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市場調査レポート
商品コード
1000924

インドの歯科用インプラント市場・COVID-19の影響 (2021-2027年) -MedSuite

India Dental Implants Market Analysis - COVID19 - 2021-2027 - MedSuite - Includes: Dental Implants, Final Abutments & Surgical Guides

出版日: | 発行: iData Research Inc. | ページ情報: 英文 199 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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インドの歯科用インプラント市場・COVID-19の影響 (2021-2027年) -MedSuite
出版日: 2021年01月21日
発行: iData Research Inc.
ページ情報: 英文 199 Pages
納期: 即日から翌営業日
担当者のコメント
当サービス(MedSuite)は、セグメント別(MedCore)でご注文可能です。まずはサンプルを送付させていただきますので、ご希望のセグメントをお知らせください。セグメント:「歯科用インプラント市場」「ファイナルアバットメント市場」「手術用ガイド市場」
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

インドの歯科用インプラントおよびファイナルアバットメントの市場規模は予測期間中30.5%のCAGRで推移し、2020年の5100万ドルから、2027年には3億2840万ドルの規模に成長すると予測されています。

インドの歯科用インプラントの市場では、ディスカウントインプラントの人気が高まっています。すべての価格帯のインプラントが非常に高い成長率を示していますが、特にディスカウントインプラントは魅力的な価格設定と効果的なマーケティング戦略により、平均以上の成長率を示しています。これに対し、高級インプラントブランドは、競争力を維持するため、価格の引き下げを行っています。

当レポートでは、インドの歯科用インプラントの市場を調査し、市場概要、市場成長推進因子・抑制因子、市場規模・販売数・ASPの推移・予測、製品区分別の詳細分析、競合分析、企業シェア、企業および企業間の展開などをまとめています。

対象市場

歯科用インプラント市場-MedCore

ファイナルアバットメント市場-MedCore

手術用ガイド市場-MedCore

目次
Product Code: iDATA_INDI21_MS

Throughout this medical market research, the publisher analyzed 24 dental implant companies in India and utilized their comprehensive methodology to understand the Market Sizes, Unit Sales, ASPs, Company Market Shares, and to create accurate forecasts.

While this MedSuite report contains all of the Indian Dental Implants Market analysis, each of the market segments is also available for purchase as a stand-alone report, MedCore.

Markets Covered:

Dental Implant Market - MedCore

Final Abutment Market - MedCore

Surgical Guide Market - MedCore

India Dental Implants Market Insights

Overall, the India dental implant and final abutment market was valued at $51 million in 2020. This is expected to increase over the forecast period at a CAGR of 30.5% to reach $328.4 million.

An ongoing trend in the Indian dental implant market is the increasing popularity of discount implants. While implants of all price bands are experiencing very high unit growth, discount implant units are growing at an above-average rate, due to attractive pricing and effective marketing strategies. In response, premium implant brands are cutting prices in order to remain competitive.

Nobel Biocare, which operates under the Envista family of companies, maintained its leading share of the Indian dental implant and final abutment market in 2020. The company is a world leader in dental implants and was one of the first companies to begin selling implants in India. Nobel Biocare implants are among the most expensive in India, and they face increasingly tough price competition with the presence of many low-cost products on the market. However, they have remained popular due to the company's strong reputation and service.