株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

ラテンアメリカのデジタルトランスフォーメーション (DX) から、オムニエクスペリエンスのソリューションへ

Latin America Digital Transformation Leading to Omni-experience Solutions

発行 IDC 商品コード 830866
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.42円で換算しております。
Back to Top
ラテンアメリカのデジタルトランスフォーメーション (DX) から、オムニエクスペリエンスのソリューションへ Latin America Digital Transformation Leading to Omni-experience Solutions
出版日: 2019年04月24日 ページ情報: 英文 23 Pages
概要

当レポートでは、小売業におけるオムニエクスペリエンスのカスタマーエンゲージメント要件について検証し、ラテンアメリカにおける活用方法について、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブスナップショット

新しい市場の発展と動向

  • デジタルトランスフォーメーション (DX) の定義
  • オムニエクスペリエンスのカスタマーエンゲージメント
  • 次世代の顧客サービス
  • ハイパーパーソナライズされたエンゲージメント
  • 顧客、データ、スケールを中心とした新しいデジタル機能の作成
  • DXの機能
  • カスタマーエクスペリエンス
  • DXとオムニエクスペリエンスにおけるラテンアメリカ
  • オムニエクスペリエンスの主要因としての小売

技術サプライヤー・ビジネスエグゼクティブへの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: LA44063919

This IDC document discusses the requirement for Omni Experience Customer Engagement inside the retail industry and how digital transformation is helping companies in Latin America adapt to the new mode of retail in which the shopping experience is a continuous practice from a customer engagement, sales and customer service standpoint."Technology is an important area where retailers have a challenge to be aligned between regions since retail is becoming increasingly global and cross-border. The Omni Experience begins with "client first" and can be mostly driven by the access to new data points to better know the clients and offer retailers deeper insights to better understand how to meet the demands of today's always-on customers. With the growth in mobility in Latin America, some companies are taking this trend into consideration for the expansion and investments of important physical and non-physical retailers." says Paola Soriano, Program Manager Consumer Devices Latin America.

Executive Snapshot

New Market Developments and Dynamics

  • Defining Digital Transformation
  • Omni - Experience Customer Engagement
  • Next-Generation Customer Care
  • Hyper-Personalized Engagement
  • Creating New Digital Capabilities Around Customers, Data, and Scale
  • DX Capabilities
  • Customer Experience
  • Latin America within Digital Transformation and Omni Experience
  • Retail as the main factor of the Omni Experience

Advice for the Technology Supplier and business executives

Learn More

  • Related Research
  • Synopsis
Back to Top