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市場調査レポート

セラミックタイルのインド市場 (2015〜2019年)

Ceramic Tiles Market in India 2015-2019

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 334038
出版日 ページ情報 英文 56 Pages
即納可能
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セラミックタイルのインド市場 (2015〜2019年) Ceramic Tiles Market in India 2015-2019
出版日: 2015年07月01日 ページ情報: 英文 56 Pages
概要

セラミックタイル (陶製タイル) は、砂・粘土などの天然性材料を必要な形状・デザインに整えた上で、窯で高温で焼き固めて製造されます。様々なデザインに加工でき、美観にも優れているため、建築物の内装・外装 (壁面・床面・装飾) に広く使われています。インドは世界第3位のタイル市場です。全世界のタイル市場の年間成長率 (2006〜2013年) が6.3%だったときに、インド市場は12.0%とほぼ2倍の速度で成長しました。その中でも、セラミックタイルは市場需要の60%近くを占め、2014〜2019年にかけて8.7%もの年平均成長率 (CAGR) で成長する見通しです。

当レポートでは、インドにおけるセラミックタイル市場について分析し、市場の概要や構造、市場規模の動向 (今後5年間の予測値)、用途別の詳細動向、市場の促進・抑制要因とその影響力、主要企業のプロファイル (収益額の動向と分野別内訳、事業戦略など)、今後の市場機会などを調査・推計しております。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 分析範囲

  • 市場概要
  • 主な製品

第4章 市場分析の手法

  • 市場分析のプロセス
  • 分析手法

第5章 イントロダクション

第6章 国の概要

第7章 インドの建設市場

  • インドの建設市場:概要
  • インドの建設市場:平均コスト

第8章 産業概要

  • 世界のセラミックタイル市場
  • セラミックタイルの製造工程
  • インドのセラミックタイル市場
    • 市場規模とその予測
  • ファイブフォース分析

第9章 用途別の市場区分

  • 壁面用セラミックタイル市場
  • 床面用セラミックタイル市場

第10章 購入基準

第11章 市場の成長促進要因

第12章 促進要因とその影響力

第13章 市場の課題

第14章 促進要因・課題の影響力

第15章 市場の傾向

第16章 市場動向とその影響

第17章 ベンダー環境

  • 競争シナリオ
    • 近年の主な動向
  • セラミックタイルの組織的市場における企業
  • その他の有力ベンダー

第18章 主要ベンダーの分析

  • H&R Johnson
    • 主要データ
    • 企業概要
    • 収益額 (過去3年間分)
    • 事業戦略
    • SWOT分析
  • Kajaria Ceramics
  • NITCO

第19章 関連レポート

図表一覧

目次
Product Code: IRTNTR6182

About Ceramic Tiles Market

Ceramic tiles are made from a mixture of sand, clay, and other natural products. They are manufactured by molding the raw materials into the required shape and design, followed by heating at high temperature in a kiln. Ceramic tiles are available in many designs and variants, and hence are suitable for indoors and outdoors. Their aesthetics make them suitable for floor coverings and other decorative uses.

India is the third largest tiles market in the world. While the global tiles production grew at an annualized rate of 6.3% for the period 2006-2013, tiles production in India grew almost double at 12.0% during the same period. Ceramic tiles that accounts for close to 60% of the total tiles demand in India is expected to grow at a CAGR of 8.7% for the period 2014-2019.

Covered in this Report

The report covers the current scenario and the growth prospects of the ceramic tiles market in India for the period 2015-2019. The market size has been calculated based on the historical and current ceramic tiles production in the country. All proposed and announced capacity expansion and greenfield projects have been considered for forecasting the ceramic tiles production in India.

