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市場調査レポート
商品コード
1225352

ベビーオイル市場:製品タイプ別、性質別、用途別、流通チャネル別、地域別、2023-2028年

Baby Oil Market by Product Type, Nature, Application, Distribution Channel, and Region 2023-2028

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 145 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=152.41円
ベビーオイル市場:製品タイプ別、性質別、用途別、流通チャネル別、地域別、2023-2028年
出版日: 2023年02月03日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場概要

  • ベビーオイルの世界市場規模は、2022年に66億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2023年から2028年の間に6.4%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに97億米ドルに達すると予測しています。保護者の関心の高まり、ハーブやオーガニック製品のイントロダクション、支出能力の向上などが、市場を牽引する主な要因となっています。
  • ベビーオイルは、デリケートな赤ちゃんの肌を落ち着かせ、滑らかにするために使用される、透明で保湿性のある液体です。ベビーオイルは、ミネラルオイルでできており、肌に水分を閉じ込めるバリアとなるノンコメドジェニック成分を含んでいます。マスタードオイル、アーモンドオイル、ティーツリーオイル、オリーブオイルなどがあります。ベビーオイルは、主に赤ちゃんの髪や体のマッサージに使用され、赤ちゃんの肌の外側と内側を改善するのに役立ちます。また、全身の水分を閉じ込めることで肌をふっくらとなめらかにし、おむつかぶれのケアにも役立ちます。ベビーオイルは、赤ちゃんの骨や筋肉を強化し、消化機能や睡眠、肌の質感、育毛を向上させるなど、さまざまなメリットをもたらします。

ベビーオイルの市場動向

  • 赤ちゃんの健康に対する保護者の関心が世界中で高まっていることが、市場成長の主な要因の一つとなっています。ベビーオイルで定期的にマッサージをすることで、子供の肌は繊細で滑らか、かつしなやかに保たれ、赤ちゃんの体の周りに防御シールドを作ることで肌を外敵から守ることができます。このため、製品の普及が進み、市場の成長に拍車をかけています。これとは別に、体内の血液循環を改善するのに役立ちます天然ココナッツオイルや他のハーブの成分を使用して製造されたハーブや有機製品の変異体の導入は、市場の成長に弾みを与えています。また、赤ちゃんの髪をマッサージすることで、気分の良いホルモンであるオキシトシンの生成を促し、リラックスさせるという製品の普及が、市場の成長を促しています。また、アレルギーの症状を和らげ、さまざまな香りを楽しめるビーガンや低アレルギー性のオイルが発売され、市場の成長にプラスの影響を与えています。また、赤ちゃんの衛生面への関心が高まっていることや、ベビーケア用品の需要が全体的に増加していることも、市場を牽引しています。その他の要因としては、消費者の支出能力の向上、eコマースプラットフォームでの製品入手の容易さ、ソーシャルメディアプラットフォームでの広告や有名人の推薦など、市場リーチを広げるためのプロモーション活動の増加が挙げられ、市場の成長に向けて推進すると予想されます。

主な市場セグメンテーション

  • IMARC Groupでは、世界のベビーオイル市場の各セグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの世界・地域・国別レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、製品タイプ、性質、用途、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプのインサイト

  • マスタードオイル
  • オリーブオイル
  • アーモンドオイル
  • ティーツリーオイル
  • その他
  • 本レポートでは、製品タイプに基づくベビーオイル市場の詳細な区分と分析を行っています。これには、マスタード、オリーブ、アーモンド、ティーツリーオイル、その他が含まれます。それ別と、アーモンドオイルが最大のセグメントを占めています。

性質インサイト

  • オーガニック
  • 合成
  • 本レポートでは、ベビーオイル市場の性質に基づく詳細な区分と分析を行っています。これには有機と合成が含まれます。この報告書別と、有機は最大のセグメントを表しています。

用途インサイト

  • 髪用
  • 身体用
  • 本レポートでは、用途に基づくベビーオイル市場の詳細な区分と分析を行っています。これには、ヘアユースとボディユースが含まれます。それ別と、ボディユースが最も大きなセグメントを占めています。

