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市場調査レポート
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960419

自動車用差動装置市場: 世界の業界動向、シェア、規模、成長、機会、予測(2020年~2025年)

Automotive Differential Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2020-2025

出版日: | 発行: IMARC Services Private Limited | ページ情報: 英文 108 Pages | 納期: 2-3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=106.56円
自動車用差動装置市場: 世界の業界動向、シェア、規模、成長、機会、予測(2020年~2025年)
出版日: 2020年09月03日
発行: IMARC Services Private Limited
ページ情報: 英文 108 Pages
納期: 2-3営業日
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  • 概要
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概要

世界の自動車用差動装置の市場規模は、2014~2019年にかけて約6%のCAGRで拡大しました。自動車用差動装置は、ホイールを回しながらさまざまな速度で回転できるようにするギアトレインです。エンジントルクを2つの別々のユニットに分割し、異なる速度でエンジン出力とスピンホイールを倍増できるようにします。通常、差動装置は後輪駆動の後車軸アセンブリにあり、ピニオンベアリング、スパイダーとサイドギア、サイドベアリング、デフケースとドライブギアで構成されています。オープン、ロック、リミテッドスリップ、電子制御リミテッドスリップおよびトルクベクタリングデフは、乗用車および商用車に一般に追加され使用されています。

自動車産業の大幅な成長は、市場の明るい見通しを生み出す重要な要素の1つです。さらに、商用車や大型車の需要の増加も市場の成長を後押ししています。差動装置は自動車の重要なコンポーネントであり、強化されたトラクションコントロールと事故防止により、カーブで車両を自在に操縦するのに役立ちます。 電子リミテッドスリップデフ(ELSD)が広く採用されていることがもうひとつの成長誘導因子となっています。主にスポーツカーやオフロード車で使用され、ブレーキシステムの改善、オフロードおよびオンロード運転経験、滑りやすい路面での車両の快適性と安定性を提供します。消費者の支出能力の向上、高級車やセミユーティリティビークル(SUV)が好まれる傾向の拡大、より費用対効果の高い効率的なバリエーションを生み出すための広範な研究開発 (R&D)活動などが市場をさらに後押しすると予想されます。今後の見通しとして、世界の自動車用差動装置市場は今後5年間、穏やかな成長を続けると予測されています。

当レポートでは、自動車用差動装置市場について調査し、市場の概要とともに、タイプ別、ドライブタイプ別、車両別、コンポーネント別、車の推進力タイプ別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

第1章 序文

第2章 範囲と調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

第5章 世界の自動車用差動装置市場

  • 市場概要
  • 市場パフォーマンス
  • COVID-19の影響

第6章 タイプ別市場の内訳

  • エレクトロニックリミテッドスリップデフ(ELSD)
  • デフロック
  • リミテッドスリップデフ(LSD)
  • オープンデフ
  • トルクベクタリングデフ

第7章 ドライブタイプ別市場の内訳

  • 前輪駆動(FWD)
  • 後輪駆動(RWD)
  • 全輪駆動/ 4輪駆動(AWD / 4WD)

第8章 車両別市場の内訳

  • 乗用車
  • 軽商用車
  • 大型商用車
  • オフハイウェイ車両

第9章 コンポーネント別市場の内訳

  • デフベアリング
  • デフギア
  • デフケース

第10章 車の推進力タイプ別市場の内訳

  • ICエンジン車
    • 主な種類
  • 電気自動車
    • 主な種類
  • ハイブリッド電気自動車
    • 主な種類

第11章 地域別市場の内訳

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
    • インドネシア
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • ロシア
    • その他
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他
  • 中東とアフリカ
    • 国別市場内訳

第12章 SWOT分析

第13章 バリューチェーン分析

第14章 ポーターのファイブフォース分析

第15章 価格分析

第16章 競合情勢

  • 市場構造
  • キープレイヤー
  • キープレイヤーのプロファイル
    • American Axle & Manufacturing Inc.
    • Borgwarner Inc.
    • Continental AG
    • Dana Incorporated
    • Eaton Corporation Inc.
    • GKN Plc
    • JTEKT Corporation (Toyota Motor Corporation)
    • Linamar Corporation
    • PowerTrax
    • Schaeffler Group
    • ZF Friedrichshafen AG
目次
Product Code: SR1019L64_Report

The global automotive differential market grew at a CAGR of around 6% during 2014-2019. An automotive differential is a gear train that enables the wheels to rotate at different speeds while turning. It splits the engine torque into two separate units, thus enabling them to multiply engine power and spin wheels at different speeds. The differential is usually present in the rear axle assembly of rear-wheel drives and consists of pinion bearings, spider and side gears, side bearings and differential case and drive gears. Open, locking, limited-slip, electronically controlled limited-slip and torque vectoring differential are the commonly used variants that are added to passenger and commercial vehicles.

