表紙:衛生陶器市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年予測
市場調査レポート
商品コード
1145819

衛生陶器市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年予測

Sanitary Ware Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 145 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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衛生陶器市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年予測
出版日: 2022年10月12日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界の衛生陶器の市場規模は、2021年に49億6000万米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に5.12%の成長率(CAGR)を示し、2027年までに67億8000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックが様々な最終使用部門に及ぼす直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者としてレポートに含まれています。

衛生陶器には、洗面器、ウォータークローゼット、トイレシンク、バスタブ、バスルーム用品、貯水槽、小便器など、さまざまな配管設備や部品が含まれます。これらの製品は、エナメル金属、セラミック材料、三軸化合物の調合、釉薬、成形、鋳造、染色、焼成、選別、吹き付け、精製によって製造されます。衛生陶器は、メンテナンスや施工が簡単で、耐薬品性や耐傷性に優れ、浴室内の悪臭の発生を抑えることができます。また、費用対効果に優れ、軽量で衛生的なため、住宅や商業施設などで幅広く利用されています。現在、衛生陶器は、さまざまな形状、デザイン、色、および手動または自動を含む操作モードで市販されています。

衛生陶器の市場動向

  • 建設部門の大幅な拡大と進行中のインフラプロジェクトは、最適な衛生と健康を確保するために、住宅や商業部門、一戸建て住宅、ショッピングモール、学校、オフィス全体で衛生陶器の広範なインストールを容易にしています。これはさらに、健康的なライフスタイルを維持するためのニーズの高まりと、衛生陶器を使用することの利点に関する消費者の間の意識別サポートされています。また、衛生的なインフラを開発し、改善するために、いくつかの国の政府によって行われた有利なイニシアチブは、別の成長を誘発する要因として作用しています。さらに、センサーを搭載した自動衛生陶器の登場により、タッチレス体験を提供し、水の無駄をなくし、個人間のウイルス交換を減らすことが、特にCOVID-19の流行時に、市場の成長に寄与しています。これらの高度なソリューションは、水流を自動的に調整し、自動洗浄を行い、タッチレス機能を促進することで、衛生的な環境を維持することができます。これとは別に、セラミック衛生製品への消費者志向の変化や、複数の製品バリエーションを発売するための主要企業間の戦略的コラボレーションが、市場に明るい展望を生み出しています。

主要市場のセグメンテーション

  • IMARC Groupは、衛生陶器の世界市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、素材、タイプ、用途、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

素材別の内訳

  • セラミック
  • プラスチック
  • その他

タイプ別の内訳

  • トイレ・洗面台・水栓
  • 洗面台
  • 台座
  • 貯水槽
  • その他

アプリケーション別の内訳

  • キッチン
  • バスルーム

エンドユーザー別の内訳

  • 住宅用
  • 商業

地域別の内訳

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東とアフリカ

本レポートで回答した主な質問

  • 衛生陶器の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
  • COVID-19は世界の衛生陶器市場にどのような影響を与えたか?
  • 主要な地域市場とは?
  • 素材に基づく市場の内訳は?
  • タイプ別の市場内訳は?
  • 用途別の市場内訳は?
  • エンドユーザー別の市場内訳は?
  • 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
  • 業界における主要な促進要因と課題は何か?
  • 衛生陶器の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
  • 業界における競合の程度は?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要産業動向

第5章 衛生陶器の世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 素材別市場内訳

  • セラミック
    • 市場動向
    • 市場予測
  • プラスチック
    • 市場動向
    • 市場展望
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第7章 タイプ別市場内訳

  • トイレ・洗面台・ウォータークローゼット
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 洗面台
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 台座
    • 市場動向
    • 市場展望
  • 貯水槽
    • 市場動向
    • 市場展望
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第8章 アプリケーション別市場内訳

  • キッチン
    • 市場動向
    • 市場展望
  • バスルーム
    • 市場動向
    • 市場展望

第9章 エンドユーザー別市場内訳

  • 住宅分野
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 商業
    • 市場動向
    • 市場展望

