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市場調査レポート

カナダの銀行によるコンタクトセンターの方向性

Canadian Bank Contact Centers Directions, 2019

発行 IDC 商品コード 860209
出版日 ページ情報 英文 15 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.42円で換算しております。
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カナダの銀行によるコンタクトセンターの方向性 Canadian Bank Contact Centers Directions, 2019
出版日: 2019年06月04日 ページ情報: 英文 15 Pages
概要

当レポートでは、カナダの金融機関によるコンタクトセンターサービスの提供について調査分析し、コンタクトセンターソフトウェアの総合支出について、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブスナップショット

概況

  • 現在のコンタクトセンターの構成
  • コンタクトセンターの取引数
  • コンタクトセンターのエージェント状況と取り組み
  • クライアント中心を重視
  • オムニチャネルの状況
  • コンタクトセンターを再考
  • コンタクトセンターのシステムソリューション
  • クライアントコンタクトイノベーションのリーダー
  • オンサイトのコンタクトセンター技術ソリューション
  • クラウドベースのコンタクトセンターサービス
  • コンタクトセンターソフトウェアのベンダー
  • チャットボット認識対話型AIプラットフォーム
  • クライアントエクスペリエンスとデータアナリティクス
  • コンタクトセンター技術の促進要因

技術バイヤーへの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 調査手法
  • 要約
目次
Product Code: CA44506319

This IDC Perspective looks at the trends and intentions of Canadian financial institutions regarding the provision of the contact center services. Information on the overall expenditures for contact center software is provided. Details on contact center software and services are also provided. Canadian financial institutions are increasingly looking at the use of client-centric omni-channel contact center solutions. Where specific financial institutes initiatives are identified, the information provided comes from publicly available sources. According to Robert Smythe, IDC associate, IDC Financial Insights, "Canadian banks are exploring how artificial intelligence (AI), machine learning, cognitive processes, and robotics can improve client experience when interfacing with contact centers. Financial institutions are also looking at the use of cloud-based contact center solutions to facilitate the implementation of advanced contact center solutions."

Executive Snapshot

Situation Overview

  • Current Contact Center Configurations
  • Contact Center Transaction Volumes
  • Contact Center Agent Status and Initiatives
  • Client-Centric Focus
  • Omni-Channel Status
  • Reinventing the Contact Center
  • Contact Center System Solutions
  • Leaders in Client Contact Innovation
  • Onsite Contact Center Technology Solutions
  • Cloud-Based Contact Center Services
  • Contact Center Software Vendors
  • Chatbot Cognitive Conversational AI Platforms
  • Client Experience and Data Analytics
  • Contact Center Technology Drivers
    • Digital Transformation
    • Investments
    • Cloud Services
    • Omni-Channel Communications
    • Social Media
    • Artificial Intelligence
    • Analytics

Advice for the Technology Buyer

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  • Methodology
  • Synopsis
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