表紙
市場調査レポート

米国のフォトマーチャンダイズ(写真加工商品)市場の予測

Photo Merchandise Market in the US 2014-2018

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 308853
出版日 ページ情報 英文 50 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.12円で換算しております。
Back to Top
米国のフォトマーチャンダイズ(写真加工商品)市場の予測 Photo Merchandise Market in the US 2014-2018
出版日: 2014年07月18日 ページ情報: 英文 50 Pages
概要

フォトマーチャンダイズとは、独自の写真を取り入れたさまざまな贈り物や装飾品のことをいい、個々の消費者が写真を使って独自のオリジナル商品を作ることができます。フォトカードやカレンダーがもっとも人気の商品であり、心のこもったギフトとして多く利用されています。2013年から2018年にかけて、米国の写真加工商品市場は10.07%のCAGRで推移すると予測されています。

当レポートでは、米国のフォトマーチャンダイズ(写真加工商品)市場の展望について調査し、フォトマーチャンダイズ製品の各種タイプ、市場成長予測、製品タイプ・市場経路別の動向、市場成長への影響因子の分析、競合環境、主要ベンダーのプロファイルなどをまとめています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語

第3章 調査の対象

  • 市場概要
  • 提供製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場環境

  • 市場概要
  • 市場規模・予測
  • ファイブフォース分析

第7章 製品区分別市場

  • 米国のフォトマーチャンダイズ市場:製品別
    • フォトカード
    • ウォールデコ(壁の装飾)
    • 画像1枚を使ったギフト
    • カレンダー

第8章 市場経路別市場

  • 米国のフォトマーチャンダイズ市場:経路別
    • 店舗
    • オンライン

第9章 購入基準

第10章 市場成長推進因子

第11章 市場成長推進因子とその影響

第12章 市場における課題

第13章 市場成長推進因子および課題の影響

第14章 市場動向

第15章 動向とその影響

第16章 ベンダー環境

  • 競合シナリオ
  • 他の注目ベンダー

第17章 主要ベンダー分析

  • American Greetings
  • HP
  • Shutterfly
  • Wal-Mart
    • 事業概要
    • 事業区分
    • 主要情報
    • SWOT分析、など

第18章 本シリーズのその他のレポート

図表

目次
Product Code: IRTNTR3829

About Photo Merchandise

Photo merchandise refers to products that use customized photos on various gift and decor products. These products enable consumers to create unique and individualized products with their own photos. Photo-cards and calendars are popular photo merchandise products. They are mostly used as gifts that have a personal touch.

TechNavio's analysts forecast the Photo Merchandise market in the US will grow at a CAGR of 10.07 percent over the period 2013-2018.

Covered in this Report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the Photo Merchandise market in the US for the period 2014-2018. To calculate market size, the report considers revenue generated from the sales of the following types of photo merchandise:

  • Photo-cards
  • Wall Decor
  • Single Image Gifts
  • Calendars

TechNavio's report, the Photo Merchandise Market in the US 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report provides the vendor landscape and corresponding detailed analysis of the leading vendors in the Photo Merchandise market in the US. In addition, the report discusses the major drivers that influence the growth of the market. It also outlines the challenges faced by the vendors and the market at large, as well as the key trends emerging in the market.

Key Vendors

  • American Greetings Co.
  • Hewlett-Packard Co.
  • Shutterfly Inc.
  • Wal-Mart Stores Inc.

Other Prominent Vendors

  • CafePress
  • CVS Pharmacy
  • Hallmark Cards
  • Rite-Aid
  • Smilebox
  • Target
  • VistaPrint
  • Walgreens

Key Market Driver

  • Increase in Enthusiasm for Photography

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Challenge

  • Seasonal Sales

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Trend

  • Bundle Packaging

For a full, detailed list, view our report.

Key questions answered in this report:

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

  • 03. Scope of the Report
  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Market Size and Forecast
  • 06.3. Five Forces Analysis

07. Market Segmentation by Product

  • 07.1. Photo Merchandise Market in the US by Product 2013
    • 07.1.1. Photo-cards
    • 07.1.2. Wall Decor
    • 07.1.3. Single Image Gifts
    • 07.1.4. Calendars

08. Market Segmentation by Market Channel

  • 08.1. Photo Merchandise Market in the US by Market Channel 2013
    • 08.1.1. Store
    • 08.1.2. Online

09. Buying Criteria

10. Market Growth Drivers

11. Drivers and their Impact

12. Market Challenges

13. Impact of Drivers and Challenges

14. Market Trends

15. Trends and their Impact

16. Vendor Landscape

  • 16.1. Competitive Scenario
  • 16.2. Other Prominent Vendors

17. Key Vendor Analysis

  • 17.1. American Greetings
    • 17.1.1. Business Overview
    • 17.1.2. Business Segmentation
    • 17.1.3. Key Information
    • 17.1.4. SWOT Analysis
  • 17.2. (HP)
    • 17.2.1. Business Overview
    • 17.2.2. Business Segmentation
    • 17.2.3. Key Information
    • 17.2.4. SWOT Analysis
  • 17.3. Shutterfly
    • 17.3.1. Business Overview
    • 17.3.2. Key Information
    • 17.3.3. SWOT Analysis
  • 17.4. Wal-Mart
    • 17.4.1. Business Overview
    • 17.4.2. Business Segmentation
    • 17.4.3. Key Information
    • 17.4.4. SWOT Analysis

18. Other Reports in this Series

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Types of Photo Merchandise Products
  • Exhibit 3: Photo Merchandise Market in the US 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 4: Market Segmentation by Product
  • Exhibit 5: Photo Merchandise Market in the US by Product 2013
  • Exhibit 6: Market Segmentation by Market Channel
  • Exhibit 7: Photo Merchandise Market in the US by Market Channel
  • Exhibit 8: US Smartphone Market Growth 2013-2018 (million units)
  • Exhibit 9: American Greetings Corp. Business Segmentation 2013
  • Exhibit 10: American Greetings Corp. Revenue Split by Geography 2013
  • Exhibit 11: Business Segmentation of HP (2013)
  • Exhibit 12: Wal-Mart Business Segmentation
Back to Top