Of Exhibits

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Li-ion and Lead-acid Battery Comparisons
  • Exhibit 3: Nipress: Business Segmentation by Revenue 2014
  • Exhibit 4: Nipress: Business Segmentation by Revenue 2013 and 2014 ($ millions)
  • Exhibit 5: Nipress: Geographical segmentation by revenue 2014
Back to Top