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市場調査レポート

デジタルマーケティング・ソフトウェアの世界市場

Global Digital Marketing Software Market 2015-2019

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 278979
出版日 ページ情報 英文 104 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
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デジタルマーケティング・ソフトウェアの世界市場 Global Digital Marketing Software Market 2015-2019
出版日: 2014年12月24日 ページ情報: 英文 104 Pages
概要

デジタルマーケティングとは、インターネットやデジタルメディアを通じて製品やブランドをプロモーションする戦略で、オンラインでの活動を通じ、顧客関係の発展や維持に役立ちます。営業CRMやソーシャルCRM、E-コマースソフトウェア、マーケティング自動化ソフトウェア、ウェブ分析など様々なツールからなり、デジタルマーケティングによって企業は従来のマーケティング・ソリューションに比べて高い投資回収の達成が見込めます。デジタルマーケティングの重要な要素のひとつが、ソーシャルメディアマーケティングです。

当レポートでは、デジタルマーケティング・ソフトウェアの世界市場における現在のシナリオや、2014年から2019年までの成長の見込みなどについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 調査の対象

  • 市場概要
  • 提供製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場の展望

  • 市場の概要
  • デジタルマーケティング・ソリューションと重要なプレーヤー
  • 市場の規模と予測
  • 2012〜2015年と2015〜2019年の予測比較
  • ファイブフォース分析

第7章 カテゴリ別デジタルマーケティング・ソフトウェア

  • CRMソフトウェアの世界市場
  • 営業CRMの世界市場
    • 市場の規模と予測
  • ソーシャルCRMの世界市場
    • 市場の規模と予測
  • Eメール・ソフトウェアの世界市場
    • 市場の規模と予測
  • E-コマース・ソフトウェアの世界市場
    • 市場の規模と予測
  • マーケティング自動化ソフトウェアの世界市場
    • 市場の規模と予測
  • ウェブ分析の世界市場
    • 市場の規模と予測
  • WCMの世界市場
    • 市場の規模と予測

第8章 エンドユーザー別市場分類

第9章 地域別市場分類

  • 地域別のデジタルマーケティング・ソフトウェアの世界市場分類(2014〜2019年)
    • 地域別分類における営業CRMの世界市場
    • 地域別分類におけるソーシャルCRMの世界市場
    • 地域別分類におけるEメール・ソフトウェアの世界市場
    • 地域別分類におけるE-コマース・ソフトウェアの世界市場
    • 地域別分類におけるマーケティング自動化ソフトウェアの世界市場
    • 地域別分類におけるウェブ分析の世界市場
    • 地域別分類におけるWCMの世界市場

第10章 主要国

  • 米国
  • ドイツ
  • 中国

第11章 購買基準

第12章 市場の成長活性因子

第13章 活性因子とその影響

第14章 市場の課題

第15章 活性因子の影響と課題

第16章 市場の動向

第17章 動向とその影響

第18章 ベンダーの展望

  • 競争のシナリオ
  • 主要ベンダー
  • その他の重要ベンダー

第19章 主なベンダーの分析

  • Adobe Systems
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益に基づく事業分類
    • 2012年、2013年の収益に基づく事業分類
    • 2013年の収益に基づく地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • IBM
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 事業分類による収益の分類
    • 事業運営による収益の分類
    • 2013年の収益に基づく事業分類
    • 2012年、2013年の事業分類の収益比較
    • 地域的分類に基づく収益分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Microsoft
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益に基づく事業分類
    • 2012年、2013年の収益に基づく事業分類
    • 2013年の収益に基づく地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Oracle
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益に基づく事業分類
    • 2012年、2013年の収益に基づく事業分類
    • 2013年の収益に基づく地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Salesforce.com
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年、2014年の収益に基づく事業分類
    • 2014年の収益に基づく地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • SAP AG
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 事業分類による収益の分類
    • 2012年、2013年の事業分類の収益比較
    • 地域的分類に基づく収益分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析

第20章 関連レポート

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目次
Product Code: IRTNTR4917

About Digital Marketing Software

Digital marketing is a strategy to promote products and brands via the internet or digital media. It helps in developing and maintaining customer relationships through online activities. It comprises various tools such as sales CRM, social CRM, email software, e-commerce software, marketing automation software, web analytics, and WCM, which are the main solutions used for digital marketing. Digital marketing helps organizations achieve more ROI compared to other traditional marketing solutions. Social media marketing is one important component of digital marketing.

