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市場調査レポート

スープ市場の予測:缶詰め・ドライ品など

Soup Market: By Type (Canned, Dehydrated, etc); By Trademark Owner (Brand Manufacturer, Private Label); By Packaging Type (Cans, Cartons, Others, etc); By Distribution Channel (Retail, On-Trade); By Broth Type; By Region - (2015-2022)

発行 IndustryARC 商品コード 622645
出版日 ページ情報 英文 169 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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スープ市場の予測:缶詰め・ドライ品など Soup Market: By Type (Canned, Dehydrated, etc); By Trademark Owner (Brand Manufacturer, Private Label); By Packaging Type (Cans, Cartons, Others, etc); By Distribution Channel (Retail, On-Trade); By Broth Type; By Region - (2015-2022)
出版日: 2017年10月03日 ページ情報: 英文 169 Pages
概要

当レポートでは、世界のスープの市場を調査し、市場の定義と概要、競合環境と市場シェア、市場への各種影響因子および市場機会の分析、バリューチェーン、製品ライフサイクルの分析、商標所有者・製品タイプ・包装区分・流通経路・地域/主要国別の動向と市場規模の推移と予測、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

第1章 市場概要

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 市場環境

  • 市場シェア分析
  • 比較分析
    • 製品ベンチマーキング
    • エンドユーザーのプロファイル
    • トップ5社の財務分析
    • 特許分析

第4章 市場影響因子

  • 成長推進因子
  • 成長阻害因子・課題
  • ポーターのファイブフォース分析

第5章 戦略的市場分析

  • バリューチェーン分析
  • 価格分析
  • 市場機会の分析
  • 製品・市場のライフサイクル
  • サプライヤー・流通販売業者

第6章 市場分析・予測:タイプ別

  • イントロダクション
  • 缶/保存用スープ
  • 乾燥スープ
  • 冷凍スープ
  • インスタントスープ
  • 冷蔵スープ
  • UHTスープ
  • その他

第7章 市場分析・予測:商標所有者別

  • イントロダクション
  • ブランド製造業者
  • プライベートラベル

第8章 市場分析・予測:包装区分別

  • イントロダクション
  • カートン
  • フレキシブル
  • タブ
  • その他

第9章 市場分析・予測:流通経路別

  • イントロダクション
  • 小売業者
    • スーパーマーケットハイパーマーケット
    • ディスカウントストア
    • コンビニエンスストア
    • オンライン小売業者
    • その他
  • オントレード
    • レストランチェーン
    • 独立系レストラン
    • 公共施設
      • 学校
      • 病院
    • その他

第10章 市場分析・予測:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • その他
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア & ニュージーランド
    • その他
  • その他
    • 中東
    • アフリカ
    • 南米

第11章 市場エントロピー

  • 拡張
  • 技術開発
  • M&A・JV
  • 供給契約

第12章 企業プロファイル

  • Unilever
  • General Mills, Inc.
  • Nestle
  • CSC Brand LP
  • 味の素
  • Spar Group Ltd.
  • The Distributors
  • Countrywide PLC
  • Gordon Food Service Midland Food Group
  • Midland Food Group

第11章 付録

目次

Soup is a popular menu choice as an appetizer or as a main course. Customers like the variety of flavors and nutrition that different soups provide. Soups are frequently served at lunch and dinner. A lunch special may include a combination of soup and salad, soup and potato and soup and sandwich. A simple soup will cleanse and recondition the palate. This means that it will have a neutral flavor. Soups are usually classified as clear or unthicken soups, thick soups and specialty soups.

Soup market is comprehended by type, trademark owner, packaging type and distribution channel. Based on type the market is categorized into canned/preserved soup, dehydrated Soup, frozen soup, instant soup, chilled soup, UHT soup and others. By trademark owner the market is further segmented into brand manufacturer and private label. Based on packaging type the market is categorized into cans, carton, flexible, tubs and others. By distribution channel the market is further segmented into retailers and on trade. Retailers are further sub segmented into supermarkets/hypermarkets, discounters, convenience stores, online retailers and others. Whereas on trade is further categorized into restaurants chains, independent restaurants, schools, hospitals and others.

Soup market is further analyzed on the basis of countries such as: North America, Europe, Asia-Pacific and RoW.

