株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙SALE
市場調査レポート

ラテンアメリカのエナジードリンク市場:2017年〜2021年

Energy Drinks Market in Latin America 2017-2021

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 298347
出版日 ページ情報 英文 71 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=113.80円で換算しております。
SALE 2017年12月31日まで 期間限定キャンペーン
Back to Top
ラテンアメリカのエナジードリンク市場:2017年〜2021年 Energy Drinks Market in Latin America 2017-2021
出版日: 2017年11月30日 ページ情報: 英文 71 Pages
概要

エナジードリンクについて

ラテンアメリカのエナジードリンク市場はここ数年で急速に成長しており、その傾向は予測期間中も続くと予想されます。市場の成長要因は様々あり、若者のエナジードリンク消費の増加、天然成分のエナジードリンクの発売、エナジードリンクの新しいタイプとフレーバーの導入などがあります。エナジードリンクはカフェインやその他の興奮誘発剤を多く含んでいるため、消費者は皆、職場や競技場で活発に活動するために利用します。

Technavioのアナリストは、ラテンアメリカのエナジードリンク市場が2017-2021年の間に11.92%のCAGRで成長すると予測しました。

当レポートでは、世界のエナジードリンク市場について調査分析し、市場規模と成長率、市場動向、市場促進要因・課題、市場機会について検証するほか、主要ベンダーなどについて、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲

第3章 調査方法

第4章 イントロダクション

  • 市場概要

第5章 市場状況

  • 市場概況
  • エナジードリンク市場:ラテンアメリカ
  • ファイブフォース分析

第6章 市場セグメンテーション:製品別

  • セグメンテーション:製品別
  • 比較:製品別
  • スパークリングエナジードリンク市場:中南米
  • 非炭酸エナジードリンク市場:中南米
  • 市場機会:製品別

第7章 地域情勢

  • 主な先進国
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • メキシコ
  • チリ
  • コロンビア
  • ベネズエラ

第8章 意思決定の枠組み

第9章 成長要因と課題

  • 市場の成長要因
  • 市場の課題

第10章 市場動向

  • 天然原料別エナジードリンクの発売
  • 組織化された流通チャネル範囲の拡大
  • バーでのエナジードリンクの使用の増加

第11章 ベンダー情勢

  • 競合シナリオ
  • Grupo Petropolis
  • Monster Energy
  • PepsiCo
  • Red Bull
  • 他の有力なベンダー
図表
  • Exhibit 01: Global energy drinks market 2016-2021 ($ billions)
  • Exhibit 02: Energy drinks market in Latin America as a part of the global energy drinks market 2016
  • Exhibit 03: Energy drinks market in Latin America - Market size and forecast 2016-2021 ($ billions)
  • Exhibit 04: Energy drinks market in Latin America - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 05: Five forces analysis 2016
  • Exhibit 06: Energy drinks market in Latin America by product - Market share 2016-2021 (%)
  • Exhibit 07: Comparison by product
  • Exhibit 08: Sparkling energy drinks market in Latin America - Market size and forecast 2016-2021 ($ billions)
  • Exhibit 09: Sparkling energy drinks market in Latin America - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 10: Still energy drinks market in Latin America - Market size and forecast 2016-2021 ($ billions)
  • Exhibit 11: Still energy drinks market in Latin America - Year-over-year growth 2017-2021 (%)
  • Exhibit 12: Market opportunity by product
  • Exhibit 13: Key leading countries
  • Exhibit 14: Energy drinks market in Brazil 2016-2021 ($ billions)
  • Exhibit 15: Energy drinks market in Argentina 2016-2021 ($ millions)
  • Exhibit 16: Energy drinks market in Mexico 2016-2021 ($ millions)
  • Exhibit 17: Energy drinks market in Chile 2016-2021 ($ millions)
  • Exhibit 18: Energy drinks market in Colombia 2016-2021 ($ millions)
  • Exhibit 19: Energy drinks market in Venezuela 2016-2021 ($ millions)
  • Exhibit 20: Key vendors in energy drinks market in Latin America
  • Exhibit 21: Competitive assessment 2016
  • Exhibit 22: Grupo Petropolis in energy drinks market in Latin America
  • Exhibit 23: Monster Energy: Nets sales comparison 2015 and 2016 ($ billions)
  • Exhibit 24: Monster Energy: Gross profit comparison 2015 and 2016 ($ billions)
  • Exhibit 25: Monster Energy: Business segmentation by revenue 2016
  • Exhibit 26: Monster Energy in energy drinks market in Latin America
  • Exhibit 27: PepsiCo: Net revenue comparison 2015 and 2016 ($ billions)
  • Exhibit 28: PepsiCo: Operating profit comparison 2015 and 2016 ($ billions)
  • Exhibit 29: PepsiCo: Business segmentation by revenue 2016
  • Exhibit 30: PepsiCo in energy drinks market in Latin America
  • Exhibit 31: Red Bull in energy drinks market in Latin America

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: IRTNTR15903

About Energy Drinks

The energy drinks market in Latin America has been rapidly growing over the last few years, and the trend is expected to continue during the forecast period. The market's growth can be attributed to a number of drivers; some being the increased consumption of energy drinks among the younger population, launch of energy drinks with natural ingredients, and the inclusion of new types and flavors in energy drinks. Since energy drinks have a high content of caffeine and other stimulants, most consumers use them to stay alert at workplaces and playing fields.

Technavio's analysts forecast the energy drinks market in Latin America to grow at a CAGR of 11.92% during the period 2017-2021.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the energy drinks market in Latin America for 2017-2021. To calculate the market size, the report presents a detailed picture of the market by way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources.

The market is divided into the following segments based on geography:

  • Argentina
  • Brazil
  • Chile
  • Colombia
  • Mexico

Technavio's report, Energy Drinks Market in Latin America 2017-2021, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • Grupo Petropolis
  • Monster Energy
  • PepsiCo
  • Red Bull

Other Prominent Vendors

  • AJE
  • Corporacion Lindley
  • Empresas Polar
  • Montevideo Refrescos
  • Brasil Beverages
  • Postobon
  • Quala

Market driver

  • Increasing urbanization in Latin America
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Negative image of energy drinks among consumers
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Launch of energy drinks made using natural ingredients
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2021 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

x

Table of Contents

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: INTRODUCTION

  • Market outline

PART 05: MARKET LANDSCAPE

  • Market overview
  • Energy drinks market in Latin America
  • Five forces analysis

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Segmentation by product
  • Comparison by product
  • Sparkling energy drinks market in Latin America
  • Still energy drinks market in Latin America
  • Market opportunity by product

PART 07: REGIONAL LANDSCAPE

  • Key leading countries
  • Brazil
  • Argentina
  • Mexico
  • Chile
  • Colombia
  • Venezuela

PART 08: DECISION FRAMEWORK

PART 09: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 10: MARKET TRENDS

  • Launch of energy drinks with natural ingredients
  • Increased scope of the organized distribution channel
  • Increasing use of energy drinks in bars

PART 11: VENDOR LANDSCAPE

  • Competitive scenario
  • Grupo Petropolis
  • Monster Energy
  • PepsiCo
  • Red Bull
  • Other prominent vendors
Back to Top