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市場調査レポート

中東欧における有料テレビ市場の予測

Central and Eastern Europe Pay TV 2015-2020 Forecast

発行 IDC 商品コード 345562
出版日 ページ情報 英文 12 Pages
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中東欧における有料テレビ市場の予測 Central and Eastern Europe Pay TV 2015-2020 Forecast
出版日: 2015年11月16日 ページ情報: 英文 12 Pages
概要

中東欧の有料テレビ市場は、前年より緩やかなペースで、引き続き成長が予測されています。サービスのイノベーションやカスタマーエクスペリエンスの改善によって、市場成長は後押しされます。

当レポートでは、中東欧における有料テレビ市場について調査分析し、市場動向と促進要因について検証するほか、加入者数、市場普及率、収益なども含めて、体系的な情報を提供しています。

IDCの市場予測値

エグゼクティブサマリー

技術サプライヤーへの提言

市場予測

市場の背景

  • 促進要因と阻害要因
  • 重要な市場動向
  • 前回予測からの変更

市場の定義

調査手法

関連調査

目次
Product Code: CEMA23444

"The CEE pay TV market will continue to grow, but at a more moderate rate than in previous years. Innovation of services and improved customer experience will drive growth. Data about the way consumers interact with and view content will become even more important, not only in terms of advertising, but also as a basis for making programming decisions based on the profile of the target audience." - Senior Research Analyst Dusanka Radonicic, IDC CEMA.

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
  • Significant Market Developments
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

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