Technavio's report, Ceramic Tiles Market in India 2015-2019, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects in the coming years. The report includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key Vendors

  • H&R Johnson
  • Kajaria Tile
  • Nitco Tiles

Other Prominent Vendors

  • Asian Granito
  • Orient Bell Ceramics
  • RAK Ceramics
  • Varmora

Market Driver

  • Government Initiatives
  • For a full, detailed list, view our report

Market Challenge

  • High Input and Freight Costs
  • For a full, detailed list, view our report

Market Trend

  • Increased Focus on Export Market
  • For a full, detailed list, view our report

Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2019 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Country Overview

07. Construction Market in India

  • 07.1. Construction Market in India: Overview
  • 07.2. Construction Market in India: Average Cost

08. Industry Overview

  • 08.1. Global Ceramic Tiles Market
  • 08.2. Ceramic Tiles' Manufacturing Process
  • 08.3. Ceramic Tiles Market in India
    • 08.3.1. Market Size and Forecast
  • 08.4. Five Forces Analysis

09. Market Segmentation by Application

  • 09.1. Ceramic Wall Tiles Market in India
  • 09.2. Ceramic Floor Tiles Market in India

10. Buying Criteria

11. Market Growth Drivers

12. Drivers and their Impact

13. Market Challenges

14. Impact of Drivers and Challenges

15. Market Trends

16. Trends and their Impact

17. Vendor Landscape

  • 17.1. Competitive Scenario
    • 17.1.1. Key News
  • 17.2. Players in Organized Ceramic Tiles Market 2014
  • 17.3. Other Prominent Vendors

18. Key Vendor Analysis

  • 18.1. H&R Johnson
    • 18.1.1. Key Facts
    • 18.1.2. Business Overview
    • 18.1.3. Revenue - 2012 to 2014
    • 18.1.4. Business Strategy
    • 18.1.5. SWOT Analysis
  • 18.2. Kajaria Ceramics
    • 18.2.1. Key Facts
    • 18.2.2. Business Overview
    • 18.2.3. Business Segmentation by Revenue 2014
    • 18.2.4. Business Strategy
    • 18.2.5. Recent Developments
    • 18.2.6. SWOT Analysis
  • 18.3. NITCO
    • 18.3.1. Key Facts
    • 18.3.2. Business Overview
    • 18.3.3. Net Sales and Net Profit 2012-2014($ millions)
    • 18.3.4. Revenue Share by Product Segment 2013-2014
    • 18.3.5. Business Strategy
    • 18.3.6. SWOT Analysis

19. Other Reports in this Series

List of Exhibits

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Ceramic Tiles' Consumption in India by End-users 2014
  • Exhibit 3: Classification of Tiles Market in India
  • Exhibit 4: Contribution of Sectors to GDP 2013
  • Exhibit 5: Economic Scenario
  • Exhibit 6: Comparison of Ease of Doing Business in India 2014 and 2015
  • Exhibit 7: Construction Market in India: Key Facts
  • Exhibit 8: India: Average Construction Cost Breakup for Residential Buildings
  • Exhibit 9: Construction Cost Index of India Nov 2014-Mar 2015
  • Exhibit 10: Global Ceramic Tiles Production and Consumption by Region 2014
  • Exhibit 11: Ceramic Tiles' Manufacturing Process
  • Exhibit 12: India: Ceramic Tiles Production 2014-2019 (million sq. m.)
  • Exhibit 13: Ceramic Tile Consumption in India 2014-2019 (million sq. m)
  • Exhibit 14: Initiatives by Corporate India Under Swachh Bharat Abhiyan
  • Exhibit 15: Ceramic Tiles Market in India by Application 2014 and 2019
  • Exhibit 16: Ceramic Wall Tiles Market by Consumption 2014-2019 (million sq. m)
  • Exhibit 17: Ceramic Floor Tiles Market by Consumption 2014-2019 (million sq. m)
  • Exhibit 18: Freight Cost of Ceramic Tiles by Distance
  • Exhibit 19: H&R Johnson: Revenue - 2012 to 2014 ($ million)
  • Exhibit 20: Ceramic Tiles Market in India: Business Segmentation by Revenue 2014
  • Exhibit 21: NITCO: Net Sales and Net Profit 2012-2014 ($ millions)
  • Exhibit 22: NITCO: Revenue Share by Product 2013-2014
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