SALE
市場調査レポート

米国・欧州の骨形成タンパク質 (BMP) 成長因子療法市場:16ヶ国 (2011年〜2021年)

US & Europe Markets for Bone Morphogenetic Protein Growth Factor Therapy - 16 Countries (2011-2021)

発行 iData Research Inc. 商品コード 338823
出版日 ページ情報 英文 62 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
10% OFF 2016年07月31日まで 期間限定キャンペーン

ご注意: Single Userライセンスは、DRM (デジタル著作権管理システム) 付PDFになります。
認証されたPC上のみでの閲覧となっております。

Back to Top
米国・欧州の骨形成タンパク質 (BMP) 成長因子療法市場:16ヶ国 (2011年〜2021年) US & Europe Markets for Bone Morphogenetic Protein Growth Factor Therapy - 16 Countries (2011-2021)
出版日: 2015年07月01日 ページ情報: 英文 62 Pages
概要

骨形成タンパク質 (BMP) は、骨折後の骨形成を誘導する成長因子です。

当レポートでは、米国・欧州の骨形成タンパク質 (BMP) 成長因子療法市場について調査分析し、市場の概要、国別プロファイル、製品別の市場分析と予測、市場促進要因・阻害要因、競合分析など、体系的な情報を提供しています。

第1章 調査手法

  • 調査範囲
  • 調査手法

第2章 欧州の国別プロファイル

  • イントロダクション
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ベネルクス
  • スカンジナビア
  • オーストリア
  • スイス
  • ポルトガル

第3章 欧州のBMP成長因子療法市場

  • イントロダクション
  • 市場分析と予測
  • 市場促進要因・阻害要因
  • 競合分析

第4章 米国のBMP成長因子療法市場

  • 市場分析と予測
  • 市場促進要因・阻害要因
  • 競合分析

略語

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: iDATA_USEUBMP15_RPT

Bone morphogenetic proteins (BMPs) are growth factors that induce the formation of bone after a fracture. In nature, these proteins have a critical role during embryonic development in the formation of the skeleton. There are twenty different BMPs that have been discovered thus far, of which only two, BMP-2 and BMP-7, have been commercialized as bone graft substitutes for use in specific orthopedic procedures. The commercial versions of these products are produced by recombinant genetic engineering, which results in a recombinant human protein. The recombinant human BMP-2 (rhBMP-2) is marketed as a commercial product by Medtronic, Inc. and is called Infuse® (InductOS® in Europe), while BMP-7 has been commercialized by Stryker Inc. and is sold to Olympus under the name of OP-1®. Both molecules mediate the process of osteoblast differentiation. BMP-2 is capable of stimulating immature mesenchymal cells to form into bone, while BMP-7 has been shown to be capable of stimulating cartilage growth. The bone graft substitute market competes with both the growth factor market, which is currently only comprises INFUSE®, and the stem cell graft market. Due to the declining usage of INFUSE®, the use of bone graft substitute use has increased. The rise of cell therapy products, including platelet-rich-plasma and bone marrow concentrate, has also aided the growth of the bone graft substitute market, especially in the segments for demineralized bone matrices and synthetic grafts. Platelet-rich plasma provides growth factors when a graft is soaked in it; bone marrow concentrate provides stem cells. This complementary use allows bone graft substitutes to better compete with the growth factors and stem cell grafts.

Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

LIST OF FIGURES

LIST OF CHARTS

RESEARCH METHODOLOGY

  • 1.1. RESEARCH SCOPE
  • 1.2. IDATA'S 9-STEP METHODOLOGY
    • Step 1: Project Initiation & Team Selection
    • Step 2: Prepare Data Systems and Perform Secondary Research
    • Step 3: Preparation for Interviews & Questionnaire Design
    • Step 4: Performing Primary Research
    • Step 5: Research Analysis: Establishing Baseline Estimates
    • Step 6: Market Forecast and Analysis
    • Step 7: Identify Strategic Opportunities
    • Step 8: Final Review and Market Release
    • Step 9: Customer Feedback and Market Monitoring

EUROPEAN COUNTRY PROFILES

  • 2.1. INTRODUCTION
    • 2.1.1. Population
    • 2.1.2. GDP per Capita
    • 2.1.3. Price Index
  • 2.2. GERMANY
  • 2.3. FRANCE
  • 2.4. UNITED KINGDOM
  • 2.5. ITALY
  • 2.6. SPAIN
  • 2.7. BENELUX
  • 2.8. SCANDINAVIA
  • 2.9. AUSTRIA
  • 2.10. SWITZERLAND
  • 2.11. PORTUGAL

EUROPEAN BONE MORPHOGENETIC PROTEIN GROWTH FACTOR THERAPY MARKET

  • 3.1. INTRODUCTION
  • 3.2. MARKET ANALYSIS AND FORECAST
  • 3.3. MARKET DRIVERS AND LIMITERS
    • 3.3.1. Market Drivers
    • 3.3.2. Market Limiters
  • 3.4. COMPETITIVE ANALYSIS

U.S. BONE MORPHOGENETIC PROTEIN GROWTH FACTOR THERAPY MARKET

  • 4.1. MARKET ANALYSIS AND FORECAST
  • 4.2. DRIVERS AND LIMITERS
    • 4.2.1. Market Drivers
    • 4.2.2. Market Limiters
  • 4.3. COMPETITIVE ANALYSIS

ABBREVIATIONS

Back to Top