Significant growth in the automotive industry is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Furthermore, the increasing demand for commercial and heavy-duty vehicles is also providing a boost to the market growth. The differential is a crucial component in automobiles that aids in conveniently maneuvering the vehicle at curves with enhanced traction control and preventing accidents. Widespread adoption of electronically limited-slip differential (ELSD) is acting as another growth-inducing factor. It is primarily used in sports and off-road automobiles that offer improved braking systems, off-road and on-road driving experience, comfort and stability of the vehicles over slippery roads. Other factors, such as rising expenditure capacities of consumers, increasing preference for luxury and semi-utility vehicles (SUVs) and extensive research and development (R&D) activities to produce more cost-effective and efficient variants, are expected to drive the market further. Looking forward, IMARC Group expects the global automotive differential market to continue its moderate growth during the next five years.

Breakup by Type:

  • Electronic Limited-Slip Differential (ELSD)
  • Locking Differential
  • Limited-Slip Differential (LSD)
  • Open Differential
  • Torque Vectoring Differential

Breakup by Drive Type:

  • Front Wheel Drive (FWD)
  • Rear Wheel Drive (RWD)
  • All Wheel Drive/ Four Wheel Drive (AWD/4WD)

Breakup by Vehicle:

  • Passenger Car
  • Light Commercial Vehicle
  • Heavy Commercial Vehicle
  • Off-highway Vehicle

Breakup by Component:

  • Differential Bearing
  • Differential Gear
  • Differential Case

Breakup by Vehicle Propulsion Type:

  • I.C. Engine Vehicle
  • Spark Ignition Engine based Vehicle
  • Compression Ignition Engine based Vehicle
  • Electric Vehicle
  • Battery Electric Vehicle
  • Fuel Cell Electric Vehicle
  • Hybrid Electric Vehicle
  • Hybrid Electric
  • Plug-in Hybrid Electric

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being American Axle & Manufacturing Inc., Borgwarner Inc., Continental AG, Dana Limited, Eaton Corporation Inc., GKN Plc (Melrose Industries), JTEKT Corporation (Toyota Motor Corporation), Linamar Corporation, PowerTrax, Schaeffler Group and ZF Friedrichshafen AG.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global automotive differential market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global automotive differential market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the drive type?
  • What is the breakup of the market based on the vehicle?
  • What is the breakup of the market based on the component?
  • What is the breakup of the market based on the vehicle propulsion type?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global automotive differential market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Automotive Differential Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Electronic Limited-Slip Differential (ELSD)
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Locking Differential
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Limited-Slip Differential (LSD)
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Open Differential
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Torque Vectoring Differential
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Drive Type

  • 7.1 Front Wheel Drive (FWD)
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Rear Wheel Drive (RWD)
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 All Wheel Drive/ Four Wheel Drive (AWD/4WD)
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Vehicle

  • 8.1 Passenger Car
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Light Commercial Vehicle
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Heavy Commercial Vehicle
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Off-highway Vehicle
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Component

  • 9.1 Differential Bearing
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Differential Gear
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Differential Case
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Vehicle Propulsion Type

  • 10.1 I.C. Engine Vehicle
    • 10.1.1 Market Trends
    • 10.1.2 Major Types
      • 10.1.2.1 Spark Ignition Engine Based Vehicle
      • 10.1.2.2 Compression Ignition Engine Based Vehicle
    • 10.1.3 Market Forecast
  • 10.2 Electric Vehicle
    • 10.2.1 Market Trends
    • 10.2.2 Major Types
      • 10.2.2.1 Battery Electric Vehicle
      • 10.3.2.2 Fuel Cell Electric Vehicle
    • 10.2.3 Market Forecast
  • 10.3 Hybrid Electric Vehicle
    • 10.3.1 Market Trends
    • 10.3.2 Major Types
      • 10.3.2.1 Hybrid Electric Vehicle
      • 10.3.2.2 Plug-in Hybrid Electric Vehicle
    • 10.3.3 Market Forecast

