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市場調査レポート
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960498

旅行保険の世界市場:業界動向、市場シェア・規模・成長率・機会および予測(2020年~2025年)

Travel Insurance Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2020-2025

出版日: | 発行: IMARC Services Private Limited | ページ情報: 英文 112 Pages | 納期: 2-3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=106.59円
旅行保険の世界市場:業界動向、市場シェア・規模・成長率・機会および予測(2020年~2025年)
出版日: 2020年09月03日
発行: IMARC Services Private Limited
ページ情報: 英文 112 Pages
納期: 2-3営業日
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  • 概要
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概要

世界の旅行保険の市場規模は、2014年から2019年の間に約6%のCAGRで成長しました。旅行保険は、国内または海外旅行中に予期しない出来事が原因で発生した費用または損失に対する財政的保護を提供します。通常、所持品の紛失または盗難、緊急医療、事故死、旅行のキャンセルおよび中止の費用が含まれます。旅行当日から被保険者が帰国するまでの期間となります。今日では、いくつかの企業が旅行保険に24時間年中無休の緊急サービスを提供しています。たとえば、紛失したパスポートの交換、現金送金のサポート、キャンセルされたフライトの再予約などです。また、地理的な場所に応じて、また被保険者の要件に応じて、カスタムオプションを提供しています。

可処分所得の増加、出張の増加、オンライン旅行の予約の利用のし易さ、休日の格安旅行パックなどによる近年の旅行・観光業界の大幅な成長は、 世界の旅行保険市場の成長を後押しする主要な要因となっています。さらに、多くの国々ではビザを申請する際に旅行保険の書類を添付することを義務付けられており、これも市場成長に貢献しています。これとは別に、主要企業は、アプリケーションプログラムインターフェイス(API)、人工知能(AI)、データ分析、 全地球測位システム(GPS)などのデジタルツールを組み込んで、配信システムを改善し、オーダーメイドのユーザーエクスペリエンスを提供しています。また、新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の補償範囲を提供し、契約に追加料金を課すことなく有効期限を延長しています。しかし、パンデミックに対抗戦するために一部の国の政府が課した封鎖と旅行制限のために、市場成長は悪影響を受けています。事態が正常に戻ったら復活することが期待されています。今後の展望として、 世界の旅行保険市場は、今後5年間は緩やかな成長を続けると予想されています。

当レポートは世界の旅行保険市場について調査しており、業界動向、市場予測、保険タイプ・補償範囲・流通チャネル・エンドユーザー・地域別の市場分析、競合情勢、主要企業のプロファイル等の情報を提供しています。

目次

第1章 序文

第2章 範囲・調査方法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

第5章 世界の旅行保険市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響

第6章 保険タイプ別市場

  • 片道旅行保険
  • 年間マルチトリップ保険
  • 長期滞在旅行保険

第7章 保証範囲別市場

  • 医療費
  • 旅行のキャンセル
  • 旅行の遅延
  • 物的損害
  • その他

第8章 流通チャネル別市場

  • 保険代理店
  • 銀行
  • 保険会社
  • 保険アグリゲーター
  • 保険ブローカー
  • その他

第9章 エンドユーザー別市場

  • 高齢者
  • 教育旅行者
  • ビジネス出張者
  • 家族旅行者
  • その他

第10章 地域別市場

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
    • インドネシア
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • ロシア
    • その他
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • 国別市場

第11章 SWOT分析

第12章 バリューチェーン分析

第13章 ポーターファイブフォース分析

第14章 価格分析

第15章 競合情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Allianz SE
    • American Express Company
    • American International Group
    • AXA SA
    • Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company
    • Generali Group
    • Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.)
    • Seven Corners Inc.
    • Travel Insured International Inc. (Crum & Forster)
    • USI Affinity (USI Insurance Services)
    • Zurich Insurance Group AG
目次
Product Code: SR1019M44_Report

The global travel insurance market grew at a CAGR of around 6% during 2014-2019. Travel insurance provides financial protection for expenses or losses incurred due to unexpected events while domestic or overseas travel. It generally covers the costs of lost or stolen belongings, emergency medical care, accidental death, and trip cancellation and interruption. It takes into effect from the day of travel until the insured reaches back home. Nowadays, several companies are providing travel insurance with 24/7 emergency services, such as replacing lost passports, cash wire assistance and re-booking canceled flights. They are also offering customization options depending on the geographical location and as per the requirements of the insured individuals.

