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市場調査レポート
商品コード
1451665
プロテインバー市場レポート:由来、タイプ、流通チャネル、地域別、2024-2032Protein Bar Market Report by Source, Type, Distribution Channel, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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プロテインバー市場レポート:由来、タイプ、流通チャネル、地域別、2024-2032 |
出版日: 2024年03月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のプロテインバー市場規模は2023年に36億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに56億米ドルに達し、2024年から2032年の間に5%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
プロテインバーは、デーツ、ドライフルーツ、ナッツ、種子、オーツ麦やキヌアなどの全粒穀物から作られる栄養バーです。炭水化物、脂肪、ミネラル、ビタミン、タンパク質、その他の必須栄養素が豊富に含まれています。定期的に摂取することで、エネルギーを高め、骨や筋肉を強化し、体重管理を促進し、糖質レベルを最小限に抑えるなど、いくつかの健康上の利点があります。チョコレート、キャラメル、蜂蜜、ココナッツ、オレンジなど、さまざまなフレーバーがあります。現在では、レクリエーション・スポーツやフィットネス、アスレチック活動への個人の参加が増加し、身体の栄養要件を満たす必要性が高まっているため、プロテインバーは世界中で人気を集めています。
現在、個人間の健康意識の高まりにより、プロテインバーのような健康的で便利な間食オプションに対する消費者の嗜好の変化が見られます。これは、世界中で市場の成長を強化する主な要因の一つとなっています。さらに、プロテインバーを摂取することの利点に関する大衆の意識の高まりが、全体的な売上を牽引しています。さらに、労働人口の増加、急速な都市化、所得水準の上昇が市場成長に寄与しています。これとは別に、製品メーカーはグルテンフリー、植物由来、オーガニック製品のバリエーションを導入し、製品ポートフォリオを拡大し、既存の売上を伸ばしています。また、ユニークなプレミアム商品を贈るという新たな動向を背景に、革新的な包装紙やラベルにも注力しており、これが市場に明るい見通しを生み出しています。さらに、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、eコマースプラットフォームの増加により、簡単に入手でき、玄関先まで配達され、多数の支払い方法が提供されるため、この業界で事業を展開する主要プレーヤーに有利な成長機会がもたらされています。これに加えて、ジムの新たな動向とその結果としてのタンパク質ベースの食事の採用の高まりは、市場の成長を促進すると予想されます。
The global protein bar market size reached US$ 3.6 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 5.6 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5% during 2024-2032.
A protein bar is a nutrition bar made from dates, dried fruit, nuts, seeds, and whole grains like oats and quinoa. It is rich in carbohydrates, fats, minerals, vitamins, protein, and other essential nutrients. Its regular consumption offers several health benefits, such as boosting energy, strengthening bones and muscles, promoting weight management, and minimizing sugar levels. It is commonly available in various flavors, including chocolate, caramel, honey, coconut, and orange. Nowadays, due to the rising participation of individuals in recreational sports and fitness and athletic activities and the need for meeting the nutritional requirements of the body, protein bar is gaining popularity across the globe.
At present, due to the increasing health consciousness among individuals, there is a shift in consumer preference toward healthy and convenient snacking options like protein bars. This represents one of the major factors strengthening the market growth around the world. Moreover, the growing awareness among the masses about the benefits of consuming protein bars is driving overall sales. In addition, the rising working population, rapid urbanization and inflating income levels are contributing to the market growth. Apart from this, product manufacturers are introducing gluten-free, plant-based, and organic product variants to expand their product portfolio and increase existing sales. They are also focusing on innovative wrappers and labels on account of the emerging trend of gifting unique premium items, which is creating a positive outlook for the market. Furthermore, the increasing number of hypermarkets, supermarkets, convenience stores, and e-commerce platforms that provide easy availability, doorstep delivery, and numerous payment methods is offering lucrative growth opportunities to key players operating in the industry. Besides this, the emerging trend of gymming and consequently rising adoption of protein-based diets are anticipated to impel the growth of the market.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global protein bar market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on source, type and distribution channel.
Plant-Based
Animal-Based
Sports Nutrition Bar
Meal Replacement Bar
Others
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amway Corp., Caveman Foods LLC, Clif Bar & Company (Mondelez International Inc.), General Mills Inc., Hormel Foods Corporation, Kellogg Company, Mars Incorporated, Nestle S.A., NuGo Nutrition, Orgain Inc., Premier Nutrition Company LLC (BellRing Brands Inc.) and The Simply Good Foods Company.