株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

IDCによる世界のコネクテッドコンシューマー支出ガイド (半期ベース) の分類法

IDC's Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide Taxonomy, 1H18

発行 IDC 商品コード 811839
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.55円で換算しております。
Back to Top
IDCによる世界のコネクテッドコンシューマー支出ガイド (半期ベース) の分類法 IDC's Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide Taxonomy, 1H18
出版日: 2019年03月20日 ページ情報: 英文 23 Pages
概要

当レポートでは、IDCによる世界のコネクテッドコンシューマー支出ガイド (半期ベース) の分類法について、体系的な情報を提供しています。

IDCによる世界のコネクテッドコンシューマー支出ガイド (半期ベース) の分類法

コネクテッドコンシューマー支出ガイド (半期ベース) の分類法の変更点

分類法の概要

定義

  • コンシューマーとは
  • コネクテッドコンシューマーとは
  • アドレサブル市場
  • コネクテッドコンシューマー市場の技術分析
  • イノベーションタイプ

参考資料

  • 調査手法
  • 為替レート
  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US44123919
This IDC study is designed as a companion piece for IDC's Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide and provides a detailed description of the taxonomy, definitions, and methodology supporting IDC's Connected Consumer research globally. The approach and structure described provide a framework to better understand connected consumer trends and can help both technology suppliers and organizations in planning activities and strategy definition. IDC's Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide taxonomy should be used by readers as a guide to understand the overall structure of the connected consumer market and how IDC organizes its market sizing efforts."There's an expectation among today's consumers for a seamless consumer experience. The connected consumer is no longer a passive one; the connected business buyer is in control and it's essential for technology providers to understand this if they want to continue to grow and gain market share in this digital age. IDC's Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide presents a comprehensive view of the consumer ecosystem and serves as a framework for how IDC organizes its consumer research and forecasts," said Stacey Soohoo, research manager, IDC's Customer Insights and Analysis group.

IDC's Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide Taxonomy

Semiannual Connected Consumer Spending Guide Taxonomy Changes for 1H18

Taxonomy Overview

Definitions

  • What Is a Consumer?
  • What Is a Connected Consumer?
  • Addressable Market
  • Technology View of the Connected Consumer Market
    • Smart and Basic Wearables
    • Mobile Data and Mobile Voice
  • Innovation Type
    • Traditional Consumer Technologies
    • Emerging Consumer Technologies

Learn More

  • Methodology
  • Exchange Rates
  • Related Research
  • Synopsis
Back to Top