![]() |
市場調査レポート
商品コード
954926
クラウドプロバイダーによるCOVID-19危機に対する対応:顧客、従業員、フロントラインワーカー、ワクチン調査に対するサポートの分析Cloud Providers' Response to COVID-19 Crisis: Analyzing Support for Customers, Employees, Frontline Workers, and Vaccine Research |
クラウドプロバイダーによるCOVID-19危機に対する対応:顧客、従業員、フロントラインワーカー、ワクチン調査に対するサポートの分析 |
出版日: 2020年08月20日
発行: IDC
ページ情報: 英文 13 Pages
納期: 即納可能
![]() |
クラウドは、COVID-19と戦うためのソリューションになりました。欧州の多くの国々からの制限が在宅勤務のポリシーにつながるため、欧州の企業はクラウドの導入を加速させています。COVID-19が続く中、クラウドが短期的・中期的に最も急成長する技術になると考えています。
当レポートでは、主要クラウドプロバイダーによるCOVID-19危機に対する対応方法について調査分析し、戦略の詳細、欧州におけるCOVID-19の影響に関する内部調査結果、提言なども含めて、体系的な情報を提供しています。
This IDC Market Perspective analyzes how the main cloud providers are responding or have responded to the COVID-19 crisis. It details cloud providers' strategy, interprets internal survey results on the impact of COVID-19 in Europe, and provides comments from IDC analysts."Cloud has become the solution to fight COVID-19. With restrictions from many countries in Europe leading to work-from-home policies, European enterprises have accelerated their cloud adoption. As COVID-19 persists, IDC believes cloud will be the fastest-growing technology in the short and medium term," said Carla Arend, program director, IDC European Cloud and Multicloud Research.