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市場調査レポート
商品コード
1225240

プロ用AV市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年の予測

Pro AV Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 146 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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プロ用AV市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年の予測
出版日: 2023年02月03日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 146 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のプロ用AV市場規模は、2022年に28億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2023年から2028年の間に4.34%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに36億米ドルに達すると予測しています。

プロ用オーディオ/ビジュアル(AV)とは、商業的な共有、広告、マーケティングのために設置された高度なインタラクションシステムを指します。プライベートや公共の複合施設において、ビデオ、ウェブコンテンツ、グラフィック、テキストを配信するための電子ディスプレイに使用されます。照明や音響機器、デジタルサイネージ、ビデオ会議システム、コンパニオンホワイトボード記録装置、プロ用ジェクターシステムなどで構成されています。これらのコンポーネントは、ユーザー間のコミュニケーションと接続性を向上させるのに役立ち、また教室やプレゼンテーション、現場での製品デモにも使用されます。その結果、プロ用フェッショナルAVは病院や教育機関、小売業など様々な業界で幅広く利用されています。

世界の都市化の進展に伴い、教育産業が大きく成長していることが、この市場の見通しを良くしている要因の1つとなっています。プロ用AVは、学校や大学、さまざまな学術研究機関において、マルチタッチの高解像度(HD)テレビを使用したスマート学習システムとして広く採用されています。これらは、リアルタイムの混合型教育と学習を強化し、視覚化と創造性を増強して、教室での体験を向上させるものです。また、ショッピングセンター、展示場、ホテル、スタジアムなどでは、消費者の注目を集め、購買意欲を高めるためにプロ用用AV機器が設置されており、市場の成長を後押ししています。さらに、プロ用AVとモノのインターネット(IoT)、スマート、クラウドコンピューティングシステムとの統合など、さまざまな技術の進歩も成長を促す要因として作用しています。これらの技術は、会議、コラボレーション、学習、ライブイベント、セキュリティ、監視などに有効です。その他、360度カメラ、ドローン、バーチャルリアリティ(VR)システムの開発による専門コンテンツの提供、通信インフラの改善などが、市場をさらに牽引すると予想されます。

主な市場セグメンテーション

  • IMARC Groupは、世界のプロ用AV市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの世界、地域、国別レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、ソリューション、流通チャネル、アプリケーションに基づき、市場を分類しています。

ソリューション別の内訳

  • 製品
  • ディスプレイ
  • AVアクイジション&デリバリー製品
  • プロ用ジェクター
  • サウンドリインフォースメント製品
  • 会議関連製品
  • その他製品
  • サービス
  • 設置サービス
  • 保守サービス
  • ITネットワークサービス
  • システム設計サービス
  • その他サービス

販売チャネル別の内訳

  • 直販
  • 販売代理店

アプリケーション別の内訳

  • ホームユース
  • 業務用
  • 教育
  • 政府機関
  • 病院
  • その他

地域別の内訳

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東・アフリカ地域

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要産業動向

第5章 プロ用AVの世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 ソリューション別市場内訳

  • 製品別
    • 市場動向
    • 主要タイプ
      • ディスプレイ
      • AV集配信製品
      • プロ用ジェクター
      • サウンドリインフォースメント製品
      • 会議製品
      • その他
    • 市場予測
  • サービス
    • 市場動向
    • 主な種類
      • 設置サービス
      • 保守サービス
      • ITネットワークサービス
      • システム設計サービス
      • その他
    • 市場予測

第7章 流通チャネル別市場内訳

  • 直販
    • 市場動向
    • 市場予測
  • ディストリビューター
    • 市場動向
    • 市場予測

第8章 アプリケーション別市場内訳

  • 家庭用
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 業務用
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 教育分野
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 政府機関
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 病院
    • 市場動向
    • 市場予測
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第9章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場展望