TechNavio's analysts forecast the Global Digital Marketing Software market to grow at a CAGR of 16.87 percent over the period 2014-2019.

Covered in this Report

This report covers the present scenario and the growth prospects of the Global Digital Marketing Software market for the period 2014-2019. To calculate the market size, the report considers revenue generated from the sales of the products and solutions in the Global Digital Marketing Software market. It also presents the vendor landscape and a corresponding detailed analysis of the top six vendors in the market. In addition, the report discusses the major drivers that influence the growth of the Global Digital Marketing Software Market. It also outlines the challenges faced by vendors and the market at large, as well as the key trends that are emerging in the market.

Key Vendors

  • Adobe Systems
  • IBM
  • Microsoft
  • Oracle
  • Salesforce
  • SAP

Other Prominent Vendors

  • Autonomy
  • eBay
  • Ensighten
  • HubSpot
  • IgnitionOne
  • Infor
  • Jive
  • Marketo
  • MediaBank
  • Millennial Media
  • Neolane
  • Neustar
  • Opentext
  • SAS
  • Sitecore
  • Teradata
  • Webtrends

Market Driver

  • Increased Adoption of Digital Media
  • For a full, detailed list, view our report

Market Challenge

  • Complexity in Selecting Right Digital Solution
  • For a full, detailed list, view our report

Market Trend

  • Adoption of SaaS-based Solutions
  • For a full, detailed list, view our report

Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2019 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Overview
  • 06.2. Digital Marketing Solutions and Significant Players
  • 06.3. Market Size and Forecast
  • 06.4. Comparison between 2012-2016 and 2015-2019 Forecasts
  • 06.5. Five Forces Analysis

07. Digital Marketing Software by Category

  • 07.1. Global CRM Software Market
  • 07.2. Global Sales CRM Market
    • 07.2.1. Market Size and Forecast
  • 07.3. Global Social CRM Market
    • 07.3.1. Market Size and Forecast
  • 07.4. Global Email Software Market
    • 07.4.1. Market Size and Forecast
  • 07.5. Global E-commerce Software Market
    • 07.5.1. Market Size and Forecast
  • 07.6. Global Marketing Automation Software Market
    • 07.6.1. Market Size and Forecast
  • 07.7. Global Web Analytics Market
    • 07.7.1. Market Size and Forecast
  • 07.8. Global WCM Market
    • 07.8.1. Market Size and Forecast

08. Market Segmentation by End-user

09. Market Segmentation by Geography

  • 09.1. Global Digital Marketing Software Market Segmentation by Geography 2014-2019
    • 09.1.1. Global Sales CRM Market by Geographical Segmentation
    • 09.1.2. Global Social CRM Market by Geographical Segmentation
    • 09.1.3. Global Email Software Market by Geographical Segmentation
    • 09.1.4. Global E-commerce Software Market by Geographical Segmentation
    • 09.1.5. Global Marketing Automation Software Market by Geographical Segmentation
    • 09.1.6. Global Web Analytics Market by Geographical Segmentation
    • 09.1.7. Global WCM Market by Geographical Segmentation

10. Key Leading Countries

  • 10.1. US
  • 10.2. Germany
  • 10.3. China

11. Buying Criteria

12. Market Growth Drivers

13. Drivers and their Impact

14. Market Challenges

15. Impact of Drivers and Challenges

16. Market Trends

17. Trends and their Impact

18. Vendor Landscape

  • 18.1. Competitive Scenario
  • 18.2. Major Vendors
  • 18.3. Other Prominent Vendors

