株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

コンタクトセンター向けアプリケーションソフトウェアの世界市場

Worldwide Contact Center Applications Software Forecast, 2017-2021

発行 IDC 商品コード 551823
出版日 ページ情報 英文 15 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=113.97円で換算しております。
Back to Top
コンタクトセンター向けアプリケーションソフトウェアの世界市場 Worldwide Contact Center Applications Software Forecast, 2017-2021
出版日: 2017年09月01日 ページ情報: 英文 15 Pages
概要

当レポートでは、コンタクトセンター向けアプリケーションソフトウェアの世界市場について調査し、セグメント(オンプレミス、パブリッククラウド)および地域別の市場動向、収益額・市場シェア・成長率の推移と予測(今後5年間分)、市場成長への各種影響要因ならびに影響力の分析、市場の発展動向(過去5年間・今後5年間分)、戦略提言などについて包括的にまとめています。

IDCによる市場予測図

エグゼクティブサマリー

技術サプライヤーへの提言

市場予測

市場概要

  • 市場促進・阻害要因
    • 市場促進要因
      • デジタル変革へのイニシアチブ
      • 対話型人工知能
      • クラウド
    • 市場阻害要因
      • 顧客中心の市場開拓戦略
  • 市場の発展動向
  • 前回予測からの変更点

市場の定義

調査手法

関連調査

目次
Product Code: US43009417

This IDC study provides an updated market sizing for the worldwide contact center applications software market based on completed revenue modeling and a revised data for the market over a 10-year period, with a 5-year forecast (2017-2021)."Contact centers and their associated area of customer service operations are moving into the limelight due to the market focus on customer centricity and fueled by digital transformation efforts," says Mary Wardley, program VP, Customer Care and CRM. "IDC surveys consistently place 'an improved customer experience' at the top of the stated goals driving DX initiatives."

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • Digital Transformation Initiatives
      • Conversational AI Applications
      • Cloud
      • Agent Population
    • Inhibitors
      • Comprehensive Internal View/Go to Market Based on Customer Centricity
  • Significant Market Developments
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

  • Historical and Forecast Market Values and Exchange Rates

Related Research

Back to Top