株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙SALE
市場調査レポート

デジタルマーケティングソフトウェア(DMS)の世界市場:2018年〜2022年

Global Digital Marketing Software (DMS) Market 2018-2022

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 278979
出版日 ページ情報 英文 112 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.48円で換算しております。
Back to Top
デジタルマーケティングソフトウェア(DMS)の世界市場:2018年〜2022年 Global Digital Marketing Software (DMS) Market 2018-2022
出版日: 2018年02月21日 ページ情報: 英文 112 Pages
概要

Technavioの市場アナリストは、世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場が2022年までに17%に近いCAGRで着実に成長すると予測しています。

当レポートでは、世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場について、クラウドベースのモデルとオンプレミスモデルに基づいた、展開別の詳細な分析を掲載しています。また、米国、APAC、EMEAなどの地域に基づいた詳細な分析も含んでいます。

当レポートで扱う項目

  • 2022年の市場規模と成長率はどうなるのだろうか?
  • 世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場を推進する主な要因
  • 世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場の成長に影響を及ぼす主要市場の動向
  • 市場の成長における課題
  • 世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場の主要ベンダー
  • 世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場でベンダーが直面している市場機会と脅威
  • 南北アメリカ、APAC、EMEAの市場シェアに影響を及ぼすトレンドファクター
  • 世界のデジタルマーケティングソフトウェア(DMS)市場のファイブフォース分析の主要結果

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲

第3章 調査方法

第4章 市場状況

  • 市場のエコシステム
  • 市場特性
  • 市場セグメンテーション分析

第5章 市場規模

  • 市場の定義
  • 市場規模
  • 市場規模および予測

第6章 ファイブフォース分析

  • バイヤーの交渉力
  • サプライヤーの交渉力
  • 新規参入の脅威
  • 代替品の脅威
  • 競争相手の脅威
  • 市場状況

第7章 市場セグメンテーション:展開別

  • セグメンテーション:展開別
  • 比較:導入別
  • クラウドベースのモデル - 市場規模と予測
  • オンプレミスモデル - 市場規模と予測
  • 市場機会:導入別

第8章 顧客情勢

第9章 地域情勢

  • 地理的セグメンテーション
  • 地域比較
  • 南北アメリカ - 市場規模と予測
  • 欧州・中東・アフリカ地域 - 市場規模と予測
  • アジア太平洋地域 - 市場規模と予測
  • 市場機会

第10章 意思決定の枠組み

第11章 成長要因と課題

  • 市場の成長要因
  • 市場の課題

第12章 市場動向

  • クロスプラットフォームおよびマルチチャネルマーケティングの受容度が向上
  • 人工知能(AI)の高度化技術の普及
  • デジタルマーケティング予算の投資収益率(ROI)の透明性
  • 顧客中心主義のニーズの高まりと採用

第13章 ベンダー情勢

  • 概要
  • 創造的破壊の状況
  • 競合シナリオ

第14章 ベンダー分析

  • 対象ベンダー
  • ベンダー分類
  • ベンダーの市場ポジショニング
  • Adobe Systems
  • IBM
  • Oracle
  • SAP
  • Salesforce

