表紙
市場調査レポート

プログラマティック・ディスプレイ広告の世界市場予測:2015年〜2019年

Worldwide Programmatic Display Advertising Forecast Update, 2015-2019: Almost Half of Worldwide Display Ads Programmatic by 2019

発行 IDC 商品コード 344477
出版日 ページ情報 英文 33 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.12円で換算しております。
Back to Top
プログラマティック・ディスプレイ広告の世界市場予測:2015年〜2019年 Worldwide Programmatic Display Advertising Forecast Update, 2015-2019: Almost Half of Worldwide Display Ads Programmatic by 2019
出版日: 2015年11月09日 ページ情報: 英文 33 Pages
概要

当レポートでは、世界のプログラマティック・ディスプレイ広告市場について調査分析を行い、米国を中心としたその他の地域市場、世界市場について考察するとともに、様々な広告形態(オンラインディスプレイ、オンラインビデオ、モバイルディスプレイ、ビデオ、TV)、様々な販売チャネル(RTB、プライベートマーケットプレイス、オートメーテッドギャランティード)、長期的な市場動向などについてまとめています。

第1章 IDCの市場予測

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 技術サプライヤーへの助言

第4章 市場予測

  • 世界市場
  • 米国市場

第5章 市場の状況

  • 促進因子と抑制因子
    • 促進因子
      • ROIの向上
      • 広告効果の向上
    • 抑制因子
      • ビジネスモデルの懸念
      • 技術の課題
      • 法的な課題
  • 主な市場発展
    • ノンギャランティード・オンラインディスプレイ広告:RTBとプライベートマーケットプレイス
    • 主要な取引
    • プログラマティック・ギャランティード・オンラインディスプレイ広告
    • 特徴
    • 新しいプログラマティックチャネル
    • プログラマティック広告とデータ
    • プログラマティック広告と詐欺
    • プログラマティックの将来

第6章 市場の定義

第7章 調査方法

第8章 関連調査

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: 259873
This IDC study explores advertising transacted using programmatic technology. It covers digital advertising spending managed using programmatic technology in the United States, the regions, and the world. For the United States, this study analyzes current programmatic trends in different advertising formats (online display, online video, mobile display and video, and TV) and in different sales channels (RTB, private marketplaces, and automated guaranteed). Long-term trends such as forward markets, marketing automation, and declining vendor margins are discussed as well."Spending managed on programmatic platforms will grow more than sixfold in the United States by 2019," said Karsten Weide, IDC's VP of Media and Entertainment. "Most of that growth will take place in the automation of guaranteed sales where vast efficiencies can be realized."

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

  • Worldwide
  • United States

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • ROI Improvement
      • Improvement of Ad Effectiveness
    • Inhibitors
      • Business Model Concerns
      • Technological Challenges
      • Legal Issues
  • Significant Market Developments
    • Non-Guaranteed Online Display Advertising: Real-Time Bidding and Private Marketplaces
      • The Benefits of Private Marketplaces
    • Preferred Deals
    • Programmatic Guaranteed Online Display Advertising
      • Automated Guaranteed
      • Forward Markets
    • Attribution
    • Emerging Programmatic Channels
      • Programmatic Mobile Advertising
      • Programmatic Video and Television Advertising
      • Linear TV and Programmatic Advertising
      • Programmatic Radio Advertising
    • Programmatic Advertising and Data
    • Programmatic Advertising and Fraud
    • The Future of Programmatic
      • A Race to the Bottom?
      • Will All Advertising Be Programmatic?
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

Related Research

Back to Top