表紙
市場調査レポート

プレミックス栄養剤の世界市場 2015年〜2020年:種類 (ビタミン、ミネラル、ヌクレオチド、アミノ酸)、用途 (乳幼児用栄養剤、臨床用栄養剤、飲料、乳製品)、機能、形状別の予測

Nutritional Premixes Market By Type (Vitamin, Mineral, Nucleotides, Amino Acids) By Application (Infant Nutrition, Clinical Nutrition, Beverages, Dairy products, Others) By Functionality (Beauty, Immunity) By Form (Powder, Liquid) Forecast 2015-2020

発行 IndustryARC 商品コード 351143
出版日 ページ情報 英文 158 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
プレミックス栄養剤の世界市場 2015年〜2020年:種類 (ビタミン、ミネラル、ヌクレオチド、アミノ酸)、用途 (乳幼児用栄養剤、臨床用栄養剤、飲料、乳製品)、機能、形状別の予測 Nutritional Premixes Market By Type (Vitamin, Mineral, Nucleotides, Amino Acids) By Application (Infant Nutrition, Clinical Nutrition, Beverages, Dairy products, Others) By Functionality (Beauty, Immunity) By Form (Powder, Liquid) Forecast 2015-2020
出版日: 2015年10月06日 ページ情報: 英文 158 Pages
概要

プレミックス栄養剤は食品の栄養価を高めるためにアミノ酸やビタミン、ミネラルなどの様々な機能性栄養素を目的に応じてブレンドしたものです。消費者の健康食品への関心と需要が高まるにつれ、プレミックス栄養剤市場は近年急成長しております。

当レポートでは、世界のプレミックス栄養剤市場について調査分析を行い、産業の概要、市場因子について考察するとともに、種類 (ビタミン、ミネラル、ヌクレオチド、アミノ酸)、用途 (乳幼児用栄養剤、臨床用栄養剤、飲料、乳製品、その他)、機能 (美容、免疫)、形状 (粉末、液体) 別に分析し、地域別動向、主要企業プロファイルなどについてまとめています。

第1章 世界のプレミックス栄養剤市場:市場概要

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 世界の世界のプレミックス栄養剤:市場の状況

  • 市場シェア分析
  • 競合分析

第4章 世界のプレミックス栄養剤市場:市場因子

  • 市場促進因子
  • 市場抑制因子
  • プレミックス栄養剤産業の魅力

第5章 世界のプレミックス栄養剤市場:戦略分析

  • サプライチェーン分析
  • 価格分析
  • 機会分析

第6章 世界のプレミックス栄養剤市場:種類

  • ビタミン
  • ミネラル
  • ヌクレオチド
  • アミノ酸
  • 栄養補助食品

第7章 世界のプレミックス栄養剤市場:用途

  • 乳幼児用栄養剤
  • 臨床用栄養剤
  • 飲料
  • 乳製品
  • ベーカリー・菓子
  • 栄養補助サプリメント
  • 栄養補助食品
  • スポーツ栄養食品
  • その他

第8章 世界のプレミックス栄養剤市場:形状

  • 粉末
  • 液体

第9章 世界のプレミックス栄養剤市場:機能

  • 骨の強化
  • 美容
  • 抵抗力
  • エネルギー
  • 免疫
  • 消化

第10章 世界のプレミックス栄養剤市場:地域

  • イントロダクション
  • 南北アメリカ
  • 欧州
  • アジア太平洋地域
  • 東南アジア

第11章 市場のエントロピー

第12章 企業プロファイル (概要、財務、発展、商品構成)

第13章 付録

目次

Nutritional Premixes are customized blends of various functional ingredients such as aminoacids, vitamins, minerals and others used for fortifying food products. Sale of nutritional premixes has been accelerating since the last few years due to growing consumer awareness and increasing demand for wellness foods. Global nutritional premixes market is estimated to grow at a CAGR of XX% to reach $XXm by 2020. A detailed qualitative analysis of the factors responsible for driving and restraining growth of the nutritional premixes market and future opportunities are provided in the report.

The report analyzes the nutritional premix market by functionality, type of nutrients, form and applications. Functionalities covered in the report include bone health, beauty, resistance, energy, immunity and digestion. Nutritional premixes market by type is classified in to vitamins, minerals, nucleotides, amino acids and nutraceuticals. The market is segmented by applications such as into infant nutrition, clinical nutrition, beverages, dairy products, bakery and confectionary, nutraceuticals supplements, dietary products, sports nutrition and others. This report highlights the forms of nutritional premixes which includes liquid and powder forms.The overall market is also presented from the perspective of different geographic regions and the key countries in each region. The market has been segmented in to four regions North America, Europe, Asia-pacific and Rest of the World. U.S. and Japan are the dominant countries with strong demand for nutriotional premixes.

