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市場調査レポート

ハードウェアおよびソフトウェアサポートサービスの世界市場

Global Hardware and Software Support Services Market 2015-2019

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 261557
出版日 ページ情報 英文 76 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
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ハードウェアおよびソフトウェアサポートサービスの世界市場 Global Hardware and Software Support Services Market 2015-2019
出版日: 2014年12月31日 ページ情報: 英文 76 Pages
概要

ITサポートサービスは、組織のITインフラの維持のために求められるサービスと定義することができ、ハードウェアのサポートおよびソフトウェアのサポートサービスから成ります。ハードウェアの導入にはハードウェアの設置と設定があり、関連するサポートサービスには電話サポートやオンラインサポート、出張サポート、そして修理や保守などが含まれます。ソフトウェアの導入とサポートサービスは、パッケージソフトウェアのインストールと設定からなります。ITサポートサービスには、企業のITソフトウェアやハードウェアインフラの最適化を実現するための予防的、救済的サービスが求められます。

当レポートでは、ハードウェアおよびソフトウェアサポートサービスの世界市場の現在のシナリオや、今後の成長の見込みなどについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 略語集

第3章 調査の対象

  • 市場概要
  • 提供製品

第4章 市場調査手法

  • 市場調査プロセス
  • 調査手法

第5章 イントロダクション

第6章 市場の展望

  • 市場の規模と予測
  • ファイブフォース分析

第7章 市場分類

  • ハードウェアおよびソフトウェアサポートサービスの世界市場(2014年)
  • ソフトウェアサポートサービスの世界市場
    • 市場の規模と予測
    • 世界のソフトウェアサポートサービスの分類
  • アプリケーション二次分類の世界市場の規模と予測
  • システムインフラソフトウェア二次分類の世界市場の規模と予測
  • ハードウェアサポートサービスの世界市場分類規模と予測
    • 世界のハードウェアサポートサービスの分類
  • ネットワーキング二次分類の世界市場の規模と予測
  • サーバー二次分類の世界市場の規模と予測
  • ストレージ二次分類の世界市場の規模と予測
  • クライアント二次分類の世界市場の規模と予測

第8章 地理的分類

第9章 主要国

  • 米国
  • 日本

第10章 購買基準

第11章 市場の成長活性因子

第12章 活性因子とその影響

第13章 市場の課題

第14章 活性因子の影響と課題

第15章 市場の動向

第16章 動向とその影響

第17章 ベンダーの展望

  • 市場シェアの分析(2013年)
  • その他の重要ベンダー
    • Avaya
    • CA Technologies
    • Cisco Systems
    • Dell
    • EMC
    • Fujitsu
    • Microsoft
    • Novell

第18章 主なベンダーの分析

  • HP
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益に基づく事業分類
    • 2012年、2013年の収益に基づく事業分類
    • 2013年の収益に基づく地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • IBM
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 事業分類に基づく収益分類
    • 事業経営に基づく収益分類
    • 2012年と2013年の事業分類に基づく収益比較
    • 地域に基づく収益分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • Oracle
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 2013年の収益に基づく事業分類
    • 2012年、2013年の収益に基づく事業分類
    • 2013年の収益に基づく地域的分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析
  • SAP AG
    • 主な事実
    • 事業概要
    • 事業分類
    • 事業分類に基づく収益分類
    • 事業経営に基づく収益分類
    • 2012年と2013年の事業分類に基づく収益比較
    • 地域に基づく収益分類
    • 事業戦略
    • 最近の開発
    • SWOT分析

第19章 関連レポート

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目次
Product Code: IRTNTR4927

About Hardware and Software Support Services

IT support services can be defined as services required for the maintenance of the IT infrastructure of an organization. They consist of hardware support services and software support services. Hardware deployment consists of hardware installation and configuration, and the related support services can include telephonic support, online support, on-site support, and repair and maintenance. Software deployment and support services consist of the installation and configuration of packaged software. IT support services are required for preventive and remedial services to carry out the optimization of the IT software and hardware infrastructure of an organization.

TechNavio's analysts forecast Global Hardware and Software Support Services market to grow at a CAGR of 3.80 percent over the period 2014-2019.

Covered in this Report

This report covers the present scenario and the growth prospects of the Global Hardware and Software Support Services market for the period 2014-2019. The market is categorized into two segments: Hardware Support Services and Software Support Services. The Software Support Services segment is further classified into two: application software and infrastructure software, whereas the Hardware Support Services segment is classified into five: networking, servers, storage, client, peripheral and others.

TechNavio's report, the Global Hardware and Software Support Services Market 2015-2019, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. It covers the Global Hardware and Software Support Services market landscape and its growth prospects in the coming years. The report includes a discussion on the key vendors operating in this market.

