表紙
市場調査レポート

欧州の男性用トイレタリー用品市場の将来動向

Male Toiletries Market in Europe 2014-2018

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 299258
出版日 ページ情報 英文 59 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=104.18円で換算しております。
Back to Top
欧州の男性用トイレタリー用品市場の将来動向 Male Toiletries Market in Europe 2014-2018
出版日: 2014年04月04日 ページ情報: 英文 59 Pages
概要

男性用トイレタリー用品には、男性がシェービング前/中/後に使用する日常的製品が含まれています。また、ドライシェービングとウェットシェービングの2種類に分かれており、カミソリ・替刃・シェーバー・スタイリング剤・クリーム・ジェル・ローション・オイル・スキンケア用品などが代表的製品として含まれています。欧州の男性用トイレタリー用品市場は、2013〜2018年にかけて年平均(CAGR)2.74%の速度で成長する、と予想されています。

当レポートでは、欧州における男性用トイレタリー用品市場について分析し、市場の概要・構造や市場動向(今後5年間の予測値)、製品別・地域別・主要国の詳細動向、市場の促進・抑制要因とその影響力、主要企業のプロファイル、今後の市場機会などを調査・考察して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

第1章 エグゼクティブ・サマリー

第2章 略語集

第3章 分析範囲

  • 市場概要
  • 主な製品

第4章 市場分析の手法

  • 市場分析のプロセス
  • 分析手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場環境

  • 市場概況
  • 市場規模とその予測(金額ベース)
  • 市場規模とその予測(数量ベース)
  • ファイブフォース分析

第7章 製品別の詳細分析

  • 欧州の男性用トイレタリー用品市場:製品別の詳細動向
  • シェービングツール/カミソリ市場
  • プリシェーブ用品市場
  • アフターシェーブ用品市場

第8章 流通チャネル別の詳細分析

  • 欧州の男性用トイレタリー用品市場:流通チャネル別の詳細動向

第7章 地域別の分析

  • 欧州の男性用トイレタリー用品市場:地域別の詳細動向

第10章 主要国市場

  • ドイツ
  • フランス
  • 英国

第11章 購入基準

第12章 市場の成長促進要因

第13章 促進要因とその影響力

第14章 市場の課題

第15章 促進要因・課題の影響力

第16章 市場の傾向

第17章 市場動向とその影響

第18章 ベンダー環境

  • 競争シナリオ
  • 主要ベンダーのランキングの分析
  • 著名なベンダー

第19章 主要ベンダーの分析

  • Beiersdorf AG
    • 事業概要
    • 事業構造
    • 主要データ
    • SWOT分析
  • Energizer Holdings Inc.
  • Koninklijke Philips NV
  • Procter & Gamble Co.

第20章 その他の関連分析

図表一覧

目次
Product Code: IRTNTR3434

About Male Toiletries

Male toiletries include products that are used every day by male consumers before, during, and after shaving. There are two types of shaving: dry shaving and wet shaving. The market primarily includes retail sales of razors, blades, shavers, stylers, creams, gels, lotions, oils, and skin care products used for the entire shaving process.

TechNavio's analysts forecast the Male Toiletries market in Europe will grow at a CAGR of 2.74 percent over the period 2013-2018.

Covered in this Report

The Male Toiletries market in Europe can be categorized into three segments: shaving Tools/razors, pre-shave products, and aftershave products. These are product categories used by male consumers in Europe for personal grooming and skincare.

TechNavio's report, the Male Toiletries Market in Europe 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers two geographic regions, EU5 and Others; it also covers the Male Toiletries market in Europe landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key Regions

  • EU5
  • Others

Key Vendors

  • Beiersdorf AG
  • Energizer Holdings Inc.
  • Koninklijke Philips NV
  • Procter & Gamble Co.