第10章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場展望

第11章 SWOT分析

  • 概要
  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第12章 バリューチェーン分析

第13章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第14章 価格分析

第15章 競合情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • CERA Sanitaryware Limited
    • Cersanit
    • Duravit AG
    • Geberit AG
    • H & R Johnson
    • Hindware Homes
    • Jaquar Group
    • Kohler Co.
    • Lecico Egypt
    • Roca Sanitario S.A.
    • Saudi Ceramics
    • Toto Ltd
    • Villeroy & Boch
図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Sanitary Ware Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Billion US$), 2016-2021
  • Figure 3: Global: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2022-2027
  • Figure 4: Global: Sanitary Ware Market: Breakup by Material (in %), 2021
  • Figure 5: Global: Sanitary Ware Market: Breakup by Type (in %), 2021
  • Figure 6: Global: Sanitary Ware Market: Breakup by Application (in %), 2021
  • Figure 7: Global: Sanitary Ware Market: Breakup by End User (in %), 2021
  • Figure 8: Global: Sanitary Ware Market: Breakup by Region (in %), 2021
  • Figure 9: Global: Sanitary Ware (Ceramic) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 10: Global: Sanitary Ware (Ceramic) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 11: Global: Sanitary Ware (Plastic) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 12: Global: Sanitary Ware (Plastic) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 13: Global: Sanitary Ware (Other Materials) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 14: Global: Sanitary Ware (Other Materials) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 15: Global: Sanitary Ware (Toilet Sink/Water Closet) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 16: Global: Sanitary Ware (Toilet Sink/Water Closet) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 17: Global: Sanitary Ware (Wash Basins) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 18: Global: Sanitary Ware (Wash Basins) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 19: Global: Sanitary Ware (Pedestals) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 20: Global: Sanitary Ware (Pedestals) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 21: Global: Sanitary Ware (Cisterns) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 22: Global: Sanitary Ware (Cisterns) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 23: Global: Sanitary Ware (Other Types) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 24: Global: Sanitary Ware (Other Types) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 25: Global: Sanitary Ware (Kitchen) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 26: Global: Sanitary Ware (Kitchen) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 27: Global: Sanitary Ware (Bathroom) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 28: Global: Sanitary Ware (Bathroom) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 29: Global: Sanitary Ware (Residential) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 30: Global: Sanitary Ware (Residential) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 31: Global: Sanitary Ware (Commercial) Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 32: Global: Sanitary Ware (Commercial) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 33: North America: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 34: North America: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 35: United States: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 36: United States: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 37: Canada: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 38: Canada: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 39: Asia-Pacific: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 40: Asia-Pacific: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 41: China: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 42: China: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 43: Japan: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 44: Japan: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 45: India: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 46: India: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 47: South Korea: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 48: South Korea: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 49: Australia: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 50: Australia: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 51: Indonesia: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 52: Indonesia: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 53: Others: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 54: Others: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 55: Europe: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 56: Europe: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 57: Germany: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 58: Germany: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 59: France: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 60: France: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 61: United Kingdom: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 62: United Kingdom: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 63: Italy: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 64: Italy: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 65: Spain: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 66: Spain: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 67: Russia: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 68: Russia: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 69: Others: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 70: Others: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 71: Latin America: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 72: Latin America: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 73: Brazil: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 74: Brazil: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 75: Mexico: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 76: Mexico: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 77: Others: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 78: Others: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 79: Middle East and Africa: Sanitary Ware Market: Sales Value (in Million US$), 2016 & 2021
  • Figure 80: Middle East and Africa: Sanitary Ware Market: Breakup by Country (in %), 2021
  • Figure 81: Middle East and Africa: Sanitary Ware Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2022-2027
  • Figure 82: Global: Sanitary Ware Industry: SWOT Analysis
  • Figure 83: Global: Sanitary Ware Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 84: Global: Sanitary Ware Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Sanitary Ware Market: Key Industry Highlights, 2021 and 2027
  • Table 2: Global: Sanitary Ware Market Forecast: Breakup by Material (in Million US$), 2022-2027
  • Table 3: Global: Sanitary Ware Market Forecast: Breakup by Type (in Million US$), 2022-2027
  • Table 4: Global: Sanitary Ware Market Forecast: Breakup by Application (in Million US$), 2022-2027
  • Table 5: Global: Sanitary Ware Market Forecast: Breakup by End User (in Million US$), 2022-2027
  • Table 6: Global: Sanitary Ware Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2022-2027
  • Table 7: Global: Sanitary Ware Market: Competitive Structure
  • Table 8: Global: Sanitary Ware Market: Key Players
目次
Product Code: SR1122A332_Report

