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市場調査レポート

中国のカラーコスメティクス市場

Color Cosmetics Market in China 2014-2018

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 305750
出版日 ページ情報 英文 63 Pages
即納可能
価格
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中国のカラーコスメティクス市場 Color Cosmetics Market in China 2014-2018
出版日: 2014年05月30日 ページ情報: 英文 63 Pages
概要

カラーコスメティクスには、顔、目、唇、爪を美しくする様々な種類の製品を指し、ファンデーション、コンシーラー、パウダー、アイシャドウ、アイライナー、頬紅、マニキュア、リップライナー、マスカラ、タンニング料などがこれに含まれます。これらは化学品と天然素材を使用して開発され、厳しく規制されています。

当レポートでは、中国のカラーコスメティクス市場について、今後の市場の展望や成長の見込み、主なベンダーの分析などについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 調査の対象

  • 市場概要
  • 提供製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場の展望

  • 市場の概要
  • 市場の規模と予測
  • ファイブフォース分析

第7章 製品価格帯による市場分類

  • 製品価格分類による中国のカラーコスメティクス市場

第8章 製品による市場分類

  • 中国における製品別カラーコスメティクス市場
  • 肌用化粧品の製品市場
    • 市場の規模と予測
    • 市場分類
  • 唇用化粧品の製品市場
    • 市場の規模と予測
    • 市場分類
  • 目用化粧品の製品市場
    • 市場の規模と予測
    • 市場分類
  • 爪用化粧品の製品市場
    • 市場の規模と予測
    • 市場分類

第9章 販路による市場分類

  • 中国における販路別カラーコスメティクス市場

第10章 購買基準

第11章 市場の成長活性因子

第12章 活性因子とその影響

第13章 市場の課題

第14章 活性因子の影響と課題

第15章 市場の動向

第16章 動向とその影響

第17章 ベンダーの展望

  • 比較のシナリオ
  • 主要ベンダーの分析
  • カラーコスメティクスのトップブランド(2012〜2013年)
  • その他の重要ベンダー

第18章 主なベンダーの分析

  • L'Oreal SA
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析
  • Mary Kay Inc.
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析
  • Procter & Gamble Co.
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析
  • Shiseido Co. Ltd.
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 主な情報
    • SWOT分析

第19章 関連レポート

目次
Product Code: IRTNTR3580

About Color Cosmetics

Color cosmetics includes a wide array of products that help enhance the appearance of the face, eyes, lips, and nails of consumers. It includes products such as foundations, concealers, powders, eye shadows, eye pencils, rouge, nail paints, lipsticks, lip liners, mascara, bronzers, and many more. They are developed using both chemicals as well as natural substances and are highly regulated products.

TechNavio's analysts forecast the Color Cosmetics market in China will grow at a CAGR of 7.91 percent over the period 2013-2018.

Covered in this Report

The Color Cosmetics market in China can be segmented into four divisions: Skin Cosmetics, Lip Cosmetics, Eye Cosmetics, and Nail Cosmetics. These are categories for which specific color cosmetics are manufactured.

TechNavio's report, the Color Cosmetics Market in China 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report focuses on the Color Cosmetics market in China; it also covers the market landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key Regions

  • China

Key Vendors

  • L'Oreal SA
  • Mary Kay Inc.
  • Procter & Gamble Co.
  • Shiseido Co. Ltd.

Other Prominent Vendors

  • Amore Pacific Corp.
  • Amway Co. Ltd.
  • Avon Products Inc.
  • Beauty China Holdings Ltd.
  • Carlsan Group Hongkong Co. Ltd.
  • Chanel SA
  • Christian Dior SA
  • Coty Inc.
  • CRE Espirit Ltd.
  • Estee Lauder Companies Inc.
  • Hangzhou Poya Cosmetics Co. Ltd.
  • Jala Co. Ltd.
  • Kose Cosmetics Co. Ltd.
  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
  • Nu Skin Products Co. Ltd.
  • Oriflame Cosmetics Co. Ltd.
  • Revlon Co. Ltd.
  • Shanghai DHC Business Co.
  • Shanghai Kanebo Cosmetics Co.
  • Sisley CFEB

Key Market Driver

  • Improving Quality of Life.

