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市場調査レポート
中国のeコマース市場:2011年〜2015年E-commerce Market in China 2011-2015 |
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発行 | TechNavio (Infiniti Research Ltd.) | 商品コード | 242735 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 45 Pages ![]() |
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価格 |
こちらの商品の販売は終了いたしました。
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中国のeコマース市場:2011年〜2015年 E-commerce Market in China 2011-2015 | ||
出版日: 2012年05月25日 | ページ情報: 英文 45 Pages |
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当商品の販売は、2015年11月12日を持ちまして終了しました。
中国のeコマース市場は、2011年から2015年にかけて、CAGR39.5%で拡大する見通しです。インターネットユーザー数の増加が、この成長の主な要因のひとつとなるでしょう。
当レポートでは、中国のeコマース市場の規模とその予測(〜2015年)、動向や課題、ベンダーの情報などを提供しており、概略以下の構成でお届けします。
TechNavio's analysts forecast the E-commerce market in China to grow at a CAGR of 39.5 percent over the period 2011-2015. One of the key factors contributing to this market growth is the increasing number of internet users. The E-commerce market in China has also been witnessing high security for online transactions. However, lack of trust in online retailers could pose a challenge to the growth of this market.
TechNavio's report, the E-commerce Market in China 2011-2015, has been prepared based on an in-depth analysis of the market with inputs from industry experts. The report focuses on China; it also covers the E-commerce market in China landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.
Key vendors dominating this market space include Alibaba.com Ltd., Global Sources Ltd., 360Buy.com, and Suning.com.