株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

インドのオンライン小売市場

Online Retail Market in India 2014-2018

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 305755
出版日 ページ情報 英文 65 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。
Back to Top
インドのオンライン小売市場 Online Retail Market in India 2014-2018
出版日: 2014年05月30日 ページ情報: 英文 65 Pages
概要

オンライン小売とは、製品・販売の購入および販売をオンラインでおこなうプロセスのことで。販売者は自社のウェブサイトを利用するか、ウェブポータルを通じて運用し、製品をオンラインで売ります。最近まで、インドにはオンライン小売業者はほとんどいませんでしたが、現在では多様なカテゴリの製品を提供する数多くのウェブポータルを見つけることができます。

当レポートでは、インドのオンライン小売市場の総売り上げ数量の概要や、規模、成長、シェアの検証などについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 調査対象

  • 市場の概要
  • 提供製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査のプロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場の展望

  • 市場の概要
  • インドの小売シナリオ
  • インドのオンライン小売と小売市場の比較分析(2013年および2018年)
  • 市場の規模と分析
  • ファイブフォース分析

第7章 インドにおける分類別のオンライン小売市場

  • カテゴリ別に見るオンライン小売市場
  • オンラインの衣料品、靴、アクセサリ市場
    • 市場の規模と予測
  • 消費者向け電気・電子製品市場
    • 市場の規模と予測
  • オンラインの本・文房具市場
    • 市場の規模と予測
  • オンラインの美容およびケア用品市場
    • 市場の規模と予測
  • オンラインの家および家具市場
  • その他のオンライン市場
    • 市場の規模と予測

第8章 購買基準

第9章 市場の成長活性因子

第10章 活性因子とその影響

第11章 市場の課題

第12章 活性因子の影響と課題

第13章 市場の動向

第14章 動向とその影響

第15章 ベンダーの展望

  • 比較のシナリオ
    • 新しいニュース
    • 合併吸収
  • ベンダーのランキングから見るインドのオンライン小売市場
  • その他の重要ベンダー

第16章 主なベンダーの分析

  • Flipkart
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析
  • Snapdeal
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析
  • Myntra
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析
  • Jabong
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析

第17章 関連レポート

目次
Product Code: IRTNTR3598

About Online Retail

Online retailing is the process of buying and selling products and services online. Sellers that sell their products online either maintain their own websites or operate through other web portals. Until recently, there were very few online retailing vendors in India, but today, buyers can find numerous web portals that offer products across various categories.

TechNavio's analysts forecast the Online Retail market in India will grow at a CAGR of 55.67 percent over the period 2013-2018.

Covered in this Report

The report provides a comprehensive overview of the Online Retail market in India in terms of GMV sales and examines areas such as the scale, growth and shares. The Online Retail market in India can be segmented into six categories: Apparel, Footwear & Accessories, Consumer Electronics & Electricals, Books & Stationery, Beauty & Personal Care, Home Care & Furnishings, and Others.

Key Vendors

  • Flipkart
  • Snapdeal
  • Myntra
  • Jabong

Other Prominent Vendors

  • 99labels.com
  • Babyoye.com
  • Cromaretail.com
  • Fashionandyou.com
  • Firstcry.com
  • futurebazaar.com
  • Hamaramall.com
  • Homeshop18.com
  • Infibeam.com
  • Koovs.com
  • Naaptol.com
  • Shopclues.com
  • Shopping.indiatimes.com
  • Shopping.rediff.com
  • Shopperstop.com
  • Yepme.com
  • Yebhi.com
  • Zivame.com
  • Zovi.com

Key Market Driver

  • Increased Internet Penetration.

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Challenge

  • Lack of Infrastructure.

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Trend

  • Growing Trend of Touch-and-feel Comfort through Virtual Trial Rooms.

For a full, detailed list, view our report.

Key questions answered in this report:

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
    • 06.1.1. Retail Scenario in India
    • 06.1.2. Comparative Analysis of Online Retail and Retail market in India for 2013 and 2018
  • 06.2. Market Size and Forecast
  • 06.3. Five Forces Analysis

07. Online Retail Market in India by Category

  • 07.1. Online Retail Market in India by Category 2013
  • 07.2. Online Apparels, Footwear, & Accessories Market
    • 07.2.1. Market Size and Forecast
  • 07.3. Online Consumer Electronics & Electricals Market
    • 07.3.1. Market Size and Forecast
  • 07.4. Online Books & Stationery Market
    • 07.4.1. Market Size and Forecast
  • 07.5. Online Beauty & Personal Care Market
    • 07.5.1. Market Size and Forecast
  • 07.6. Online Home & Furnishings Market
    • 07.6.1. Market Size and Forecast
  • 07.7. Online Others Market
    • 07.7.1. Market Size and Forecast

08. Buying Criteria

09. Market Growth Drivers

10. Drivers and their Impact

11. Market Challenges

12. Impact of Drivers and Challenges

13. Market Trends

14. Trends and their Impact

15. Vendor Landscape

  • 15.1. Competitive Scenario
    • 15.1.1. Key News
    • 15.1.2. Mergers and Acquisitions
  • 15.2. Online Retail Market in India by Vendor Ranking 2013
  • 15.3. Other Prominent Vendors

16. Key Vendor Analysis

  • 16.1. Flipkart
    • 16.1.1. Business Overview
    • 16.1.2. Business Segmentation
    • 16.1.3. Key Information
    • 16.1.4. SWOT Analysis
  • 16.2. Snapdeal
    • 16.2.1. Business Overview
    • 16.2.2. Business Segmentation
    • 16.2.3. Key Information
    • 16.2.4. SWOT Analysis
  • 16.3. Myntra
    • 16.3.1. Business Overview
    • 16.3.2. Business Segmentation
    • 16.3.3. Key Information
    • 16.3.4. SWOT Analysis
  • 16.4. Jabong
    • 16.4.1. Business Overview
    • 16.4.2. Business Segmentation
    • 16.4.3. Key Information
    • 16.4.4. SWOT Analysis

17. Other Reports in this Series

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Retail Market in India 2013 and 2018 (US$ billion)
  • Exhibit 3: Total Retail market in India by Category for 2013
  • Exhibit 4: Share of Online Retail Market in India for 2013 and 2018
  • Exhibit 5: Online Retail Market in India 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 6: Online Retail Market in India by Category 2013
  • Exhibit 7: Online Apparel, Footwear, & Accessories Market in India 2013-2018 (US$ million)
  • Exhibit 8: Online Consumer Electronics & Electricals Market in India 2013-2018 (US$ million)
  • Exhibit 9: Online Books & Stationery Market in India 2013-2018 (US$ million)
  • Exhibit 10: Online Beauty & Personal Care Market in India 2013-2018 (US$ million)
  • Exhibit 11: Online Home & Furnishings Market in India 2013-2018 (US$ million)
  • Exhibit 12: Online Others Market in India Size 2013-2018 (US$ million)
  • Exhibit 13: Top four Online Retailers in India 2013
  • Exhibit 14: Business Segmentation of Flipkart
  • Exhibit 15: Business Segmentation of Snapdeal
  • Exhibit 16: Business Segmentation of Myntra
  • Exhibit 17: Business Segmentation of Jabong
Back to Top