株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

パートナーによるトランスフォーメーション第2フェーズへの移行:マネージドサービス (プロフェッショナルサービス) の構築と育成

Partner Transitioning to Transformation Phase II: Build and Grow Managed Services (Professional Services)

発行 IDC 商品コード 711742
出版日 ページ情報 英文 11 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=111.31円で換算しております。
Back to Top
パートナーによるトランスフォーメーション第2フェーズへの移行:マネージドサービス (プロフェッショナルサービス) の構築と育成 Partner Transitioning to Transformation Phase II: Build and Grow Managed Services (Professional Services)
出版日: 2018年09月24日 ページ情報: 英文 11 Pages
概要

当レポートでは、アジア太平洋地域 (日本を除く) のパートナーネットワークが、従来型のITインフラ市場と闘う際に、組織が直面する多くの課題に焦点を当てて、ビジネスを進めるための成功のロードマップについて、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブスナップショット

新しい市場の発展と動向

  • ステージ1 - 初期段階
    • 計画する
    • 文化の問題に取り組む
    • 仮顧客の変換
  • ステージ2 - 構築を開始する
    • 現在を管理する
    • 将来を管理する
    • 拡大を開始する
  • ステージ3 - 提供を拡大する
    • パブリッククラウドからプライベートクラウドへ移行する
    • セルフサービスプラットフォームの提供を構築する
    • ネットワークセキュリティプログラムを探る
    • 価値売却を拡大
  • ステージ4 - 検証と改善
    • 効率、有効性、顧客満足度を監視する
    • 購入行動を変える
    • 計画に戻って調べる

ベンダー、流通業者、パートナーへの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: AP44082318

The research that IDC has conducted on the partner network across Asia/Pacific (excluding Japan) has highlighted many challenges these organizations are facing as they struggle with declining, traditional IT infrastructure markets. These papers provide a road map for success for committed companies to take their businesses forward in a dedicated, logical, pragmatic, and step-by-step approach. The options provided within are carefully considered, based upon IDC's extensive market research and wide-ranging industry relationships."For the first time, IDC is leading the way by providing traditional IT infrastructure partners with a road map and a strategy to developing their marketing, sales, and support in line with newer and more significant business opportunities. There is now light at the end of the tunnel for these partners," says Nigel Parsons, research director, IDC Asia/Pacific Cloud Partner Programs.

Executive Snapshot

New Market Developments and Dynamics

  • Overview
  • Stage 1 - Initial Stages
    • Planning
    • Tackle Cultural Issues
    • Preliminary Customer Conversion
  • Stage 2 - Begin Building
    • Manage the Current
    • Manage the Future
    • Begin Expansion
  • Stage 3 - Expand Offerings
    • Migrate Public to Private Cloud
    • Build Self-Service Platform Offerings
    • Explore Network Security Programs
    • Expand the Value Sale
  • Stage 4 - Review and Improve
    • Monitor Efficiency, Effectiveness, and Customer Satisfaction
    • Change Purchasing Behavior
    • Check Back with the Plan

Advice for the vendor, distributor, and partner

Learn More

  • Related Research
  • Synopsis
Back to Top