Sample Companies profiled in this report are:

Unilever (U.K.),

General Mills, Inc. (U.S.),

Nestle (Switzerland),

CSC Brand LP (U.S.),

Ajinomoto Co. Inc.,

10+.

The demand for packaged soup across the globe, including rapid urbanization, busy lifestyles and a massive increase in demand for packaged and ready-to-consume food products from the urban population is propelling the growth of the market. Increase in number of supermarkets and hypermarkets across the emerging economies are fueling the growth of the market.

The research methodology opted for this report incorporates initial segregation of the market by type, trademark owner, packaging type, distribution channel and region. This was followed by mining of market volume and revenue of different type of soups employed by various distribution channels with respect to regions is considered. Bottom up approach was then followed for estimating the global market size and its forecast for period 2017 to 2023. The data figures and supporting insights so collated were validated through primary research process by Key Opinion Leaders (KOLs) which comprised of manufacturers, distributors, suppliers, associations and end users.

Table of Contents

1. Soup Market Overview

2. Soup Market Executive Summary

3. Soup Market Landscape

  • 3.1. Market Share Analysis
  • 3.2. Comparative Analysis
    • 3.2.1. Product Benchmarking
    • 3.2.2. End User Profiling
    • 3.2.3. Top 5 Financials Analysis
    • 3.2.4. Patent Analysis

4. Soup Market Forces

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Constraints & Challenges
  • 4.3. Portera€™s Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threats from New Entrants
    • 4.3.4. Threat from Substitutes
    • 4.3.5. Degree of Competition

5. Soup Market-Strategic Analysis

  • 5.1. Value Chain Analysis
  • 5.2. Pricing Analysis
  • 5.3. Opportunity Analysis
  • 5.4. Product/Market Life cycle Analysis

6. Soup Market -By Type

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Canned/Preserved Soup
  • 6.3. Dehydrated Soup
  • 6.4. Frozen Soup
  • 6.5. Instant Soup
  • 6.6. Chilled Soup
  • 6.7. UHT Soup
  • 6.8. Others

7. Soup Market -By Trademark Owner

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Brand Manufacturer
  • 7.3. Private Label

8. Soup Market -By Packaging Type

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Cans
  • 8.3. Carton
  • 8.4. Flexible
  • 8.5. Tubs
  • 8.6. Others

9. Soup Market-By Distribution Channel

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Retailers
    • 9.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
    • 9.2.2. Discounters
    • 9.2.3. Convenience Stores
    • 9.2.4. Online Retailers
    • 9.2.5. Others
  • 9.3. On Trade
    • 9.3.1. Restaurants Chains
    • 9.3.2. Independent Restaurants
    • 9.3.3. Public
      • 9.3.3.1. Schools
      • 9.3.3.2. Hospitals
    • 9.3.4. Others

10. Soup Market -By Geography

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. U.S.
    • 10.2.2. Canada
    • 10.2.3. Mexico
  • 10.3. Europe
    • 10.3.1. Germany
    • 10.3.2. U.K.
    • 10.3.3. France
    • 10.3.4. Spain
    • 10.3.5. Rest of Europe
  • 10.4. Asia-Pacific
    • 10.4.1. China
    • 10.4.2. India
    • 10.4.3. Japan
    • 10.4.4. Australia & New Zealand
    • 10.4.5. Rest of APAC
  • 10.5. RoW
    • 10.5.1. Middle East
    • 10.5.2. Africa
    • 10.5.3. South America

11. Soup Market Entropy

  • 11.1. Expansion
  • 11.2. Technological Developments
  • 11.3. Merger & Acquisitions, and Joint Ventures
  • 11.4. Supply- Contract

12. Company Profiles (Overview, Financials, SWOT Analysis, Developments, Product Portfolio)

  • 12.1. Unilever
  • 12.2. General Mills, Inc.
  • 12.3. Nestle
  • 12.4. CSC Brand LP
  • 12.5. Ajinomoto Co., Inc.
  • 12.6. Spar Group Ltd.
  • 12.7. The Distributors
  • 12.8. Countrywide PLC
  • 12.9. Gordon Food Service Midland Food Group
  • 12.10. Midland Food Group

More than 10 Companies are profiled in this Research Report*

"*Financials would be provided on a best efforts basis for private companies"

12. Appendix

  • 12.1. List of Abbreviations
  • 12.2. Sources
  • 12.3. Research Methodology
  • 12.4. Expert Insights
  • 12.5. Disclaimer
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