19. Key Vendor Analysis

  • 19.1. Adobe Systems
    • 19.1.1. Key Facts
    • 19.1.2. Business Overview
    • 19.1.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 19.1.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 19.1.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 19.1.6. Business Strategy
    • 19.1.7. Key Developments
    • 19.1.8. SWOT Analysis
  • 19.2. IBM
    • 19.2.1. Key Facts
    • 19.2.2. Business Description
    • 19.2.3. Business Segmentation
    • 19.2.4. Revenue Segmentation by Business Segment
    • 19.2.5. Revenue Segmentation by Business Operation
    • 19.2.6. Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013
    • 19.2.7. Revenue Segmentation by Geography
    • 19.2.8. Business Strategy
    • 19.2.9. Key Developments
    • 19.2.10. SWOT Analysis
  • 19.3. Microsoft
    • 19.3.1. Key Facts
    • 19.3.2. Business Overview
    • 19.3.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 19.3.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 19.3.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 19.3.6. Business Strategy
    • 19.3.7. Recent Developments
    • 19.3.8. SWOT Analysis
  • 19.4. Oracle
    • 19.4.1. Key Facts
    • 19.4.2. Business Overview
    • 19.4.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 19.4.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 19.4.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 19.4.6. Business Strategy
    • 19.4.7. Recent Developments
    • 19.4.8. SWOT Analysis
  • 19.5. Salesforce.com
    • 19.5.1. Key Facts
    • 19.5.2. Business Overview
    • 19.5.3. Business Segmentation
    • 19.5.4. Business Segmentation by Revenue 2013 and 2014
    • 19.5.5. Geographical Segmentation by Revenue 2014
    • 19.5.6. Business Strategy
    • 19.5.7. Recent Developments
    • 19.5.8. SWOT Analysis
  • 19.6. SAP AG
    • 19.6.1. Key Facts
    • 19.6.2. Business Description
    • 19.6.3. Business Segmentation
    • 19.6.4. Revenue Segmentation by Business Segments
    • 19.6.5. Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013
    • 19.6.6. Revenue Segmentation by Geography
    • 19.6.7. Business Strategy
    • 19.6.8. Key Developments
    • 19.6.9. SWOT Analysis

20. Other Reports in this Series

List of Exhibits

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Global Digital Marketing Software Market Segments
  • Exhibit 3: Segments of Digital Marketing Software with Major Providers
  • Exhibit 4: Global Digital Marketing Software Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 5: Market Size Comparison with 2012-2016 Forecast (US$ billion)
  • Exhibit 6: Global Digital Marketing Software Market Segmentation 2014
  • Exhibit 7: Global Digital Marketing Software Market Segmentation 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 8: Global Sales CRM Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 9: Global Social CRM Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 10: Global Email Software Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 11: Global E-commerce Software Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 12: Global Marketing Automation Software Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 13: Global Web Analytics Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 14: Global WCM Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 15: Global Digital Marketing Software Market by End-user Segmentation 2014
  • Exhibit 16: Global Digital Marketing Software Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 17: Global Digital Marketing Software Market by Geographical Segmentation 2014-2019
  • Exhibit 18: Global Digital Marketing Software Market by Geographical Segmentation 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 19: Global Sales CRM Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 20: Global Social CRM Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 21: Global Email Software Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 22: Global E-commerce Software Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 23: Global Marketing Automation Software Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 24: Global Web Analytics Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 25: Global WCM Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 26: Adobe Systems: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 27: Adobe Systems: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 28: Adobe Systems: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 29: IBM: Business Segmentation
  • Exhibit 30: IBM: Revenue Segmentation by Business 2013
  • Exhibit 31: IBM: Revenue Segmentation 2013
  • Exhibit 32: IBM: Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 33: IBM: Revenue Segmentation by Geography 2013
  • Exhibit 34: Microsoft: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 35: Microsoft: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ billion)
  • Exhibit 36: Microsoft: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 37: Oracle: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 38: Oracle: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ billion)
  • Exhibit 39: Oracle: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 40: Salesforce.com: Business Segmentation 2014
  • Exhibit 41: Salesforce.com: Business Segmentation by Revenue 2013 and 2014 (US$ million)
  • Exhibit 42: Salesforce.com: Geographical Segmentation by Revenue 2014
  • Exhibit 43: Business Segmentation of SAP AG
  • Exhibit 44: Revenue Segmentation of SAP AG 2013
  • Exhibit 45: Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 46: Revenue Segmentation of SAP AG by Geography 2013
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