The global sanitary ware market size reached US$ 4.96 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 6.78 Billion by 2027, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.12% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Sanity ware includes various plumbing fixtures and components, such as basins, water closets, toilet sinks, bathtubs, bathroom accessories, cisterns, and urinals. They are made by body preparation, glazing, molding, casting, dying, firing, sorting, spraying, and refining enameled metals, ceramic materials, and tri-axial compounds. Sanity ware offers easy maintenance and installation, chemical and scratch resistance, and mitigates the occurrence of foul odor in the bathroom. Along with this, it is cost-effective, lightweight, and assists individuals in maintaining overall hygiene; therefore, it is extensively used in residential, commercial, and institutional complexes. At present, sanity ware is commercially available in different shapes, designs, colors, and operating modes, including manual or automated.

Sanitary Ware Market Trends:

  • The considerable expansion in the construction sector and the ongoing infrastructural projects have facilitated the widespread installation of sanity ware across residential and commercial sectors, single-unit homes, malls, schools, and offices to ensure optimal sanitation and hygiene. This is further supported by the rising need to maintain a healthy lifestyle and the awareness amongst consumers regarding the benefits of using sanity ware. Moreover, the favorable initiatives undertaken by governments of several countries to develop and improve sanitary infrastructure are acting as another growth-inducing factor. Additionally, the advent of automated sanity ware with sensors to offer a touchless experience, ensure zero wastage of water, and reduce the exchange of viruses amongst individuals, especially during the COVID-19 pandemic, is contributing to the market growth. These advanced solutions can automatically regulate the water flow, self-flush, and promote touchless functioning, thus maintaining a hygienic environment. Apart from this, the shifting consumer inclination toward ceramic sanitary products and strategic collaborations amongst key players to launch multiple product variants are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global sanitary ware market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on material, type, application and end user.

Breakup by Material:

  • Ceramic
  • Plastic
  • Others

Breakup by Type:

  • Toilet Sink/Water Closet
  • Wash Basins
  • Pedestals
  • Cisterns
  • Others

Breakup by Application:

  • Kitchen
  • Bathroom

Breakup by End User:

  • Residential
  • Commercial

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being CERA Sanitaryware Limited, Cersanit, Duravit AG, Geberit AG, H & R Johnson, Hindware Homes, Jaquar Group, Kohler Co., Lecico Egypt, Roca Sanitario S.A., Saudi Ceramics, Toto Ltd and Villeroy & Boch.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global sanitary ware market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global sanitary ware market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the material?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What is the breakup of the market based on the end user?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global sanitary ware market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Sanitary Ware Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Material

  • 6.1 Ceramic
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Plastic
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Others
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Type

  • 7.1 Toilet Sink/Water Closet
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Wash Basins
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Pedestals
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Cisterns
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Others
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Application

  • 8.1 Kitchen
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Bathroom
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by End User

  • 9.1 Residential
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Commercial
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia-Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 CERA Sanitaryware Limited
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
      • 15.3.1.3 Financials
    • 15.3.2 Cersanit
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
    • 15.3.3 Duravit AG
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
    • 15.3.4 Geberit AG
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
      • 15.3.4.3 Financials
    • 15.3.5 H & R Johnson
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
    • 15.3.6 Hindware Homes
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
    • 15.3.7 Jaquar Group
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
    • 15.3.8 Kohler Co.
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
      • 15.3.8.3 SWOT Analysis
    • 15.3.9 Lecico Egypt
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio
      • 15.3.9.3 Financials
    • 15.3.10 Roca Sanitario S.A.
      • 15.3.10.1 Company Overview
      • 15.3.10.2 Product Portfolio
    • 15.3.11 Saudi Ceramics
      • 15.3.11.1 Company Overview
      • 15.3.11.2 Product Portfolio
      • 15.3.11.3 Financials
    • 15.3.12 Toto Ltd
      • 15.3.12.1 Company Overview
      • 15.3.12.2 Product Portfolio
      • 15.3.12.3 Financials
      • 15.3.12.4 SWOT Analysis
    • 15.3.13 Villeroy & Boch
      • 15.3.13.1 Company Overview
      • 15.3.13.2 Product Portfolio
      • 15.3.13.3 Financials
      • 15.3.13.4 SWOT Analysis