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市場調査レポート

欧州における泌尿器用治療機器の製品ポートフォリオ

European Product Portfolio for Urological Devices 2016 - MedFolio

発行 iData Research Inc. 商品コード 373305
出版日 ページ情報 英文 92 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.59円で換算しております。

※ Single Userライセンスは、DRM (デジタル著作権管理システム) 付PDFになります。
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欧州における泌尿器用治療機器の製品ポートフォリオ European Product Portfolio for Urological Devices 2016 - MedFolio
出版日: 2016年09月01日 ページ情報: 英文 92 Pages
概要

当レポートでは、欧州における泌尿器用治療機器の製品評価を行っており、製品ポートフォリオ、リコール、各メーカー治験動向といった情報を提供しています。

エグゼクティブサマリー

欧州の泌尿器用治療機器市場の概要

競合分析

市場動向

市場の発展

対象市場

調査対象処置

レポートの主なアップデート内容

バージョン履歴

調査手法

  • 調査範囲
  • IDATAの9段階の分析手法

製品評価

  • 製品ポートフォリオ
    • 尿道カテーテル
    • 女性用尿失禁スリング
    • 男性用尿失禁スリング
    • 結石管理
    • 経尿道的前立腺切除
    • 前立腺肥大症治療
    • 泌尿器用内視鏡
    • 小線源療法
    • 腎瘻造設
    • 勃起不全
  • 規制上の問題/リコール
    • 尿道カテーテル
    • 尿道間欠式カテーテル
    • 尿道フォーリーカテーテル
    • 尿道バルーンカテーテル
    • 女性用尿失禁スリング
    • 勃起不全
  • 治験
    • Boston Scientific
    • C.R. Bard
    • Coloplast
    • Dornier MedTech
    • Ethicon
    • GE (Oncura)
    • Hollister
    • Lumenis
    • オリンパス
    • Teleflex
    • WellSpect Healthcare

略語集

付録II:企業のプレスリリース

目次
Product Code: iDATA_EUUR16_MF

Although a highly commoditized market, an increasing global awareness of infection rates is helping to drive a single-use device preference. This results in higher unit sales and an associated growth in market value. Despite this preference, there is an ongoing push within the U.K. to gain acceptance of reusable catheters. The shift within urological endoscopes from fiber devices to video devices is not complete and therefore the urological endoscope market should continue to exhibit strong growth for the near future. Additionally, the urinary catheter market is expected to exhibit strong growth, particularly hydrophilic catheters.

Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

LIST OF FIGURES

LIST OF CHARTS

EXECUTIVE SUMMARY

EUROPEAN UROLOGICAL DEVICE MARKET OVERVIEW

COMPETITIVE ANALYSIS

MARKET TRENDS

MARKET DEVELOPMENTS

MARKETS INCLUDED

PROCEDURES INCLUDED

KEY REPORT UPDATES

VERSION HISTORY

RESEARCH METHODOLOGY

  • 1.1 RESEARCH SCOPE
  • 1.2 IDATA'S 9-STEP METHODOLOGY
    • Step 1: Project Initiation & Team Selection
    • Step 2: Prepare Data Systems and Perform Secondary Research
    • Step 3: Preparation for Interviews & Questionnaire Design
    • Step 4: Performing Primary Research
    • Step 5: Research Analysis: Establishing Baseline Estimates
    • Step 6: Market Forecast and Analysis
    • Step 7: Identify Strategic Opportunities
    • Step 8: Final Review and Market Release
    • Step 9: Customer Feedback and Market Monitoring

PRODUCT ASSESSMENT

  • 2.1 PRODUCT PORTFOLIOS
    • 2.1.1 Urinary Catheters
      • 2.1.1.1 Intermittent Catheters
      • 2.1.1.2 Foley Catheters
      • 2.1.1.2.1 Male External Catheters
      • 2.1.1.3 Urethral Bulking Agent
    • 2.1.2 Female Incontinence Sling
    • 2.1.3 Male Incontinence Sling
    • 2.1.4 Stone Management
    • 2.1.5 TURP
    • 2.1.6 BPH Treatment
      • 2.1.6.1.1 TUMT
      • 2.1.6.1.2 TUNA
      • 2.1.6.1.3 Prostatic Stent
    • 2.1.7 Urologoical Endoscope
      • 2.1.7.1.1 Cystoscope
      • 2.1.7.1.2 Ureteroscope
      • 2.1.7.1.3 Resectoscope
      • 2.1.7.1.4 Nephroscope
    • 2.1.8 Brachytherapy
      • 2.1.8.1.1 HDR
      • 2.1.8.1.2 LDR
    • 2.1.9 Nephrostomy
      • 2.1.10 ED
  • 2.2 REGULATORY ISSUES AND RECALLS
    • 2.2.1 Urinary Catheters
    • 2.2.2 Urinary Intermittent Catheters
    • 2.2.3 Urinary Foley Catheters
    • 2.2.4 Urinary Balloon Catheters
    • 2.2.5 Female Incontinence Sling
    • 2.2.6 Erectile Dysfunction
  • 2.3 CLINICAL TRIALS
    • 2.3.1 Boston Scientific
    • 2.3.2 C.R. Bard
    • 2.3.3 Coloplast
    • 2.3.4 Dornier MedTech
    • 2.3.5 Ethicon
    • 2.3.6 GE (Oncura)
    • 2.3.7 Hollister
    • 2.3.8 Lumenis
    • 2.3.9 Olympus
    • 2.3.10 Teleflex
    • 2.3.11 WellSpect Healthcare

ABBREVIATIONS

APPENDIX II: COMPANY PRESS RELEASES