第15章 付録

  • 略語リスト
図表
  • Exhibit 01: Parent market
  • Exhibit 02: Global IT software market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2017
  • Exhibit 07: Validation techniques employed for market sizing 2017
  • Exhibit 08: Global DMS market - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 09: Global DMS market - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2017
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2022
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Threat of rivalry
  • Exhibit 17: Market condition - Five forces 2022
  • Exhibit 18: Market condition - Five forces 2017
  • Exhibit 19: Deployment - Market share 2017-2022 (%)
  • Exhibit 20: Comparison by deployment
  • Exhibit 21: Cloud-based model - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 22: Cloud-based model - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 23: On-premises model - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 24: On-premises model - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 25: Market opportunity by deployment
  • Exhibit 26: Customer landscape
  • Exhibit 27: Global - Market share by geography 2017-2022 (%)
  • Exhibit 28: Regional comparison
  • Exhibit 29: Americas - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 30: Americas - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 31: Top 3 countries in Americas
  • Exhibit 32: EMEA - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 33: EMEA - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 34: Top 3 countries in EMEA
  • Exhibit 35: APAC - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 36: APAC - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 37: Top 3 countries in APAC
  • Exhibit 38: Market opportunity
  • Exhibit 39: Vendor landscape
  • Exhibit 40: Landscape disruption
  • Exhibit 41: Vendors covered
  • Exhibit 42: Vendor classification
  • Exhibit 43: Market positioning of vendors
  • Exhibit 44: Vendor overview
  • Exhibit 45: Adobe Systems - Business segments
  • Exhibit 46: Adobe Systems - Organizational developments
  • Exhibit 47: Adobe Systems - Geographic focus
  • Exhibit 48: Adobe Systems - Segment focus
  • Exhibit 49: Adobe Systems - Key offerings
  • Exhibit 50: Vendor overview
  • Exhibit 51: IBM - Business segments
  • Exhibit 52: IBM - Organizational developments
  • Exhibit 53: IBM - Geographic focus
  • Exhibit 54: IBM - Segment focus
  • Exhibit 55: IBM - Key offerings
  • Exhibit 56: Vendor overview
  • Exhibit 57: Oracle - Business segments
  • Exhibit 58: Oracle - Organizational developments
  • Exhibit 59: Oracle - Geographic focus
  • Exhibit 60: Oracle - Segment focus
  • Exhibit 61: Oracle - Key offerings
  • Exhibit 62: SAP overview
  • Exhibit 63: SAP - Business segments
  • Exhibit 64: SAP - Organizational developments
  • Exhibit 65: SAP - Geographic focus
  • Exhibit 66: SAP - Segment focus
  • Exhibit 67: SAP - Key offerings
  • Exhibit 68: Vendor overview
  • Exhibit 69: Salesforce - Business segments
  • Exhibit 70: Salesforce - Organizational developments
  • Exhibit 71: Salesforce - Geographic focus
  • Exhibit 72: Salesforce - Segment focus
  • Exhibit 73: Salesforce - Key offerings
目次
Product Code: IRTNTR20748

This industry research report presents a detailed analysis of the digital marketing software (DMS) market by deployment based on cloud-based model and on-premises model. This report also presents a detailed analysis based on geography including the Americas, APAC, and EMEA.

Our market analysts estimate that the market will grow steadily at a CAGR of close to 17% by 2022.

Key questions answered in the report include:

  • What will the market size and the growth rate be in 2022?
  • What are the key factors driving the global digital marketing software (DMS) market?
  • What are the key market trends impacting the growth of the global digital marketing software (DMS) market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in the global digital marketing software (DMS) market?
  • What are the market opportunities and threats faced by the vendors in the global digital marketing software (DMS) market?
  • Trending factors influencing the market shares of the Americas, APAC, and EMEA.
  • What are the key outcomes of the five forces analysis of the global digital marketing software (DMS) market?

Table of Contents

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 05: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2017
  • Market size and forecast 2017-2022

PART 06: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 07: MARKET SEGMENTATION BY DEPLOYMENT

  • Segmentation by deployment
  • Comparison by deployment
  • Cloud-based model - Market size and forecast 2017-2022
  • On-premises model - Market size and forecast 2017-2022
  • Market opportunity by deployment

PART 08: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 09: REGIONAL LANDSCAPE

  • Geographical segmentation
  • Regional comparison
  • Americas - Market size and forecast 2017-2022
  • EMEA - Market size and forecast 2017-2022
  • APAC - Market size and forecast 2017-2022
  • Market opportunity

PART 10: DECISION FRAMEWORK

PART 11: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 12: MARKET TRENDS

  • Increased acceptance of cross-platform and multi-channel marketing
  • Proliferation of artificial intelligence (AI)-powered advanced technology
  • Transparency in return on investment (ROI) for digital marketing budget
  • Growing need and adoption of customer-centricity

PART 13: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive scenario

PART 14: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Adobe Systems
  • IBM
  • Oracle
  • SAP
  • Salesforce

PART 15: APPENDIX

  • List of abbreviations
Back to Top