市場調査レポート
商品コード
1284943
マーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場:2023-2027年Worldwide Marketing Campaign Management Software Forecast, 2023-2027 |
マーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場:2023-2027年 |
出版日: 2023年05月31日
発行: IDC
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能
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「チャットベースのAIがすべてを変えます。1年以内にパーソナライズされたコンテンツが爆発的に増加し、すべてのMarTechソリューションはプロンプトベースのユーザーインターフェースとスクリプトされたユースケースを特徴とするようになるでしょう。しかし一方で、プロンプトベースの購買行動も一般的となり、マーケターには、バイヤーに代わって購買を支援、推奨、承認する大規模な言語モデルのためにデジタルブランドのプレゼンスを最適化すべきという新しい課題が示されています」とIDCのMarketing Automation Technology調査サービスのリサーチディレクターであるGerry Murray氏は述べています。
当レポートでは、世界のマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの市場を調査し、5カ年市場予測、市場影響因子の分析、市場における重要な展開、技術サプライヤーへの提言などをまとめています。
This IDC study presents a five-year forecast for the worldwide marketing campaign management software market."Chat-based AI changes everything," said Gerry Murray, research director of IDC's Marketing Automation Technology research service. "Within a year, all martech solutions will feature prompt-based user interfaces and scripted use cases in addition to an explosion of personalized content. However, prompt-based buying behavior will also become common and that presents new challenges for marketers to optimize digital brand presence for large language models that will increasing assist, recommend, and eventually make authorized purchases on behalf of buyers."