流通経路の洞察

  • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 専門店
  • オンラインストア
  • 本レポートでは、ベビーオイル市場の流通チャネル別の詳細な区分と分析を行っています。これには、スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンラインストアが含まれます。本レポート別と、スーパーマーケットとハイパーマーケットが最大のセグメントを占めています。

地域別の洞察

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東およびアフリカ
  • また、北米(米国、カナダ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、ロシア、その他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、インドネシア、その他)、中南米(ブラジル、メキシコ、その他)、中東・アフリカを含むすべての主要地域市場について包括的な分析がなされています。それ別と、アジア太平洋地域はベビーオイルの最大市場となっています。アジア太平洋地域のベビーオイル市場を牽引する要因としては、消費者の支出能力の向上、様々な製品イノベーション、eコマースプラットフォームでの容易な製品入手が挙げられます。

本レポートで回答した主な質問

  • ベビーオイルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
  • ベビーオイルの世界市場における促進要因、市場抑制要因、機会とは?
  • 主要な地域市場は?
  • 最も魅力的なベビーオイル市場はどの国か?
  • 製品タイプに基づく市場の内訳は?
  • 市場の性質別の区分は?
  • 用途別の市場内訳は?
  • 流通チャネルに基づく市場の内訳は?
  • ベビーオイルの世界市場の競合構造は?
  • ベビーオイルの世界市場における主要プレイヤー/企業は?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要な産業動向

第5章 ベビーオイルの世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 製品タイプ別市場内訳

  • マスタードオイル
    • 市場動向
    • 市場展望
  • オリーブオイル
    • 市場動向
    • 市場展望
  • アーモンドオイル
    • 市場動向
    • 市場予測
  • ティーツリーオイル
    • 市場動向
    • 市場予測
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第7章 性質別市場内訳

  • オーガニック
    • 市場動向
    • 市場予測
  • シンセティック
    • 市場動向
    • 市場展望

第8章 用途別市場内訳

  • 毛髪用途
    • 市場動向
    • 市場展望
  • ボディ用
    • 市場動向
    • 市場展望

第9章 流通チャネル別市場内訳

  • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
    • 市場動向
    • 市場予測
  • コンビニエンスストア
    • 市場動向
    • 市場予測
  • スペシャリティストア
    • 市場動向
    • 市場予測
  • オンラインストア
    • 市場動向
    • 市場展望

第10章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場展望

第11章 促進要因、阻害要因、ビジネスチャンス

  • 概要
  • 促進要因
  • 抑制要因条件
  • ビジネスチャンス

第12章 バリューチェーン分析

第13章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第14章 価格分析

第15章 競合情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Artsana S.p.A.
    • Burt's Bees Inc.(The Clorox Company)
    • California Baby
    • Dabur Ltd.
    • Farlin-Global
    • Himalaya Wellness Company
    • Johnson & Johnson
    • Laboratoires Expanscience
    • Pigeon Corporation
    • Sebapharma GmbH & Co. KG

