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市場調査レポート

インターネット広告の世界市場

Global Internet Advertising Market 2014-2018

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 312939
出版日 ページ情報 英文 94 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
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インターネット広告の世界市場 Global Internet Advertising Market 2014-2018
出版日: 2014年09月17日 ページ情報: 英文 94 Pages
概要

オンライン広告は製品・サービスの宣伝にインターネットを利用するメディアです。リーチが広く、柔軟で、かつ、アクセス性のよさから、もっとも人気のある広告メディアのひとつです。インターネット広告のメリットのひとつがカスタマイズ可能な点で、ターゲットにより効果的に、的確に届けることができます。例として、YahooサーチやAdWord、Google AdSenseなどは、関連するウェブページにのみ掲載されます。

当レポートでは、インターネット広告の世界市場の現状や2014年から2018年までの予測、専門家の分析、地域別の予測、主要ベンダーの分析などについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 調査の対象

  • 市場概要
  • 提供製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場の展望

  • 市場の概要
  • インターネット広告の手法
  • 市場の規模と予測
  • インターネット広告による補償の手法
  • ファイブフォース分析

第7章 メディア別の市場分類

  • デスクトップ・インターネット広告の世界市場
    • 市場の規模と予測
  • モバイル・インターネット広告の世界市場
    • 市場の規模と予測
  • モバイル・インターネット広告の価値連鎖分析

第8章 種類別市場分類

  • 有料検索インターネット広告の世界市場
    • 市場の規模と予測
  • ディスプレイ・インターネット広告の世界市場
    • 市場の規模と予測
  • ターゲット・インターネット広告の世界市場
    • 市場の規模と予測

第9章 地域別分類

  • 南北アメリカのインターネット広告市場
    • 市場の規模と予測
  • 欧州・中東・アフリカ地域のインターネット広告市場
    • 市場の規模と予測
  • アジア太平洋地域のインターネット広告市場
    • 市場の規模と予測

第10章 購買基準

第11章 市場の成長活性因子

第12章 活性因子とその影響

第13章 市場の課題

第14章 活性因子の影響と課題

第15章 市場の動向

第16章 動向とその影響

第17章 ベンダーの展望

  • 競争のシナリオ
  • 市場のシェア分析(2013年)
  • その他の重要ベンダー

第18章 主なベンダーの分析

  • eBay
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益による事業分類
    • 2012年、2013年の収益による事業分類
    • 2013年の収益による地域的分類
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Facebook
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益による事業分類
    • 2012年、2013年の収益による事業分類
    • 2013年の収益による地域的分類
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Google
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益による事業分類
    • 2012年、2013年の収益による事業分類
    • 2013年の収益による地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Microsoft
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益による事業分類
    • 2012年、2013年の収益による事業分類
    • 2013年の収益による地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Yahoo
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益による事業分類
    • 2012年、2013年の収益による事業分類
    • 2013年の収益による地域的分類
    • 最近の開発
    • SWOT分析

第19章 その他の重要ベンダー

  • BBC
  • Deutsche Telekom
  • InterActiveCorp
  • Le Figaro
  • Orange
  • Walt Disney
目次
Product Code: IRTNTR4151

About Internet Advertising

Online advertising is a medium which uses internet for advertising a product or services. It is one of the most popular media of advertising because of its wide reach, flexibility, and accessibility. One of the benefits of internet advertising is that it can be customized, making consumer targeting more efficient and precise. For instance, Yahoo search, AdWords, and Google AdSense are shown only on relevant web pages.

TechNavio's analysts forecast Global Internet Advertising market to grow at a CAGR of 11.75 percent over the period 2013-2018.

Covered in this Report

This report covers the present scenario and the growth prospects of the Global Internet Advertising market for the period 2014-2018. To calculate market size, the report considers the revenue of the following types of advertisement in the market: Paid Search, Display, and Classified.

TechNavio's report, the Global Internet Advertising Market 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the Americas, EMEA and APAC regions; it also covers Global Internet Advertising market landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key Regions

  • Americas
  • APAC
  • EMEA

Key Vendors

  • eBay
  • Facebook
  • Google
  • Microsoft
  • Yahoo

Other Prominent Vendors

  • BBC
  • Deutsche Telekom
  • InterActiveCorp
  • Le Figaro
  • Orange
  • Walt Disney

Market Driver

  • Increased Mobile Advertising

For a full, detailed list, view our report

Market Challenge

  • Ethical Issues

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Market Trend

  • Localized and Geo-targeting

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Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be
  • What are the key market trends
  • What is driving this market
  • What are the challenges to market growth
  • Who are the key vendors in this market space
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Methods of Internet Advertising
  • 06.3. Market Size and Forecast
  • 06.4. Compensation Methods by Internet Advertising
  • 06.5. Five Forces Analysis

07. Market Segmentation by Medium

  • 07.1. Global Desktop Internet Advertising Market
    • 07.1.1. Market Size and Forecast
  • 07.2. Global Mobile Internet Advertising Market
    • 07.2.1. Market Size and Forecast
  • 07.3. Value Chain Analysis of Mobile Internet Advertising

08. Market Segmentation by Type

  • 08.1. Global Paid Search Internet Advertising Market
    • 08.1.1. Market Size and Forecast
  • 08.2. Global Display Internet Advertising Market
    • 08.2.1. Market Size and Forecast
  • 08.3. Global Classified Internet Advertising Market
    • 08.3.1. Market Size and Forecast

09. Geographical Segmentation

  • 09.1. Global Internet Advertising Market in the Americas
    • 09.1.1. Market Size and Forecast
  • 09.2. Global Internet Advertising Market in the EMEA Region
    • 09.2.1. Market Size and Forecast
  • 09.3. Global Internet Advertising Market in the APAC Region
    • 09.3.1. Market Size and Forecast

10. Buying Criteria

11. Market Growth Drivers

12. Drivers and their Impact

13. Market Challenges

14. Impact of Drivers and Challenges

15. Market Trends

16. Trends and their Impact

17. Vendor Landscape

  • 17.1. Competitive Scenario
  • 17.2. Market Share Analysis 2013
  • 17.3. Other Prominent Vendors

18. Key Vendor Analysis

  • 18.1. eBay
    • 18.1.1. Key Facts
    • 18.1.2. Business Overview
    • 18.1.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.1.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.1.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.1.6. Recent Developments
    • 18.1.7. SWOT Analysis
  • 18.2. Facebook
    • 18.2.1. Key Facts
    • 18.2.2. Business Overview
    • 18.2.3. Business Strategy
    • 18.2.4. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.2.5. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.2.6. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.2.7. Recent Developments
    • 18.2.8. SWOT Analysis
  • 18.3. Google
    • 18.3.1. Key Facts
    • 18.3.2. Business Overview
    • 18.3.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.3.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.3.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.3.6. Business Strategy
    • 18.3.7. Recent Developments
    • 18.3.8. SWOT Analysis
  • 18.4. Microsoft
    • 18.4.1. Key Facts
    • 18.4.2. Business Overview
    • 18.4.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.4.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.4.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.4.6. Business Strategy
    • 18.4.7. Recent Developments
    • 18.4.8. SWOT Analysis
  • 18.5. Yahoo
    • 18.5.1. Key Facts
    • 18.5.2. Business Overview
    • 18.5.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.5.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.5.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.5.6. Recent Developments
    • 18.5.7. SWOT Analysis

19. Other Prominent Vendors

  • 19.1. BBC
  • 19.2. Deutsche Telekom
  • 19.3. InterActiveCorp
  • 19.4. Le Figaro
  • 19.5. Orange
  • 19.6. Walt Disney

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Most Popular Global Advertisements Shared Online in June 2014
  • Exhibit 3: Methods of Internet Advertising
  • Exhibit 4: Types of Display Advertising
  • Exhibit 5: Types of SEM
  • Exhibit 6: Global Internet Advertising Market 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 7: Global Internet Advertising vs Global TV Advertising (US$ billion)
  • Exhibit 8: Overview of the Internet Value Chain
  • Exhibit 9: The Use of Different Audience Types in Internet Advertising Campaign Planning
  • Exhibit 10: Online Advertising vs Offline Advertising
  • Exhibit 11: Global Advertisement Market vs Global Internet Advertising Market 2013-2018
  • Exhibit 12: Global Advertisement Market vs Global Internet Advertisement Market
  • Exhibit 13: Global Internet Advertising Market by Medium
  • Exhibit 14: Global Internet Advertising Market by Medium 2013
  • Exhibit 15: Global Internet Advertising Market by Medium 2018
  • Exhibit 16: Global Internet Advertising Market by Medium (US$ billion)
  • Exhibit 17: Global Internet Advertising Market by Medium 2013-2018
  • Exhibit 18: Global Desktop Internet Advertising Market 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 19: Global Mobile Internet Advertising Market 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 20: Internet Mobile Advertisement Market in the BRIC Countries 2013 (US$ million)
  • Exhibit 21: Value Chain Analysis of Mobile Internet Advertising
  • Exhibit 22: Global Internet Advertising Market by Medium 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 23: Global Internet Advertising Market by Medium 2013-2018
  • Exhibit 24: Global Internet Advertising Market by Type
  • Exhibit 25: Global Internet Advertising Market by Type 2013
  • Exhibit 26: Global Internet Advertising Market by Type 2018
  • Exhibit 27: Global Internet Advertising Market by Type 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 28: Global Internet Advertising Market by Type 2013-2018
  • Exhibit 29: Global Paid Search Internet Advertising Market 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 30: Global Display Internet Advertising Market 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 31: Global Classified Internet Advertising Market 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 32: Global Internet Advertising Market by Type 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 33: Global Internet Advertising Market by Type 2013-2018
  • Exhibit 34: Global Internet Advertising Market by Geographical Segmentation 2013
  • Exhibit 35: Global Internet Advertising Market by Geographical Segmentation (US$ billion)
  • Exhibit 36: Global Internet Advertising Market by Geographical Segmentation 2013-2018
  • Exhibit 37: Global Internet Advertising Market in the Americas 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 38: Key Figures of North America in 2013
  • Exhibit 39: Global Internet Advertising Market in the EMEA Region 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 40: Global Internet Advertising Market in the APAC Region 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 41: Global Internet Advertising Market by Geography 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 42: Global Internet Advertising market by Geographical Segmentation 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 43: Global Internet Penetration
  • Exhibit 44: eBay: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 45: eBay: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ billion)
  • Exhibit 46: eBay: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 47: Facebook: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 48: Facebook: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
  • Exhibit 49: Facebook: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 50: Google: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 51: Google: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 52: Google: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 53: Microsoft: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 54: Microsoft: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ billion)
  • Exhibit 55: Microsoft: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 56: Yahoo: Business Segmentation by Revenue
  • Exhibit 57: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
  • Exhibit 58: Yahoo: Geographical Segmentation by Revenue 2013
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