株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙SALE
市場調査レポート

モバイルギャンブルの世界市場:2017年〜2021年

Global Mobile Gambling Market 2017-2021

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 333152
出版日 ページ情報 英文 103 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.01円で換算しております。
Back to Top
モバイルギャンブルの世界市場:2017年〜2021年 Global Mobile Gambling Market 2017-2021
出版日: 2017年12月08日 ページ情報: 英文 103 Pages
概要

モバイルギャンブルについて

モバイルギャンブルは、いつでもどこでも賭ける機会をプレーヤーに提供します。モバイルプラットフォームの主な利点は、ギャンブル経験の全くないカジュアルゲーマーを沢山惹きつけられることです。モバイルデバイスの急速な技術進歩により、ギャンブル体験がより没入型で個人的になっています。現代はモバイルファーストの世の中であり、Googleは2009年にモバイルファーストの会社として宣言しました。それ以来、さまざまな業界がこの傾向を追い始めており、ギャンブル業界も変わりません。スマートフォンとタブレットの採用は、2017年に全世界で40億台以上のモバイルデバイスが流通しているため、大量に行われています。これにより、モバイルギャンブルの潜在的な市場が急激に拡大しました。スマートフォンが最初にリリースされた時、単価は高かったのが、今ではモバイル・ギャンブラーにとって、モバイル・デバイスは以前よりもはるかに低価格でより没入感のある体験を提供してくれます。

Technavioのアナリストは、2017年から2021年の期間に世界のモバイルギャンブル市場が18.84%のCAGRで成長すると予測しています。

当レポートでは、世界のモバイルギャンブル市場について調査分析し、市場規模と成長率、市場動向、市場促進要因・課題、市場機会について検証するほか、主要ベンダーなどについて、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲

第3章 調査方法

第4章 イントロダクション

  • 市場概要

第5章 市場状況

  • 市場のエコシステム
  • 市場特性
  • 市場セグメンテーション分析

第6章 市場規模

  • 市場の定義
  • 2016年の市場規模
  • 市場規模および予測(2016-2021年)

第7章 ファイブフォース分析

  • バイヤーの交渉力
  • サプライヤーの交渉力
  • 新規参入者の脅威
  • 代替品の脅威
  • 競争相手の脅威
  • 市場状況

第8章 市場セグメンテーション:タイプ別

  • セグメンテーション:タイプ別
  • 比較:タイプ別
  • ベット - 市場規模と予測
  • カジノ - 市場規模と予測
  • ポーカー - 市場規模と予測
  • 宝くじ - 市場規模と予測
  • その他 - 市場規模と予測
  • 市場機会:タイプ別

第9章 市場セグメンテーション:エンドユーザー別

  • セグメンテーション:エンドユーザー別
  • 比較:エンドユーザー別
  • ギャンブルマニア - 市場規模および予測
  • 社交的(付き合い程度の)利用者- 市場規模と予測
  • ダブラー(素人) - 市場規模と予測
  • その他 - 市場規模と予測
  • 市場機会:エンドユーザー別

第10章 地域情勢

  • 地理別セグメンテーション
  • 地域比較
  • 欧州・中東・アフリカ地域 - 市場規模と予測
  • アジア太平洋地域 - 市場規模と予測
  • 南北アメリカ - 市場規模と予測
  • 主な先進国
  • 市場機会