Key Vendors

  • HP
  • IBM
  • Oracle
  • SAP

Other Prominent Vendors

  • Accenture
  • Avaya
  • CA Technologies
  • Cisco Systems
  • Dell
  • EMC
  • Fujitsu
  • Microsoft
  • Nortel Networks
  • Novell
  • Red Hat
  • Symantec
  • Unisys
  • VMware

Market Driver

  • Increased Demand for Analytics in Different Industries
  • For a full, detailed list, view our report

Market Challenge

  • Shift to Cloud-based IT
  • For a full, detailed list, view our report

Market Trend

  • Increased Focus on SMEs
  • For a full, detailed list, view our report

Key Questions Answered in this Report

  • What will the market size be in 2018 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

01. Executive Summary

02. List of Abbreviations

03. Scope of the Report

  • 03.1. Market Overview
  • 03.2. Product Offerings

04. Market Research Methodology

  • 04.1. Market Research Process
  • 04.2. Research Methodology

05. Introduction

06. Market Landscape

  • 06.1. Market Size and Forecast
  • 06.2. Five Forces Analysis

07. Market Segmentation

  • 07.1. Global Hardware and Software Support Services Market 2014
  • 07.2. Global Software Support Services Market
    • 07.2.1. Market Size and Forecast
    • 07.2.2. Segmentation of Global Software Support Services
  • 07.3. Global Applications Sub-segment Size and Forecast
  • 07.4. Global System Infrastructure Software Sub-segment Size and Forecast
  • 07.5. Global Hardware Support Services Segment Size and Forecast
    • 07.5.1. Segmentation of Global Hardware Support Services
  • 07.6. Global Networking Sub-segment Size and Forecast
  • 07.7. Global Server Sub-segment Size and Forecast
  • 07.8. Global Storage Sub-segment Size and Forecast
  • 07.9. Global Client Sub-segment Size and Forecast

08. Geographical Segmentation

09. Key Leading Countries

USA

Japan

10. Buying Criteria

11. Market Growth Drivers

12. Drivers and their Impact

13. Market Challenges

14. Impact of Drivers and Challenges

15. Market Trends

16. Trends and their Impact

17. Vendor Landscape

  • 17.1. Market Share Analysis 2013
  • 17.2. Other Prominent Vendors
    • 17.2.1. Avaya
    • 17.2.2. CA Technologies
    • 17.2.3. Cisco Systems
    • 17.2.4. Dell
    • 17.2.5. EMC
    • 17.2.6. Fujitsu
    • 17.2.7. Microsoft
    • 17.2.8. Novell

18. Key Vendor Analysis

  • 18.1. HP
    • 18.1.1. Key Facts
    • 18.1.2. Business Overview
    • 18.1.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.1.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.1.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.1.6. Business Strategy
    • 18.1.7. Recent Developments
    • 18.1.8. SWOT Analysis
  • 18.2. IBM
    • 18.2.1. Key Facts
    • 18.2.2. Business Description
    • 18.2.3. Business Segmentation
    • 18.2.4. Revenue Segmentation by Business Segment
    • 18.2.5. Revenue Segmentation by Business Operation
    • 18.2.6. Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013
    • 18.2.7. Revenue Segmentation by Geography
    • 18.2.8. Business Strategy
    • 18.2.9. Key Developments
    • 18.2.10. SWOT Analysis
  • 18.3. Oracle
    • 18.3.1. Key Facts
    • 18.3.2. Business Overview
    • 18.3.3. Business Segmentation by Revenue 2013
    • 18.3.4. Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013
    • 18.3.5. Geographical Segmentation by Revenue 2013
    • 18.3.6. Business Strategy
    • 18.3.7. Recent Developments
    • 18.3.8. SWOT Analysis
  • 18.4. SAP AG
    • 18.4.1. Key Facts
    • 18.4.2. Business Description
    • 18.4.3. Business Segmentation
    • 18.4.4. Revenue Segmentation by Business Segments
    • 18.4.5. Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013
    • 18.4.6. Revenue Segmentation by Geography
    • 18.4.7. Business Strategy
    • 18.4.8. Key Developments
    • 18.4.9. SWOT Analysis

19. Other Reports in this Series

List of Exhibits

  • Exhibit 1: Market Research Methodology
  • Exhibit 2: Global Hardware and Software Support Services 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 3: Global Hardware and Software Support Services Market 2014
  • Exhibit 4: Global Software Support Services Market 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 5: Segmentation of Global Software Support Services, 2014
  • Exhibit 6: Global Applications Sub-segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 7: Global System Infrastructure Software Sub-segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 8: Global Hardware Support Services Segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 9: Segmentation of Global Hardware Support Services Segment 2014
  • Exhibit 10: Global Networking Sub-segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 11: Global Server Sub-segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 12: Global Storage Sub-segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 13: Global Client Sub-segment 2014-2019 (US$ billion)
  • Exhibit 14: Global Hardware and Software Support Services Market by Geographical Segmentation 2014
  • Exhibit 15: HP: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 16: HP: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 17: HP: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 18: IBM: Business Segmentation
  • Exhibit 19: IBM: Revenue Segmentation by Business 2013
  • Exhibit 20: IBM: Revenue Segmentation 2013
  • Exhibit 21: IBM: Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 22: IBM: Revenue Segmentation by Geography 2013
  • Exhibit 23: Oracle: Business Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 24: Oracle: Business Segmentation by Revenue 2012 and 2013 (US$ billion)
  • Exhibit 25: Oracle: Geographical Segmentation by Revenue 2013
  • Exhibit 26: Business Segmentation of SAP AG
  • Exhibit 27: Revenue Segmentation of SAP AG 2013
  • Exhibit 28: Revenue Comparison of Business Segments 2012 and 2013 (US$ million)
  • Exhibit 29: Revenue Segmentation of SAP AG by Geography 2013
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