11 Market Breakup by Region

  • 11.1 North America
    • 11.1.1 United States
      • 11.1.1.1 Market Trends
      • 11.1.1.2 Market Forecast
    • 11.1.2 Canada
      • 11.1.2.1 Market Trends
      • 11.1.2.2 Market Forecast
  • 11.2 Asia Pacific
    • 11.2.1 China
      • 11.2.1.1 Market Trends
      • 11.2.1.2 Market Forecast
    • 11.2.2 Japan
      • 11.2.2.1 Market Trends
      • 11.2.2.2 Market Forecast
    • 11.2.3 India
      • 11.2.3.1 Market Trends
      • 11.2.3.2 Market Forecast
    • 11.2.4 South Korea
      • 11.2.4.1 Market Trends
      • 11.2.4.2 Market Forecast
    • 11.2.5 Australia
      • 11.2.5.1 Market Trends
      • 11.2.5.2 Market Forecast
    • 11.2.6 Indonesia
      • 11.2.6.1 Market Trends
      • 11.2.6.2 Market Forecast
    • 11.2.7 Others
      • 11.2.7.1 Market Trends
      • 11.2.7.2 Market Forecast
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
      • 11.3.1.1 Market Trends
      • 11.3.1.2 Market Forecast
    • 11.3.2 France
      • 11.3.2.1 Market Trends
      • 11.3.2.2 Market Forecast
    • 11.3.3 United Kingdom
      • 11.3.3.1 Market Trends
      • 11.3.3.2 Market Forecast
    • 11.3.4 Italy
      • 11.3.4.1 Market Trends
      • 11.3.4.2 Market Forecast
    • 11.3.5 Spain
      • 11.3.5.1 Market Trends
      • 11.3.5.2 Market Forecast
    • 11.3.6 Russia
      • 11.3.6.1 Market Trends
      • 11.3.6.2 Market Forecast
    • 11.3.7 Others
      • 11.3.7.1 Market Trends
      • 11.3.7.2 Market Forecast
  • 11.4 Latin America
    • 11.4.1 Brazil
      • 11.4.1.1 Market Trends
      • 11.4.1.2 Market Forecast
    • 11.4.2 Mexico
      • 11.4.2.1 Market Trends
      • 11.4.2.2 Market Forecast
    • 11.4.3 Others
      • 11.4.3.1 Market Trends
      • 11.4.3.2 Market Forecast
  • 11.5 Middle East and Africa
    • 11.5.1 Market Trends
    • 11.5.2 Market Breakup by Country
    • 11.5.3 Market Forecast

12 SWOT Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Strengths
  • 12.3 Weaknesses
  • 12.4 Opportunities
  • 12.5 Threats

13 Value Chain Analysis

14 Porters Five Forces Analysis

  • 14.1 Overview
  • 14.2 Bargaining Power of Buyers
  • 14.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4 Degree of Competition
  • 14.5 Threat of New Entrants
  • 14.6 Threat of Substitutes

15 Price Analysis

16 Competitive Landscape

  • 16.1 Market Structure
  • 16.2 Key Players
  • 16.3 Profiles of Key Players
    • 16.3.1 American Axle & Manufacturing Inc.
      • 16.3.1.1 Company Overview
      • 16.3.1.2 Product Portfolio
      • 16.3.1.3 Financials
      • 16.3.1.4 SWOT Analysis
    • 16.3.2 Borgwarner Inc.
      • 16.3.2.1 Company Overview
      • 16.3.2.2 Product Portfolio
      • 16.3.2.3 Financials
      • 16.3.2.4 SWOT Analysis
    • 16.3.3 Continental AG
      • 16.3.3.1 Company Overview
      • 16.3.3.2 Product Portfolio
      • 16.3.3.3 Financials
      • 16.3.3.4 SWOT Analysis
    • 16.3.4 Dana Incorporated
      • 16.3.4.1 Company Overview
      • 16.3.4.2 Product Portfolio
      • 16.3.4.3 Financials
    • 16.3.5 Eaton Corporation Inc.
      • 16.3.5.1 Company Overview
      • 16.3.5.2 Product Portfolio
      • 16.3.5.3 Financials
      • 16.3.5.4 SWOT Analysis
    • 16.3.6 GKN Plc
      • 16.3.6.1 Company Overview
      • 16.3.6.2 Product Portfolio
    • 16.3.7 JTEKT Corporation (Toyota Motor Corporation)
      • 16.3.7.1 Company Overview
      • 16.3.7.2 Product Portfolio
      • 16.3.7.3 Financials
    • 16.3.8 Linamar Corporation
      • 16.3.8.1 Company Overview
      • 16.3.8.2 Product Portfolio
      • 16.3.8.3 Financials
      • 16.3.8.4 SWOT Analysis
    • 16.3.9 PowerTrax
      • 16.3.9.1 Company Overview
      • 16.3.9.2 Product Portfolio
    • 16.3.10 Schaeffler Group
      • 16.3.10.1 Company Overview
      • 16.3.10.2 Product Portfolio
      • 16.3.10.3 Financials
    • 16.3.11 ZF Friedrichshafen AG
      • 16.3.11.1 Company Overview
      • 16.3.11.2 Product Portfolio
      • 16.3.11.3 SWOT Analysis
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