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市場調査レポート
商品コード
972030

小売顧客の満足度の将来:大規模な共感

The Future of Retail Customer Satisfaction: Empathy at Scale

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 12 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
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小売顧客の満足度の将来:大規模な共感
出版日: 2020年11月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

小売業は大規模な変革を遂げています。多くの企業は、顧客エンゲージメントに対するオペレーションとアプローチを全体的に再考する必要があります。

当レポートでは、小売顧客の満足度の将来について検証し、概況について、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブスナップショット

概況

  • 大規模な共感によって牽引される小売業界の将来
  • 小売業者の優先事項:ターゲットからキュレーションまで
  • 小売業者の課題:基礎から経験まで
  • 小売サブ業界における共感の準備
  • FoCCフレームワークにおける小売ユースケースのマッピング

技術バイヤーへの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: AP46896120

This IDC Perspective brings together IDC's horizontal Future of Customers and Consumers (FoCC) research and applies an Asia/Pacific retail lens. Retailers can take this framework to retail transformation use cases and apply this to their road maps as they move into the next normal."Retail is undergoing a massive transformation; many companies have to rethink their operations and approaches to customer engagement totally. We have seen that customer engagement spending is the highest priority for retailers across the region, with an emphasis on customer analytics," says Dr. Chris Holmes, managing director, IDC Insights Asia/Pacific.

Executive Snapshot

Situation Overview

  • The Future of Retail Driven by Empathy at Scale
  • Retailer Priorities: From Targeted to Curated
  • Retailer Challenges: From Foundational to Experiential
  • Empathy Readiness Across Retail Subindustries
  • Retail Use Case Mapping Within the FoCC Framework
    • Predictable Communication over Contextual Awareness
    • Lifetime Value over Frictionless Engagement
    • Applied Intelligence over Active Learning
    • Mutual Trust over Sentiment Measurement

Advice for the Technology Buyer

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