第10章 SWOT分析

  • 概要
  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第11章 バリューチェーン分析

第12章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第13章 価格分析

第14章 競争情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロ用ファイル
    • Anixter International Inc.(Wesco International Inc.)
    • AVI Systems Inc.
    • AVI-SPL Inc.
    • Biamp Systems LLC
    • CCS Presentation Systems LLC
    • Ford Audio-Video Systems LLC
    • New ERA Technology Inc.
    • Professional Audio-Visual Ltd.
    • Solutionz Inc
    • Telerent Leasing Corp.(ITOCHU International Inc.)
    • Vistacom Inc.
図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Pro AV Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Pro AV Market: Sales Value (in Billion US$), 2017-2022
  • Figure 3: Global: Pro AV Market: Breakup by Solution (in %), 2022
  • Figure 4: Global: Pro AV Market: Breakup by Distribution Channel (in %), 2022
  • Figure 5: Global: Pro AV Market: Breakup by Application (in %), 2022
  • Figure 6: Global: Pro AV Market: Breakup by Region (in %), 2022
  • Figure 7: Global: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2023-2028
  • Figure 8: Global: Pro AV (Products) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 9: Global: Pro AV (Products) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 10: Global: Pro AV (Services) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 11: Global: Pro AV (Services) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 12: Global: Pro AV (Direct Sales) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 13: Global: Pro AV (Direct Sales) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 14: Global: Pro AV (Distributors) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 15: Global: Pro AV (Distributors) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 16: Global: Pro AV (Home Use) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 17: Global: Pro AV (Home Use) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 18: Global: Pro AV (Commercial) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 19: Global: Pro AV (Commercial) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 20: Global: Pro AV (Education) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 21: Global: Pro AV (Education) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 22: Global: Pro AV (Government) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 23: Global: Pro AV (Government) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 24: Global: Pro AV (Hospitality) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 25: Global: Pro AV (Hospitality) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 26: Global: Pro AV (Other Applications) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 27: Global: Pro AV (Other Applications) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 28: North America: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 29: North America: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 30: United States: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 31: United States: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 32: Canada: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 33: Canada: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 34: Asia Pacific: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 35: Asia Pacific: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 36: China: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 37: China: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 38: Japan: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 39: Japan: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 40: India: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 41: India: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 42: South Korea: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 43: South Korea: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 44: Australia: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 45: Australia: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 46: Indonesia: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 47: Indonesia: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 48: Others: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 49: Others: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 50: Europe: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 51: Europe: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 52: Germany: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 53: Germany: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 54: France: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 55: France: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 56: United Kingdom: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 57: United Kingdom: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 58: Italy: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 59: Italy: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 60: Spain: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 61: Spain: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 62: Russia: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 63: Russia: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 64: Others: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 65: Others: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 66: Latin America: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 67: Latin America: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 68: Brazil: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 69: Brazil: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 70: Mexico: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 71: Mexico: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 72: Others: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 73: Others: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 74: Middle East and Africa: Pro AV Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 75: Middle East and Africa: Pro AV Market: Breakup by Country (in %), 2022
  • Figure 76: Middle East and Africa: Pro AV Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 77: Global: Pro AV Industry: SWOT Analysis
  • Figure 78: Global: Pro AV Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 79: Global: Pro AV Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Pro AV Market: Key Industry Highlights, 2022 and 2028
  • Table 2: Global: Pro AV Market Forecast: Breakup by Solution (in Million US$), 2023-2028
  • Table 3: Global: Pro AV Market Forecast: Breakup by Distribution Channel (in Million US$), 2023-2028
  • Table 4: Global: Pro AV Market Forecast: Breakup by Application (in Million US$), 2023-2028
  • Table 5: Global: Pro AV Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
  • Table 6: Global: Pro AV Market: Competitive Structure
  • Table 7: Global: Pro AV Market: Key Players
目次
Product Code: SR1423A81_Report

The global pro AV market size reached US$ 2.8 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 3.6 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.34% during 2023-2028.

Pro audio/visual (AV) refers to an advanced interaction system installed for commercial sharing, advertising and marketing. It is used for electronic displays to deliver videos, web content, graphics and texts in private and public complexes. It consists of lighting and sound devices, digital signages, video conferencing systems, companion whiteboard recording equipment and projector systems. These components aid in improving the overall communication and connectivity between the users and are also used for classrooms, presentations and on-site product demonstrations. As a result, pro AV finds extensive applications across various industries, such as hospitality, education and retail.

