特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
311619

世界の48Vマイクロハイブリッド車市場の将来動向

Global 48V Micro Hybrid Market 2014-2018

出版日: | 発行: TechNavio (Infiniti Research Ltd.) | ページ情報: 英文 58 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
こちらの商品の販売は終了いたしました
世界の48Vマイクロハイブリッド車市場の将来動向
出版日: 2014年08月27日
発行: TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
ページ情報: 英文 58 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは

当商品の販売は、2020年01月08日を持ちまして終了しました。

  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

マイクロハイブリッド車にはアイドリングストップ装置が装備されており、それが燃料消費量・排気ガス排出量の削減と燃費向上につながっています。約15%分の燃料消費量がこの装置で節約できます。48Vマイクロハイブリッド車は、容量48ボルトのバッテリーを使用し、また回生ブレーキを利用して充電します。また、空調装置やアクティブシャーシ技術といった高負荷装置をもサポートできます。この新しく開発されたバッテリーにより、より効果的な電力負荷管理と省エネ化が達成できます。世界の48Vマイクロハイブリッド車市場の2013~2018年の年平均成長率(CAGR)は81.45%にも達する、と推計されています。

当レポートでは、全世界の48V型マイクロハイブリッド車市場について分析し、市場の概要や構造、市場規模の動向(今後5年間の予測値)、地域別の詳細動向、市場の促進・抑制要因とその影響力、主要企業のプロファイル、今後の市場機会などを調査・考察しております。

第1章 エグゼクティブ・サマリー

第2章 略語集

第3章 分析範囲

  • 市場概要
  • 主な製品

第4章 市場分析の手法

  • 市場分析のプロセス
  • 分析手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場環境

  • 市場概況
  • 市場規模とその予測
  • ファイブフォース分析

第7章 地域別の分析

第8章 購入基準

第9章 市場の成長促進要因

第10章 促進要因とその影響力

第11章 市場の課題

第12章 促進要因・課題の影響力

第13章 市場の傾向

第14章 市場動向とその影響

第15章 ベンダー環境

  • 競争シナリオ
  • その他の著名なベンダー

第16章 主要ベンダーの分析

  • Audi
    • 主要データ
    • 事業概要
    • 部門別の売上高
    • 地域別の売上高
    • 事業戦略
    • 近年の動向
    • SWOT分析
  • BMW
  • General Motors
  • トヨタ自動車

第17章 その他の関連分析

図表一覧

目次
Product Code: IRTNTR4028

About 48V Micro Hybrid

Micro hybrid vehicles are equipped with a start-stop mechanism, which automatically shuts down the engine during idling and restarts it when accelerating. This mechanism helps reduce fuel consumption and emissions and ensures improved fuel efficiency. Through this mechanism, it is possible to save around 15 percent of fuel consumption. A 48V micro hybrid vehicle is designed in such a way that the 48V battery can capture energy while braking. This battery is also able to support higher loads such as air-conditioning and active chassis technologies. This newly designed battery offers effective electrical load management and reduces energy losses.

TechNavio's analysts forecast the Global 48V Micro Hybrid market to grow at a CAGR of 81.45 percent over the period 2013-2018.

Covered in this Report

This report covers the present scenario and the growth prospects of the Global 48V Micro Hybrid market for the period 2014-2018.

TechNavio's report, the Global 48V Micro Hybrid Market 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the Americas, and the APAC and EMEA regions; it also covers the Global 48V Micro Hybrid market landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key Regions

  • Americas
  • APAC
  • EMEA

Key Vendors

  • Audi
  • BMW
  • General Motors
  • Toyota

Other Prominent Vendors

  • BYD Auto
  • Daimler
  • Fiat
  • Hyundai
  • Iran Khodro Industrial Group
  • Jaguar Land Rover Automotive
  • Kia Motors
  • Mahindra & Mahindra
  • Mazda
  • Nissan
  • Porsche
  • Renault
  • Tata Motors

Market Driver

  • Government Policies

For a full, detailed list, view our report

Market Challenge

  • Low Mileage

For a full, detailed list, view our report

Market Trend

  • Increased Focus on Li-ion Batteries

For a full, detailed list, view our report

Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be
  • What are the key market trends
  • What is driving this market
  • What are the challenges to market growth
  • Who are the key vendors in this market space
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Market Size and Forecast
  • 06.3. Five Forces Analysis

07. Geographical Segmentation

08. Buying Criteria

09. Market Growth Drivers

10. Drivers and their Impact

11. Market Challenges

12. Impact of Drivers and Challenges

13. Market Trends

14. Trends and their Impact

15. Vendor Landscape

  • 15.1. Competitive Scenario
  • 15.2. Other Prominent Vendors

16. Key Vendor Analysis

  • 16.1. Audi
    • 16.1.1. Key Facts
    • 16.1.2. Business Overview
    • 16.1.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 16.1.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 16.1.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 16.1.6. Business Strategy
    • 16.1.7. Recent Developments
    • 16.1.8. SWOT Analysis
    • 16.1.9. Strengths
    • 16.1.10. Weaknesses
    • 16.1.11. Opportunities
    • 16.1.12. Threats
  • 16.2. BMW
    • 16.2.1. Key Facts
    • 16.2.2. Business Overview
    • 16.2.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 16.2.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 16.2.5. Geographical Segmentation by Revenue
    • 16.2.6. Business Strategy
    • 16.2.7. Recent Developments
    • 16.2.8. SWOT Analysis
    • 16.2.9. Strengths
    • 16.2.10. Weaknesses
    • 16.2.11. Opportunities
    • 16.2.12. Threats
  • 16.3. General Motors
    • 16.3.1. Key Facts
    • 16.3.2. Business Overview
    • 16.3.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 16.3.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 16.3.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 16.3.6. Business Strategy
    • 16.3.7. Recent Developments
    • 16.3.8. SWOT Analysis
    • 16.3.9. Strengths
    • 16.3.10. Weaknesses
    • 16.3.11. Opportunities
    • 16.3.12. Threats
  • 16.4. Toyota
    • 16.4.1. Key Facts
    • 16.4.2. Business Overview
    • 16.4.3. Business Segmentation by Revenue 2014
    • 16.4.4. Business Segmentation by Revenue 2013 and 2014
    • 16.4.5. Geographical Segmentation by Revenue 2014
    • 16.4.6. Business Strategy
    • 16.4.7. Recent Developments
    • 16.4.8. SWOT Analysis

17. Other Reports in this Series

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Global 48V Micro Hybrid Market 2013-2018 (units in million)
  • Exhibit 3: Global 48V Micro Hybrid Market by Geographical Segmentation 2018
  • Exhibit 4: Audi: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 5: Audi: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 6: Audi: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 7: BMW : Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 8: BMW : Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ billion)
  • Exhibit 9: BMW : Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 10: General Motors: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 11: General Motors: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 12: General Motors: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 13: Toyota Motor: Business Segmentation by Revenue 2014
  • Exhibit 14: Toyota Motor: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 15: Toyota Motor: Geographical Segmentation by Revenue 2013
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.