市場調査レポート
商品コード
1119887
チームコラボレーションアプリケーションの世界市場シェア (2021年):企業全体の連携Worldwide Team Collaboration Application Market Shares, 2021: Connecting the Whole Enterprise |
チームコラボレーションアプリケーションの世界市場シェア (2021年):企業全体の連携 |
出版日: 2022年08月25日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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コラボレーションやコミュニケーション、そしてビジネス全体がデジタルの旅路にあります。未来のコラボレーションは、より視覚的となり、より多くの顧客やパートナーがB2B・B2C企業で積極的にコラボレーションするチームスポーツとなります。コラボレーションとは、人々が共通の目的のために行う活動です。適切なテクノロジーは、これらの活動の拡張を支援し、その過程で、もはや産業時代に根ざさない新しいインテリジェントな指標を生み出します。
当レポートでは、世界のチームコラボレーションアプリケーション市場におけるベンダー各社の収益実績・シェア (2021年時点) について分析しております。
This IDC study examines the vendor revenue performance in the team collaboration applications market for 2021.Team collaboration applications connect people, work, the assets of work, processes, often to create a personalized single pane of glass - a modern workspace. They make the stream of work digital while adding improved communications and security and enable the ability to work from anywhere with increased personal and group productivity. These were all identified as the most frequent benefits of integrated collaboration platforms (see IDC's Annual Collaboration Survey, 2022, IDC #US47735822, May 2022). "Collaboration, communications, and business on the whole is on a digital journey," according to Wayne Kurtzman, research vice president of Social and Collaboration applications at IDC. "The future of collaboration is more visual, a team sport with more customers and partners actively collaborating with B2B and B2C enterprises. Collaboration is the activities people take for a common purpose. The right technologies help these activities scale and, in the process, create new intelligent metrics that are no longer rooted in the industrial era."