Significant growth in the education industry, along with rapid urbanization across the globe, is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Pro AV is widely adopted for smart learning systems in schools, universities and various academic and research institutions, which use multi-touch high-definition (HD) televisions (TVs). They enhance real-time blended teaching and learning and augment visualization and creativity to provide improved in-classroom experience. In line with this, pro AVs are installed in shopping centers, exhibition halls, hotels and stadiums to attract consumers' attention and influence their buying decisions, thereby favoring the market growth. Additionally, various technological advancements, such as the integration of pro AV with the Internet of Things (IoT), smart and cloud-computing systems, are acting as other growth-inducing factors. These technologies are effective for conferencing, collaboration, learning, live events, security and surveillance. Other factors, including the development of 360-degree cameras, drones and virtual reality (VR) systems to offer specialized content, along with improvements in the telecommunication infrastructure, are anticipated to drive the market further.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global pro AV market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on solution, distribution channel and application.

Breakup by Solution:

  • Products
  • Display
  • AV Acquisition and Delivery Products
  • Projectors
  • Sound Reinforcement Products
  • Conferencing Products
  • Other Products
  • Services
  • Installation Services
  • Maintenance Services
  • IT Networking Services
  • System Designing Services
  • Other Services

Breakup by Distribution Channel:

  • Direct Sales
  • Distributors

Breakup by Application:

  • Home Use
  • Commercial
  • Education
  • Government
  • Hospitality
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Anixter International Inc. (Wesco International Inc.), AVI Systems Inc., AVI-SPL Inc., Biamp Systems LLC, CCS Presentation Systems LLC, Ford Audio-Video Systems LLC, New ERA Technology Inc., Professional Audio Visual Ltd., Solutionz Inc., Telerent Leasing Corp. (ITOCHU International Inc.) and Vistacom Inc.
  • Key Questions Answered in This Report
  • 1. What was the size of the global pro AV market in 2022?
  • 2. What is the expected growth rate of the global pro AV market during 2023-2028?
  • 3. What are the key factors driving the global pro AV market?
  • 4. What has been the impact of COVID-19 on the global pro AV market?
  • 5. What is the breakup of the global pro AV market based on the solution?
  • 6. What is the breakup of the global pro AV market based on the distribution channel?
  • 7. What is the breakup of the global pro AV market based on application?
  • 8. What are the key regions in the global pro AV market?
  • 9. Who are the key players/companies in the global pro AV market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Pro AV Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Solution

  • 6.1 Products
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Major Types
      • 6.1.2.1 Display
      • 6.1.2.2 AV Acquisition and Delivery Products
      • 6.1.2.3 Projectors
      • 6.1.2.4 Sound Reinforcement Products
      • 6.1.2.5 Conferencing Products
      • 6.1.2.6 Others
    • 6.1.3 Market Forecast
  • 6.2 Services
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Major Types
      • 6.2.2.1 Installation Services
      • 6.2.2.2 Maintenance Services
      • 6.2.2.3 IT Networking Services
      • 6.2.2.4 System Designing Services
      • 6.2.2.5 Others
    • 6.2.3 Market Forecast

7 Market Breakup by Distribution Channel

  • 7.1 Direct Sales
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Distributors
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Application

  • 8.1 Home Use
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Commercial
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Education
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Government
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Hospitality
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast
  • 8.6 Others
    • 8.6.1 Market Trends
    • 8.6.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Anixter International Inc. (Wesco International Inc.)
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 SWOT Analysis
    • 14.3.2 AVI Systems Inc.
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 AVI-SPL Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
    • 14.3.4 Biamp Systems LLC
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 CCS Presentation Systems LLC
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 Ford Audio-Video Systems LLC
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 New ERA Technology Inc.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Professional Audio-Visual Ltd.
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
    • 14.3.9 Solutionz Inc
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
    • 14.3.10 Telerent Leasing Corp. (ITOCHU International Inc.)
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
    • 14.3.11 Vistacom Inc.
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio