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市場調査レポート
商品コード
980256
世界の顧客サービスアプリケーションソフトウェア市場の予測(2020年~2024年):COVID-19の影響を含めたアップデート版Worldwide Customer Service Applications Software Forecast, 2020-2024: COVID-19 Update |
世界の顧客サービスアプリケーションソフトウェア市場の予測(2020年~2024年):COVID-19の影響を含めたアップデート版 |
出版日: 2020年12月30日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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IDCのカスタマーケアおよびCRMプログラムVPであるMaryWardley氏は、 「予測機能とマルチチャネル戦略分析を備えたカスタマーサービスアプリケーションにより、組織はサービス対応において一歩先を行くことができます。これにより、顧客エンゲージメントの摩擦が軽減され、COVID-19主導の環境で顧客の高まるニーズに対応できるようになります」と述べています。
当レポートでは、世界の顧客サービスアプリケーションソフトウェア市場について調査分析し、市場に対するCOVID-19の影響の考慮を含め、技術サプライヤーへの提言、最新の市場予測、市場動向など、体系的な情報を提供しています。
This IDC study provides an updated market sizing for the worldwide customer service applications software market based on completed revenue modeling and a revised forecast over a 10-year period and including consideration for the impact of COVID-19 for the market over the next five years (2020-2024)."Customer service applications with analytics with predictive capabilities and multichannel strategies are allowing organizations to get one step ahead in their servicing responses," says Mary Wardley, program VP, Customer Care and CRM at IDC. "This reduces the friction in customer engagement and is helping meet the increased needs of customers in a COVID-19-driven environment."