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市場調査レポート
商品コード
738790
顧客サービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界市場の予測 (2019~2023年):市場規模は2023年には150億米ドルに達するWorldwide Customer Service Applications Software Forecast, 2019-2023: Market to Hit $15 Billion in 2023 |
顧客サービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界市場の予測 (2019~2023年):市場規模は2023年には150億米ドルに達する |
出版日: 2019年12月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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世界の大手企業の上層部では現在、顧客側のブランドとの関係性を深め、かつブランド側の顧客のための活動努力を活発化するための方法について議論が進められています。ただし、この2つの取り組みを成功させるには、企業内部でのデジタル転換 (DX) の普及促進が不可欠で、またビジネスプロセスの見直しや従業員の巻き込みといった課題にも数年がかりで取り組んでいく必要があります。
当レポートでは、世界の顧客サービス・アプリケーション・ソフトウェアの市場規模と最新情勢について分析し、全体的な市場収益額の推移と見通し (過去・今後5年間分) や、分野別の詳細動向、主な市場促進・抑制要因、今後の市場成長・技術開発の方向性などについて調査しております。
This IDC study provides an updated market sizing for the worldwide customer service applications software market based on completed revenue modeling and a revised forecast for the market over a 10-year period, with a five-year forecast (2019-2023)."Increasingly, the customer's relationship with a brand and a brand's efforts on behalf of the customer are being discussed at the highest levels within organizations," says Mary Wardley, program VP, Customer Care and CRM at IDC. "However, the effort to create a comprehensive customer-handling initiative that includes the internal digital transformation process, changed business process, and the inclusion of employee experience is a multiyear process."