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市場調査レポート

中東欧の有料TV市場の将来予測

Central and Eastern Europe Pay TV Forecast, 2017-2021

発行 IDC 商品コード 410357
出版日 ページ情報 英文 10 Pages
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中東欧の有料TV市場の将来予測 Central and Eastern Europe Pay TV Forecast, 2017-2021
出版日: 2017年12月19日 ページ情報: 英文 10 Pages
概要

当レポートでは、中東欧諸国 (全17ヶ国:アルバニア、ボスニア・ヘルツェゴビナ、ブルガリア、クロアチア、チェコ、エストニア、ハンガリー、ラトビア、リトアニア、マケドニア、モンテネグロ、ポーランド、ルーマニア、ロシア、セルビア、スロバキア、スロベニア) における有料TV市場の構造や、市場規模の推移と見通し、主な市場促進・抑制要因などについて分析しております。

IDCによる市場動向予測 (図表)

エグゼクティブ・サマリー

技術サプライヤー向け提言

市場予測

市場の背景事情

  • 市場促進・阻害要因
    • 促進要因
    • 阻害要因
  • 市場の主な動向
  • 前回の予測結果からの変更点

市場の定義

  • その他の定義

調査手法

関連調査

目次
Product Code: CEMA43308617

This IDC Market Forecast study examines the pay TV market in Central and Eastern Europe. The historical figures and forecast data represent pay TV subscriptions and spending for the 17 countries that make up the CEE region: Albania, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, the Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Macedonia, Montenegro, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovakia, and Slovenia."The Central and Eastern Europe pay TV market is slightly growing. Operators across the region are using advanced digital services to provide increasingly innovative products. The application of digital technologies is fundamentally impacting all aspects of consumer experience. IP technology, cloud, mobile, Big Data analytics, and social media will continue to drive innovation." - Senior Research Analyst Dusanka Radonicic, IDC CEMA

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Market Drivers and Inhibitors
    • Drivers
    • Inhibitors
  • Significant Market Developments
    • OTT and Telco Collaboration
    • Mergers and Acquisitions
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

  • Other Definitions

Methodology

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