The report profiles key players in the nutritional premixes market.

The dominant players involved in nutritional premixes market are includes:

  • Glanbia plc,
  • Vitablend Nederland B.V.,
  • DSM Nutritional Products Ltd,
  • Watson-Inc.

Major companies together held a significant market share in 2014. Competitive landscape for industry and market players are profiled with attributes of company overview, financial overview, business strategies, product portfolio and recent developments.

Table of Contents

1. Global Nutritional Premixes - Market Overview

  • 1.1. Introduction
  • 1.2. Classification
    • 1.2.1. By Functionality
    • 1.2.2. By Form
    • 1.2.3. BY Type
    • 1.2.4. Application
    • 1.2.5. By Geography

2. Executive Summary

3. Global Nutritional Premixes - Market Landscape

  • 3.1. Market Share Analysis
  • 3.2. Comparative Analysis
    • 3.2.1. Product Benchmarking
    • 3.2.2. Patent Analysis
    • 3.2.3. Financials of Key Players

4. Global Nutritional Premixes - Market Forces

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Constraints
  • 4.3. Attractiveness of the Nutritional Premixes Industry
    • 4.3.1. Suppliers Power
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyer
    • 4.3.3. Threat from New Entrants
    • 4.3.4. Threats from Substitutes
    • 4.3.5. Degree of Competition

5. Global Nutritional Premixes Market - Strategic Analysis

  • 5.1. Supply Chain Analysis
  • 5.2. Pricing Analysis
  • 5.3. Opportunities Analysis

6. Global Nutritional Premixes Market - By Type

  • 6.1. Vitamins
  • 6.2. Mineral
  • 6.3. Nucleotides
  • 6.4. Amino Acids
  • 6.5. Nutraceuticals

7. Global Nutritional Premixes Market- By Application

  • 7.1. Infant Nutrition
  • 7.2. Clinical Nutrition
  • 7.3. Beverages
  • 7.4. Dairy products
  • 7.5. Bakery & confectionery
  • 7.6. Nutraceuticals supplements
  • 7.7. Dietary products
  • 7.8. Sports Nutrition
  • 7.9. Others

8. Global Nutritional Premixes - By Form

  • 8.1. Powder
  • 8.2. Liquid

9. Global Nutritional Premixes - By Functionality

  • 9.1. Bone Health
  • 9.2. Beauty
  • 9.3. Resistance
  • 9.4. Energy
  • 9.5. Immunity
  • 9.6. Digestion

10. Global Nutritional Premixes -Geographic Analysis

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. Americas
    • 10.2.1. U.S.
    • 10.2.2. Canada
    • 10.2.3. Argentina
    • 10.2.4. Brazil
  • 10.3. Europe
    • 10.3.1. Germany
    • 10.3.2. United Kingdom
    • 10.3.3. France
    • 10.3.4. Spain
    • 10.3.5. Rest of Europe
  • 10.4. Asia-pacific
    • 10.4.1. Japan
    • 10.4.2. China
    • 10.4.3. Australia
  • 10.5. South East Asia
    • 10.5.1. Indonesia
    • 10.5.2. Thailand
    • 10.5.3. Taiwan
    • 10.5.4. Malaysia

11. Market Entropy

12. Company Profiles (Overview, Financials, Developments and Product Portfolio)

  • 12.1. Glanbia plc (Republic of Ireland)
  • 12.2. Vitablend Nederland B.V. (The Netherlands)
  • 12.3. Watson-inc (U.S.)
  • 12.4. BASF SE (Germany)
  • 12.5. Evonik Industries AG (Germany)
  • 12.6. Royal DSM N.V. (The Netherlands)
  • 12.7. Cargill Inc.(U.S.)
  • 12.8. Nutricol Ltd(U.K.)
  • 12.9. Tate & Lyle(U.K.)
  • 12.10. Steggall Nutrition Pty Ltd(Australia)

More than 40 Companies are profiled in this Research Report, Complete List available on Request*

"*Financials would be provided on a best efforts basis for private companies"

13. Appendix

  • 13.1. Abbreviations
  • 13.2. Sources
  • 13.3. Research Methodology
  • 13.4. Bibliography
  • 13.5. Compilation of Expert Insights
  • 13.6. Disclaimer
Back to Top