表紙
市場調査レポート

ラテンアメリカにおけるOTC医薬品市場

OTC Pharmaceuticals Market in Latin America 2014-2018

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 294981
出版日 ページ情報 英文 46 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.32円で換算しております。
Back to Top
ラテンアメリカにおけるOTC医薬品市場 OTC Pharmaceuticals Market in Latin America 2014-2018
出版日: 2014年01月17日 ページ情報: 英文 46 Pages
概要

ラテンアメリカのOTC医薬品市場は、医療用医薬品からOTC医薬品への転換増加を背景に、2013年から2018年にかけ年間複合成長率(CAGR)14.54%で成長すると見込まれています。また、同市場ではいくつかの大きな医薬品開発のアウトソーシングも見られます。しかし、厳しい規制が市場の成長を阻害する要因となるかもしれません。

当レポートでは、南北アメリカ、欧州・中東・アフリカ地域、アジア太平洋地域についての調査と合わせ、ラテンアメリカのOTC医薬品市場の情勢を分析し、将来予測、成長要因や課題をまとめ、主要なベンダーの情報も織り込んで、概略以下の構成でお届けします。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 調査範囲

  • 市場概要
  • 主な製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場情勢

  • 市場概要
  • 市場規模および予測
  • ファイブフォース分析

第7章 製品別市場区分

第8章 購買基準

第9章 市場成長要因

第10章 成長要因とその影響

第11章 市場の課題

第12章 成長要因と課題の影響

第13章 市場動向

第14章 市場動向とその影響

第15章 ベンダー情勢

  • 競合シナリオ
  • その他の卓越したベンダー

第16章 主要ベンダーの分析

  • Bayer HealthCare AG
  • EMS S.A.
  • Hypermarcas S.A
  • Novartis AG

第17章 関連レポート

図表

目次
Product Code: IRTNTR3216

TechNavio's analysts forecast the OTC Pharmaceuticals Market in Latin America market to grow at a CAGR of 14.54 percent over the period 2013-2018. One of the key factors contributing to this market growth is the increasing switch from prescription to OTC drugs. The OTC Pharmaceuticals Market in Latin America has also been witnessing the some key increased outsourcing of drug development activities. However, the stringent regulations are expected to pose a challenge to the growth of this market.

TechNavio's report, the OTC Pharmaceuticals Market in Latin America Market 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers Americas, EMEA, and APAC; it also covers the OTC Pharmaceuticals Market in Latin America market landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors dominating this space include Bayer HealthCare AG., EMS S.A., Hypermarcas S.A., and Novartis AG.

Other vendors mentioned in the report are Boehringer Ingelheim GmbH., Genomma Lab Internacional SAB., GlaxoSmithKline plc., Johnson & Johnson, Pfizer Inc., and Takeda Pharmaceutical Co. Ltd.

Key questions answered in this report:

  • What will the market size be in 2018 and what will be the growth rate?
  • What are key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of each of these key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details provided within the report.

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Market Size and Forecast
  • 06.3. Five Forces Analysis

07. Market Segmentation by Products

08. Buying Criteria

09. Market Growth Drivers

10. Drivers and their Impact

11. Market Challenges

12. Impact of Drivers and Challenges

13. Market Trends

14. Trends and their Impact

15. Vendor Landscape

  • 15.1. Competitive Scenario
    • 15.1.1. Key News
    • 15.1.2. Major Vendors
  • 15.2. Other Prominent Vendors

16. Key Vendor Analysis

  • 16.1. Bayer HealthCare AG
    • 16.1.1. Business Overview
    • 16.1.2. Business Segmentation
    • 16.1.3. Key Information
    • 16.1.4. SWOT Analysis
  • 16.2. EMS S.A.
    • 16.2.1. Business Overview
    • 16.2.2. Business Segmentation
    • 16.2.3. Key Information
    • 16.2.4. SWOT Analysis
  • 16.3. Hypermarcas S.A.
    • 16.3.1. Business Overview
    • 16.3.2. Business Segmentation
    • 16.3.3. Key Information
    • 16.3.4. SWOT Analysis
  • 16.4. Novartis AG
    • 16.4.1. Business Overview
    • 16.4.2. Business Segmentation
    • 16.4.3. Key Information
    • 16.4.4. SWOT Analysis

17. Other Reports in this Series

List of Exhibits:

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: OTC Pharmaceuticals Market in Latin America 2013-2018 (US$ billion)
  • Exhibit 3: OTC Pharmaceuticals Market in Latin America by Product Segmentation
  • Exhibit 4: OTC Pharmaceuticals Market in Latin America Segmentation 2013
  • Exhibit 5: Business Segmentation of Bayer HealthCare AG
  • Exhibit 6: Business Segmentation of EMS S.A.
  • Exhibit 7: Business Segmentation of Hypermarcas S.A.
  • Exhibit 8: Business Segmentation of Novartis AG
Back to Top