本レポートに記載されている企業名は一部であり、全企業名は本レポートに記載されています。

図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Baby Oil Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Baby Oil Market: Sales Value (in Billion US$), 2017-2022
  • Figure 3: Global: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2023-2028
  • Figure 4: Global: Baby Oil Market: Breakup by Product Type (in %), 2022
  • Figure 5: Global: Baby Oil Market: Breakup by Nature (in %), 2022
  • Figure 6: Global: Baby Oil Market: Breakup by Application (in %), 2022
  • Figure 7: Global: Baby Oil Market: Breakup by Distribution Channel (in %), 2022
  • Figure 8: Global: Baby Oil Market: Breakup by Region (in %), 2022
  • Figure 9: Global: Baby Oil (Mustard Oil) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 10: Global: Baby Oil (Mustard Oil) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 11: Global: Baby Oil (Olive Oil) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 12: Global: Baby Oil (Olive Oil) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 13: Global: Baby Oil (Almond Oil) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 14: Global: Baby Oil (Almond Oil) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 15: Global: Baby Oil (Tea Tree Oil) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 16: Global: Baby Oil (Tea Tree Oil) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 17: Global: Baby Oil (Other Product Types) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 18: Global: Baby Oil (Other Product Types) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 19: Global: Baby Oil (Organic) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 20: Global: Baby Oil (Organic) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 21: Global: Baby Oil (Synthetic) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 22: Global: Baby Oil (Synthetic) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 23: Global: Baby Oil (Hair Use) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 24: Global: Baby Oil (Hair Use) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 25: Global: Baby Oil (Body Use) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 26: Global: Baby Oil (Body Use) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 27: Global: Baby Oil (Supermarkets and Hypermarkets) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 28: Global: Baby Oil (Supermarkets and Hypermarkets) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 29: Global: Baby Oil (Convenience Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 30: Global: Baby Oil (Convenience Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 31: Global: Baby Oil (Specialty Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 32: Global: Baby Oil (Specialty Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 33: Global: Baby Oil (Online Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 34: Global: Baby Oil (Online Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 35: North America: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 36: North America: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 37: United States: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 38: United States: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 39: Canada: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 40: Canada: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 41: Asia-Pacific: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 42: Asia-Pacific: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 43: China: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 44: China: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 45: Japan: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 46: Japan: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 47: India: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 48: India: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 49: South Korea: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 50: South Korea: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 51: Australia: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 52: Australia: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 53: Indonesia: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 54: Indonesia: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 55: Others: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 56: Others: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 57: Europe: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 58: Europe: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 59: Germany: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 60: Germany: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 61: France: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 62: France: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 63: United Kingdom: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 64: United Kingdom: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 65: Italy: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 66: Italy: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 67: Spain: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 68: Spain: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 69: Russia: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 70: Russia: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 71: Others: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 72: Others: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 73: Latin America: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 74: Latin America: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 75: Brazil: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 76: Brazil: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 77: Mexico: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 78: Mexico: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 79: Others: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 80: Others: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 81: Middle East and Africa: Baby Oil Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 82: Middle East and Africa: Baby Oil Market: Breakup by Country (in %), 2022
  • Figure 83: Middle East and Africa: Baby Oil Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 84: Global: Baby Oil Industry: Drivers, Restraints, and Opportunities
  • Figure 85: Global: Baby Oil Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 86: Global: Baby Oil Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Baby Oil Market: Key Industry Highlights, 2022 & 2028
  • Table 2: Global: Baby Oil Market Forecast: Breakup by Product Type (in Million US$), 2023-2028
  • Table 3: Global: Baby Oil Market Forecast: Breakup by Nature (in Million US$), 2023-2028
  • Table 4: Global: Baby Oil Market Forecast: Breakup by Application (in Million US$), 2023-2028
  • Table 5: Global: Baby Oil Market Forecast: Breakup by Distribution Channel (in Million US$), 2023-2028
  • Table 6: Global: Baby Oil Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
  • Table 7: Global: Baby Oil Market: Competitive Structure
  • Table 8: Global: Baby Oil Market: Key Players
目次
Product Code: SR1423A193_Report

Market Overview:

  • The global baby oil market size reached US$ 6.6 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 9.7 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.4% during 2023-2028. The increasing parental concerns, the introduction of herbal and organic product variants, and rising expenditure capacities represent some of the key factors driving the market.
  • Baby oil is a clear, moisturizing liquid used to soothe and smooth delicate baby skin. It is made up of mineral oil containing a non-comedogenic ingredient that creates a barrier for the skin to lock-in moisture. It is commonly available in mustard, almond, tea tree and olive oil variants. Baby oil is mainly used for massaging the hair and body of babies as it assists in improving baby skin externally and internally. It also helps plump and smooth the skin by sealing in moisture all over the body to help treat diaper rash. Baby oil offers various advantages, such as strengthening the babys bones and muscles and improving digestion, sleep, skin texture, and hair growth.