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Challenge

  • Stringent Government Regulations.

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Trend

  • Growing Online Retailing.

For a full, detailed list, view our report.

Key questions answered in this report:

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Market Size and Forecast
  • 06.3. Five Forces Analysis

07. Market Segmentation by Product Pricing

  • 07.1. Color Cosmetics Market in China by Product Pricing Segmentation 2013

08. Market Segmentation by Product

  • 08.1. Color Cosmetics Market in China by Product 2013-2018
  • 08.2. Skin Cosmetics Market in China
    • 08.2.1. Market Size and Forecast
    • 08.2.2. Market Segmentation
  • 08.3. Lip Cosmetics Market in China
    • 08.3.1. Market Size and Forecast
    • 08.3.2. Market Segmentation
  • 08.4. Eye Cosmetics Market in China
    • 08.4.1. Market Size and Forecast
    • 08.4.2. Market Segmentation
  • 08.5. Nail Cosmetics Market in China
    • 08.5.1. Market Size and Forecast
    • 08.5.2. Market Segmentation

09. Market Segmentation by Distribution Channel

  • 09.1. Color Cosmetics Market in China: Segmentation by Distribution Channel

10. Buying Criteria

11. Market Growth Drivers

12. Drivers and their Impact

13. Market Challenges

14. Impact of Drivers and Challenges

15. Market Trends

16. Trends and their Impact

17. Vendor Landscape

  • 17.1. Competitive Scenario
  • 17.2. Key Vendor Analysis 2013
  • 17.3. Top Color Cosmetic Brands 2012-2013
  • 17.4. Other Prominent Vendors

18. Key Vendor Analysis

  • 18.1. L'Oreal SA
    • 18.1.1. Business Overview
    • 18.1.2. Business Segmentation
    • 18.1.3. Key Information
    • 18.1.4. SWOT Analysis
  • 18.2. Mary Kay Inc.
    • 18.2.1. Business Overview
    • 18.2.2. Business Segmentation
    • 18.2.3. Key Information
    • 18.2.4. SWOT Analysis
  • 18.3. Procter & Gamble Co.
    • 18.3.1. Business Overview
    • 18.3.2. Business Segmentation
    • 18.3.3. Key Information
    • 18.3.4. SWOT Analysis
  • 18.4. Shiseido Co. Ltd.
    • 18.4.1. Business Overview
    • 18.4.2. Business Segmentation
    • 18.4.3. Key Information
    • 18.4.4. SWOT Analysis

19. Other Reports in this Series

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Color Cosmetics Market in China: Overview
  • Exhibit 3: Color Cosmetics Market in China 2013-2018 (US$ billions)
  • Exhibit 4: Color Cosmetics Market in China by Product Pricing Segmentation 2013
  • Exhibit 5: Color Cosmetics Market in China by Product 2013-2018
  • Exhibit 6: Color Cosmetics Market in China by Product 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 7: Skin Cosmetics Market in China 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 8: Skin Cosmetics Market in China by Product 2013
  • Exhibit 9: Lip Cosmetics Market in China 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 10: Lip Cosmetics Market in China by Product 2013
  • Exhibit 11: Eye Cosmetics Market in China 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 12: Eye Cosmetics Market in China by Product 2013
  • Exhibit 13: Nail cosmetics Market in China 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 14: Nail Cosmetics Market in China by Product 2013
  • Exhibit 15: Color cosmetics Market in China: Segmentation by Distribution Channel 2013
  • Exhibit 16: Top Five Premium Color Cosmetic Brands in China 2013
  • Exhibit 17: Key Vendor Ranking 2013
  • Exhibit 18: Top Color Cosmetic Brands in China 2012-2013
  • Exhibit 19: Business Segmentation: L'Oreal SA
  • Exhibit 20: Business Segmentation: Mary Kay Inc.
  • Exhibit 21: Business Segmentation: Procter & Gamble Co. 2013
  • Exhibit 22: Business Segmentation: Shiseido Co. Ltd.
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