The substantial growth in the travel and tourism industry in recent years, on account of inflating disposable incomes, rising business travels and the easy availability of online travel bookings and discounted package holidays represents one of the major factors bolstering the global travel insurance market growth. Moreover, governments of numerous countries have made it mandatory to attach travel insurance documents while applying for a visa, which is also contributing to the market growth. Apart from this, leading players are incorporating digital tools, such as application program interface (API), artificial intelligence (AI), data analytics and global positioning system (GPS), for improving distribution systems and providing personalized user experience. They are now also offering coverage for the coronavirus disease (COVID-19) and extending the expiration period without adding extra charges in their policies. However, due to lockdowns and travel restrictions imposed by governments of several countries to fight the pandemic, the market growth is being impacted negatively. It is expected to revive once normalcy is regained. Looking forward, IMARC Group expects the global travel insurance market to continue its moderate growth during the next five years.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global travel insurance market report, along with forecasts for growth at the global, regional and country level from 2020-2025. Our report has categorized the market based on region, insurance type, coverage, distribution channel and end user.

Breakup by Insurance Type:

  • Single-Trip Travel Insurance
  • Annual Multi-Trip Insurance
  • Long-Stay Travel Insurance

Breakup by Coverage:

  • Medical Expenses
  • Trip Cancellation
  • Trip Delay
  • Property Damage
  • Others

Breakup by Distribution Channel:

  • Insurance Intermediaries
  • Banks
  • Insurance Companies
  • Insurance Aggregators
  • Insurance Brokers
  • Others

Breakup by End User:

  • Senior Citizens
  • Education Travelers
  • Business Travelers
  • Family Travelers
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Allianz SE, American Express Company, American International Group, AXA SA, Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company, Generali Group, Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.), Seven Corners Inc., Travel Insured International Inc. (Crum & Forster), USI Affinity (USI Insurance Services) and Zurich Insurance Group AG.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global travel insurance market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global travel insurance market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the insurance type?
  • What is the breakup of the market based on the coverage?
  • What is the breakup of the market based on the distribution channel?
  • What is the breakup of the market based on the end user?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global travel insurance market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Travel Insurance Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Insurance Type

  • 6.1 Single-Trip Travel Insurance
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Annual Multi-Trip Insurance
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Long-Stay Travel Insurance
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Coverage

  • 7.1 Medical Expenses
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Trip Cancellation
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Trip Delay
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Property Damage
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Others
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Distribution Channel

  • 8.1 Insurance Intermediaries
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Banks
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Insurance Companies
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Insurance Aggregators
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Insurance Brokers
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast
  • 8.6 Others
    • 8.6.1 Market Trends
    • 8.6.2 Market Forecast

9 Market Breakup by End User

  • 9.1 Senior Citizens
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Education Travelers
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Business Travelers
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast
  • 9.4 Family Travelers
    • 9.4.1 Market Trends
    • 9.4.2 Market Forecast
  • 9.5 Others
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 Allianz SE
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
      • 15.3.1.3 Financials
      • 15.3.1.4 SWOT Analysis
    • 15.3.2 American Express Company
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
      • 15.3.2.3 Financials
      • 15.3.2.4 SWOT Analysis
    • 15.3.3 American International Group
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
      • 15.3.3.3 Financials
      • 15.3.3.4 SWOT Analysis
    • 15.3.4 AXA SA
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
    • 15.3.5 Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
    • 15.3.6 Generali Group
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
      • 15.3.6.3 Financials
      • 15.3.6.4 SWOT Analysis
    • 15.3.7 Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.)
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
      • 15.3.7.3 Financials
    • 15.3.8 Seven Corners Inc.
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
    • 15.3.9 Travel Insured International Inc. (Crum & Forster)
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio
    • 15.3.10 USI Affinity (USI Insurance Services)
      • 15.3.10.1 Company Overview
      • 15.3.10.2 Product Portfolio
    • 15.3.11 Zurich Insurance Group AG
      • 15.3.11.1 Company Overview
      • 15.3.11.2 Product Portfolio
      • 15.3.11.3 Financials
      • 15.3.11.4 SWOT Analysis
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