第11章 意思決定の枠組み

第12章 成長要因と課題

  • 市場の成長要因
  • 市場の課題

第13章 市場動向

  • 現金代替を受け入れるベンダー
  • 変化するマーケティング戦略
  • 改善されたギャンブルの一般的イメージ

第14章 ベンダー情勢

  • 競合シナリオ

第15章 ベンダーの分析

  • ベンダー概要

第16章 付録

  • 略語リスト
図表
  • Exhibit 01: Parent market
  • Exhibit 02: Global gambling market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2016
  • Exhibit 07: Validation techniques employed for market sizing - 2016
  • Exhibit 08: Global - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 09: Global - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2016
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2021
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Threat of rivalry
  • Exhibit 17: Five forces analysis
  • Exhibit 18: Type - Market share 2016-2021 (%)
  • Exhibit 19: Comparison by type
  • Exhibit 20: Betting - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 21: Betting - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 22: Casino - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 23: Casino - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 24: Poker - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 25: Poker - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 26: Lottery - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 27: Lottery - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 28: Others - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 29: Others - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 30: Market opportunity by type
  • Exhibit 31: End-user - Market share 2016-2021 (%)
  • Exhibit 32: Comparison by end-user
  • Exhibit 33: Gambling enthusiasts - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 34: Gambling enthusiasts - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 35: Social exuberant - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 36: Social exuberant - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 37: Dabblers - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 38: Dabblers - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 39: Others - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 40: Others - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 41: Market opportunity by end-user
  • Exhibit 42: Global - Market share by geography 2016-2021 (%)
  • Exhibit 43: Regional comparison
  • Exhibit 44: EMEA - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 45: EMEA - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 46: Top 3 countries in EMEA
  • Exhibit 47: APAC - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 48: APAC - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 49: Top 3 countries in APAC
  • Exhibit 50: Americas - Market size and forecast 2016-2021 ($ bn)
  • Exhibit 51: Americas - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 52: Top 3 countries in Americas
  • Exhibit 53: Key leading countries
目次
Product Code: IRTNTR15716

About Mobile Gambling

Mobile gambling offers players an opportunity to gamble at any time and anywhere. The major advantage of the mobile platform is that it attracts many casual gamers. These are gamers that have no experience of gambling of any form. With the rapid technological advances in mobile devices, gambling has become a more immersive and personal experience. The present era is the mobile-first world, and Google declared itself as a mobile-first company in 2009. Since then, various industries have started following this trend, and the gambling industry is no different. Smartphone and tablet adoption has been massive with over 4 billion mobile devices being in circulation worldwide in 2017. This has exponentially increased the potential market of mobile gambling. For mobile gamblers, mobile devices offer a more immersive experience at much lower prices than before. When smartphones were first released, they accounted for a high unit cost.

Technavio's analysts forecast the global mobile gambling market to grow at a CAGR of 18.84% during the period 2017-2021.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the global mobile gambling market for 2017-2021. To calculate the market size, the report considers the revenue generated from the sales of mobile gambling.

The market is divided into the following segments based on geography:

  • Americas
  • APAC
  • EMEA

Technavio's report, Global Mobile Gambling Market 2017-2021, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • 888 Holdings
  • Bet-at-home.com
  • Bwin.Party
  • Ladbrokes

Other Prominent Vendors

  • Betfair
  • Unibet
  • William Hill

Market driver

  • Increased interest among the younger population
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Mobile gambling invoking addictive behavior among low-income population
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Vendors accepting cash alternative
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2021 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: INTRODUCTION

  • Market outline

PART 05: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 06: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2016
  • Market size and forecast 2016-2021

PART 07: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 08: MARKET SEGMENTATION BY TYPE

  • Segmentation by type
  • Comparison by type
  • Betting - Market size and forecast 2016-2021
  • Casino - Market size and forecast 2016-2021
  • Poker - Market size and forecast 2016-2021
  • Lottery - Market size and forecast 2016-2021
  • Others - Market size and forecast 2016-2021
  • Market opportunity by type

PART 09: MARKET SEGMENTATION BY END-USER

  • Segmentation by end-user
  • Comparison by end-user
  • Gambling enthusiasts - Market size and forecast 2016-2021
  • Social exuberant - Market size and forecast 2016-2021
  • Dabblers - Market size and forecast 2016-2021
  • Others - Market size and forecast 2016-2021
  • Market opportunity by end-user

PART 10: REGIONAL LANDSCAPE

  • Geographical segmentation
  • Regional comparison
  • EMEA - Market size and forecast 2016-2021
  • APAC - Market size and forecast 2016-2021
  • Americas - Market size and forecast 2016-2021
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 11: DECISION FRAMEWORK

PART 12: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 13: MARKET TRENDS

  • Vendors accepting cash alternative
  • Changing marketing strategies
  • Enhanced public image of gambling

PART 14: VENDOR LANDSCAPE

  • Competitive scenario

PART 15: VENDOR ANALYSIS

  • Vendor overview

PART 16: APPENDIX

  • List of abbreviations
Back to Top