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市場調査レポート
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962103

IDC PlanScape:コミュニティベースマーケティング向けスマートリレーションシップ開発 - アジア太平洋地域のバンキングにおける機械学習の使用

IDC PlanScape: Smart Relationship Development for Community-Based Marketing Using Machine Learning in Asia/Pacific Banking

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 11 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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IDC PlanScape:コミュニティベースマーケティング向けスマートリレーションシップ開発 - アジア太平洋地域のバンキングにおける機械学習の使用
出版日: 2020年09月23日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

アジア太平洋地域におけるコンシューマーバンキング市場の競争が激化するにつれ、銀行はマーケティングプロセスにさらなる努力を払う必要があります。

当レポートでは、アジア太平洋地域のコミュニティベースマーケティング向けスマートリレーションシップ開発について調査分析し、その重要性に焦点を当てて、概要、ステークホルダー、活用方法など、体系的な情報を提供しています。

IDC PlanScape値

エグゼクティブサマリー

コミュニティベースマーケティング向けスマートリレーションシップ開発が重要な理由

コミュニティベースマーケティング向けスマートリレーションシップ開発とは

主なステークホルダーは

コミュニティベースマーケティング向けスマートリレーションシップ開発を組織が活用する方法

  • CRM
  • データサイエンス
  • ML
  • クラウドコンピューティング
  • 開発方法

技術バイヤーへの提言

関連調査

目次
Product Code: AP46528320

"As the competition becomes increasingly fierce in the banking consumer market in Asia/Pacific, banks must do further effort in their marketing process. Relationship development is not only for a bank's customers, but also for its prospective customers, such as certain communities in the target market. With this in mind, AI/ML technologies can be leveraged for relationship development analysis," says Handojo Triyanto, senior research manager, IDC Asia/Pacific Financial Insights.

IDC PlanScape Figure

Executive Summary

Why is Smart Relationship development for community-based marketing Important?

What is smart relationship development for community-based marketing?

Who are the Key Stakeholders?

How Can My Organization Take Advantage of relationship development for community-based marketing?

  • CRM
  • Data Science
  • ML
  • Cloud Computing
  • Development Method

Advice for Technology Buyers

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