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市場調査レポート

世界と米国のインターネット広告支出額の分析:米国国内でTwitterの市場規模がAOLを超過する

Worldwide and U.S. Internet Ad Spend Report, 3Q14: Twitter Set to Overtake AOL in the United States

発行 IDC 商品コード 323119
出版日 ページ情報 英文 28 Pages
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価格
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世界と米国のインターネット広告支出額の分析:米国国内でTwitterの市場規模がAOLを超過する Worldwide and U.S. Internet Ad Spend Report, 3Q14: Twitter Set to Overtake AOL in the United States
出版日: 2015年01月21日 ページ情報: 英文 28 Pages
概要

当レポートでは、全世界・各地域および米国国内のインターネット広告向け支出額の最新動向と、今後1年間分(4四半期分)の見通しについて調査・推計すると共に、ニューメディア企業の広告販売額や成長率・市場シェア、主な広告形態・媒体別の支出額・市場シェアといった情報も取りまとめてお届けします。。

調査概要

  • IDCの見解
  • 現在の産業のダイナミクス
    • 世界市場の動向
    • 米国市場の動向
    • 米国の大手ニューメディア企業
  • 将来の展望
  • IDCの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約

表の一覧

  • 世界のデジタル広告収益額:地域別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のデジタル広告収益額見通し(今後4四半期(1年間)分)
  • 米国のデジタル広告収益額成長率:フォーマット別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のデジタル広告収益額シェア:フォーマット別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のデジタル広告純収益額(TAC(トラフィック獲得費用)を除く):企業別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のデジタル広告純収益シェア(TACを除く):企業別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のデジタル広告粗収益シェア(TACを除く):企業別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のオンライン検索広告純収益シェア(TACを除く):企業別(過去16四半期(4年間)分)
  • 米国のオンラインディスプレイ純収益シェア(TACを除く):企業別(過去16四半期(4年間)分)

図の一覧

  • 世界のデジタル広告収益額:地域別
  • 米国のデジタル広告収益額
  • 米国のデジタル広告収益額成長率(対前年度)
  • 米国のデジタル広告収益額成長率:予測値と実績値との比較
  • 米国のデジタル広告収益額成長率:フォーマット別
  • 米国のモバイルオンライン広告収益額成長率:フォーマット別
  • 米国のデジタル広告収益額成長率:フォーマット別
  • 米国のデジタル広告収益額成長率:フォーマット別
  • 米国のデジタル広告収益額シェア:形態別
  • 米国のデジタル広告純収益成長率(TACを除く):企業別
  • 米国のデジタル広告純収益成長率(TACを除く):Facebook・Hulu・Twitterの場合
  • 米国のデジタル広告純収益シェア(TACを除く):企業別
  • 米国のデジタル広告純収益シェア(TACを除く):Googleの場合
  • 米国のデジタル広告収益シェア:企業別(最新値)
  • 米国のオンライン検索広告純収益シェア(TACを除く):企業別
  • 米国のオンラインディスプレイ純収益シェア(TACを除く):企業別

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: 253681

This IDC update reports the total volume and growth rate of the worldwide, regional, and U.S. Internet advertising spending for 3Q14 and forecasts U.S. growth for 4Q14-3Q15. It also reports the top U.S. new media companies' quarterly domestic ad sales, growth rates, and market shares, as well as spending on major ad formats and their growth rates and market shares.

A spreadsheet containing this document's data is available to IDC clients upon request.

Follow Karsten Weide on Twitter: @KarstenW.

Table of Contents

In This Update

  • IDC Opinion
  • Current Industry Dynamics
    • Worldwide Development
    • U.S. Development
    • U.S. Top New Media Companies
  • Future Outlook
  • Essential Guidance

Learn More

  • Related Research
  • Methodology

List of Tables

  • Table: Worldwide Digital Advertising Revenue by Region, 4Q10-3Q14 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue, 4Q14-3Q15 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue Growth by Format, 4Q10-3Q14 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Format, 4Q10-3Q14 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue (Excluding TAC) by Entity, 4Q10-3Q14 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 4Q10-3Q14 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Gross Revenue Share (Including TAC) by Entity, 4Q10-3Q14 (%)
  • Table: U.S. Online Search Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 4Q10-3Q14 (%)
  • Table: U.S. Online Display Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 4Q10-3Q14 (%)

List of Figures

  • Figure: Worldwide Digital Advertising Revenue by Region, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Year-over-Year Growth, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Forecast Versus Actual Revenue Growth, 1Q10-3Q15
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Growth by Format, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Mobile Online Ads Revenue Growth, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Format, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) by Company, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) of Facebook, Hulu, and Twitter, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) of Google, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Company, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Entity, 3Q14
  • Figure: U.S. Online Search Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q09-3Q14
  • Figure: U.S. Online Display Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q09-3Q14
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