Other Prominent Vendors

  • Avon Products Inc.
  • Colgate-Palmolive Co.
  • Coty Inc.
  • Dalli-Werke Maurer & Wirtz GmbH & Co. KG
  • Estee Lauder Co. Inc.
  • Henkel AG & Company KGaA
  • Johnson & Johnson Inc.
  • Lancaster Group
  • L'Oreal SA
  • Mirato Nuova SpA
  • PZ Cussons plc
  • Societe Bic SA
  • The Boots Co. plc
  • Unilever Group

Key Market Driver

  • Increased Beauty and Skin Consciousness among Male Consumers.

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Challenge

  • Impact of Economic Uncertainties.

For a full, detailed list, view our report.

Key Market Trend

  • Emergence of Natural and Organic Products.

For a full, detailed list, view our report.

Key questions answered in this report:

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Market Size and Forecast by Revenue
  • 06.3. Market Size and Forecast by Volume
  • 06.4. Five Forces Analysis

07. Market Segmentation by Product

  • 07.1. Male Toiletries Market in Europe Segmentation by Product 2013-2018
  • 07.2. Shaving Tools/Razors Market in Europe
    • 07.2.1. Market Size and Forecast
  • 07.3. Pre-shave Products Market in Europe
    • 07.3.1. Market Size and Forecast
  • 07.4. Aftershave Products Market in Europe
    • 07.4.1. Market Size and Forecast

08. Market Segmentation by Distribution Channel

  • 08.1. Male Toiletries Market in Europe Segmentation by Distribution Channel 2013

09. Geographical Segmentation

  • 09.1. Male Toiletries Market in Europe by Geographical Segmentation 2013

10. Key Leading Countries

  • 10.1 Germany
  • 10.2 France
  • 10.3 UK

11. Buying Criteria

12. Market Growth Drivers

13. Drivers and their Impact

14. Market Challenges

15. Impact of Drivers and Challenges

16. Market Trends

17. Trends and their Impact

18. Vendor Landscape

  • 18.1. Competitive Scenario
  • 18.2. Key Vendor Ranking Analysis 2013
  • 18.3. Other Prominent Vendors

19. Key Vendor Analysis

  • 19.1. Beiersdorf AG
    • 19.1.1. Business Overview
    • 19.1.2. Business Segmentation
    • 19.1.3. Key Information
    • 19.1.4. SWOT Analysis
  • 19.2. Energizer Holdings Inc.
    • 19.2.1. Business Overview
    • 19.2.2. Business Segmentation
    • 19.2.3. Key Information
    • 19.2.4. SWOT Analysis
  • 19.3. Koninklijke Philips NV
    • 19.3.1. Business Overview
    • 19.3.2. Business Segmentation
    • 19.3.3. Key Information
    • 19.3.4. SWOT Analysis
  • 19.4. Procter & Gamble Co.
    • 19.4.1. Business Overview
    • 19.4.2. Business Segmentation
    • 19.4.3. Key Information
    • 19.4.4. SWOT Analysis

20. Other Reports in this Series

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Overview of Male Toiletries Market in Europe
  • Exhibit 3: Male Toiletries Market in Europe 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 4: Male Toiletries Market in Europe 2013-2018 (billion units)
  • Exhibit 5: Male Toiletries Market in Europe Segmentation by Product 2013-2018
  • Exhibit 6: Male Toiletries Market in Europe Segmentation by Product 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 7: Shaving Tools/Razors Market in Europe 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 8: Pre-shave Products market in Europe 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 9: Aftershave Products Market in Europe 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 10: Male Toiletries Market in Europe Segmentation by Distribution Channel 2013
  • Exhibit 11: Male Toiletries Market in Europe by Geographical Segmentation 2013
  • Exhibit 12: Ranking of Key Vendors 2013
  • Exhibit 13: Business Segmentation of Beiersdorf AG
  • Exhibit 14: Business Segmentation of Energizer Holdings Inc. 2013
  • Exhibit 15: Business Segmentation of Koninklijke Philips NV
  • Exhibit 16: Business Segmentation of Procter & Gamble Co.
Back to Top