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市場調査レポート
商品コード
972030
小売顧客の満足度の将来:大規模な共感The Future of Retail Customer Satisfaction: Empathy at Scale |
小売顧客の満足度の将来:大規模な共感 |
出版日: 2020年11月11日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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小売業は大規模な変革を遂げています。多くの企業は、顧客エンゲージメントに対するオペレーションとアプローチを全体的に再考する必要があります。
当レポートでは、小売顧客の満足度の将来について検証し、概況について、体系的な情報を提供しています。
This IDC Perspective brings together IDC's horizontal Future of Customers and Consumers (FoCC) research and applies an Asia/Pacific retail lens. Retailers can take this framework to retail transformation use cases and apply this to their road maps as they move into the next normal."Retail is undergoing a massive transformation; many companies have to rethink their operations and approaches to customer engagement totally. We have seen that customer engagement spending is the highest priority for retailers across the region, with an emphasis on customer analytics," says Dr. Chris Holmes, managing director, IDC Insights Asia/Pacific.