Baby Oil Market Trends:

  • The increasing parental concerns for the well-being of babies across the globe is one of the key factors driving the market growth. Regular massage with baby oil keeps the child's skin delicate, smooth, and supple and prevents the skin from outer harm by making a defensive shield around baby's body. This has resulted in the widespread product adoption, which, in turn, is favoring the market growth. Apart from this, the introduction of herbal and organic product variants manufactured using natural coconut oil and other herbal ingredients that helps in improving blood circulation in the body is providing an impetus to the market growth. Moreover, the widespread product adoption for massaging the hair of babies to stimulate the production of the feel-good hormone oxytocin, that aids in relaxing them, is facilitating the market growth. Along with this, the launch of vegan and hypoallergenic-friendly oils that help soothe the symptoms of an allergy and are also available in various fragrances is positively influencing the market growth. The market is also driven by the enhanced focus on baby hygiene among individuals and an overall increase in the demand for baby care products. Other factors, including the rising expenditure capacities of consumers, the easy product availability across e-commerce platforms, and increasing promotional activities, such as advertisement on social media platforms and celebrity endorsements, to expand the market reach, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the global baby oil market, along with forecasts at the global, regional, and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product type, nature, application, and distribution channel.

Product Type Insights:

  • Mustard Oil
  • Olive Oil
  • Almond Oil
  • Tea Tree Oil
  • Others
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the baby oil market based on the product type. This includes mustard, olive, almond, tea tree oil, and others. According to the report, almond oil represented the largest segment.

Nature Insights:

  • Organic
  • Synthetic
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the baby oil market based on nature. This includes organic and synthetic. According to the report, organic represented the largest segment.

Application Insights:

  • Hair Use
  • Body Use
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the baby oil market based on the application. This includes hair and body use. According to the report, body use represented the largest segment.

Distribution Channel Insights:

  • Supermarkets and Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Specialty Stores
  • Online Stores
  • The report has provided a detailed breakup and analysis of the baby oil market based on the distribution channel. This includes supermarkets and hypermarkets, convenience, specialty, and online stores. According to the report, supermarkets and hypermarkets represent the largest segment.

Regional Insights:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa
  • The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets that include North America (the United States and Canada); Europe (Germany, France, the United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others); Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others); Latin America (Brazil, Mexico, and others); and the Middle East and Africa. According to the report, Asia Pacific was the largest market for baby oil. Some of the factors driving the Asia Pacific baby oil market included rising consumer expenditure capacities, various product innovations, and the easy product availability across e-commerce platforms.

Competitive Landscape:

  • The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the global baby oil market. Detailed profiles of all major companies have also been provided. Some of the companies covered include Artsana S.p.A, Burt's Bees Inc. (The Clorox Company), California Baby, Dabur Ltd., Farlin-Global, Himalaya Wellness Company, Johnson & Johnson, Laboratoires Expanscience, Pigeon Corporation, Sebapharma GmbH & Co. KG, etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global baby oil market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What are the drivers, restraints, and opportunities in the global baby oil market?
  • What are the key regional markets?
  • Which countries represent the most attractive baby oil markets?
  • What is the breakup of the market based on the product type?
  • What is the breakup of the market based on nature?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What is the breakup of the market based on the distribution channel?
  • What is the competitive structure of the global baby oil market?
  • Who are the key players/companies in the global baby oil market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Baby Oil Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product Type

  • 6.1 Mustard Oil
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Olive Oil
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Almond Oil
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Tea Tree Oil
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Others
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Nature

  • 7.1 Organic
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Synthetic
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Application

  • 8.1 Hair Use
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Body Use
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Distribution Channel

  • 9.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Convenience Stores
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Specialty Stores
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast
  • 9.4 Online Stores
    • 9.4.1 Market Trends
    • 9.4.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia-Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 Drivers, Restraints, and Opportunities

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Drivers
  • 11.3 Restraints
  • 11.4 Opportunities

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 Artsana S.p.A.
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
    • 15.3.2 Burt's Bees Inc. (The Clorox Company)
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
    • 15.3.3 California Baby
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
    • 15.3.4 Dabur Ltd.
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
      • 15.3.4.3 Financials
      • 15.3.4.4 SWOT Analysis
    • 15.3.5 Farlin-Global
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
    • 15.3.6 Himalaya Wellness Company
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
    • 15.3.7 Johnson & Johnson
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
      • 15.3.7.3 Financials
      • 15.3.7.4 SWOT Analysis
    • 15.3.8 Laboratoires Expanscience
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
    • 15.3.9 Pigeon Corporation
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio
      • 15.3.9.3 Financials
    • 15.3.10 Sebapharma GmbH & Co. KG
      • 15.3.10.1 Company Overview
      • 15.3.10.2 Product Portfolio

Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.