SALE
市場調査レポート

米国の腹腔鏡下切除装置市場

U.S. Market for Laparoscopic Morcellators

発行 iData Research Inc. 商品コード 251868
出版日 ページ情報 英文 48 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=107.50円で換算しております。
10% OFF 2016年07月31日まで 期間限定キャンペーン

ご注意: Single Userライセンスは、DRM (デジタル著作権管理システム) 付PDFになります。
認証されたPC上のみでの閲覧となっております。

Back to Top
米国の腹腔鏡下切除装置市場 U.S. Market for Laparoscopic Morcellators
出版日: 2012年10月01日 ページ情報: 英文 48 Pages
概要

2011年の米国における腹腔鏡下切除装置市場は、5960万米ドルに達しました。腹腔鏡下切除装置市場は、電気機械式とバイポーラ式の2セグメントに分類することができます。電気機械式には使い捨て型と再使用可能な装置がありますが、バイポーラ式では、全て使い捨て型となります。

当レポートでは、米国における腹腔鏡下切除装置市場の分析と将来の予測、市場力学、競合分析などを提供しており、概略以下の構成でお届けします。

エグゼクティブサマリー

  • 腹腔鏡下切除装置の米国市場
  • 処置
  • 競合分析

調査手法

  • 調査範囲
  • IDAの9ステップ調査手法

腹腔鏡下切除装置の米国市場

  • イントロダクション
  • 市場の分析と予測
    • 腹腔鏡下切除装置
  • 市場成長因子と成長阻害因子
    • 市場成長因子
    • 市場成長阻害因子
  • 競合分析

付録:子宮切除

略語

目次
Product Code: iDATA_USLAPMOR12_RPT

Abstract

In 2011, the U.S.market for laparoscopic morcellators was valued at $59.6 million.

TheU.S.market for laparoscopic morcellators can be divided into two categories: electromechanical and bipolar. While both single use and reusable devices are available in the electromechanical laparoscopic morcellator category, bipolar laparoscopic morcellators are all single use devices. In 2011, neither the price nor the technology affected the growth of the laparoscopic morcellator market inUnited States; instead, the dependent factor was the number of the laparoscopic procedures, and specifically the number of laparoscopic hysterectomies. The laparoscopic morcellators are most commonly used in three categories of laparoscopic surgery: laparoscopic hysterectomy, laparoscopic cholecystectomy and laparoscopic nephrectomy.

Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

LIST OF FIGURES

LIST OF CHARTS

EXECUTIVE SUMMARY

  • 1.1 U.S.MARKET FOR LAPAROSCOPIC MORCELLATORS
  • 1.2 PROCEDURES
  • 1.3 COMPETITIVE ANALYSIS3

RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1 RESEARCH SCOPE
  • 2.2 IDATA'S 9-STEP METHODOLOGY
    • Step 1: Project Initiation & Team Selection
    • Step 2: Prepare Data Systems and Perform Secondary Research
    • Step 3: Preparation for Interviews & Questionnaire Design
    • Step 4: Performing Primary Research
    • Step 5: Research Analysis: Establishing Baseline Estimates
    • Step 6: Market Forecast and Analysis
    • Step 7: Identify Strategic Opportunities
    • Step 8: Final Review and Market Release
    • Step 9: Customer Feedback and Market Monitoring

U.S. MARKET FOR LAPAROSCOPIC MORCELLATORS

  • 3.1 INTRODUCTION
  • 3.2 MARKET ANALYSIS & FORECAST
    • 3.2.1 Laparoscopic Morcellator Devices
  • 3.3 DRIVERS AND LIMITERS
    • 3.3.1 Market Drivers
    • 3.3.2 Market Limiter
  • 3.4 COMPETITIVE ANALYSIS

APPENDIX: HYSTERECTOMIES

  • 4.1 HYSTERECTOMY

ABBREVIATIONS

Back to Top