株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

サイバーセキュリティマーケティング:アナリストの見通し

Cybersecurity Marketing from the Analyst Perspective: The Needed Demise of Cybersecurity Feature and Buzzword Marketing

発行 IDC 商品コード 769573
出版日 ページ情報 英文 10 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.06円で換算しております。
Back to Top
サイバーセキュリティマーケティング:アナリストの見通し Cybersecurity Marketing from the Analyst Perspective: The Needed Demise of Cybersecurity Feature and Buzzword Marketing
出版日: 2019年01月09日 ページ情報: 英文 10 Pages
概要

当レポートでは、サイバーセキュリティマーケティングについて取り上げ、顧客のユースケースに焦点を当てて、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブスナップショット

新しい市場の発展と動向

サイバーセキュリティベンダーへの提言

  • 顧客の弱点に対処する
  • 弱点の推論:製品の機能より、顧客の利益に基づく市場
  • PRとソーシャルメディア:ポジショニング、顧客への共感、ソリューションの利点の強化
  • 製品ではなく、ソリューションを提供
  • 顧客を知る
  • 可能な限り、ROIを提示
  • バイヤーの旅
  • 結論

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US44591919

This IDC Market Perspective provides the analyst perspective on cybersecurity marketing. Cybersecurity marketing is not easy. Some attributes of the market do make the marketing issues more acute. However, the fundamental principles are not any different in cybersecurity. Don't let the special considerations cloud that fact."If IDC could make one fundamental request, focus on the customer's use case above all else, and a solution can address that use case. Resist the temptation to rely on product feature and buzzword marketing. That simple rule will service you well." - Frank Dickson, research vice president, Cybersecurity Products.

Executive Snapshot

New Market Developments and Dynamics

Advice for the Cybersecurity Vendor

  • Address Your Customer's Pain Point
  • Pain Point Corollary: Market Based on Customer Benefits Rather Than Product Features
  • Public Relations and Social Media: The Engine That Fuels Your Air Cover to Reinforce Positioning, Customer Empathy, and Solution Advantages
  • Provide Solutions, Not Products
  • Know Your Customer
  • Where Possible, Present an ROI
  • The Buyer's Journey
    • Exploration Stage
    • Evaluation Stage
    • Purchase Stage
    • Use and Expand Stage
    • Renewal Stage
    • Advocacy Stage
  • A Final Word

Learn More

  • Related Research
  • Synopsis
Back to Top