株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

米国のクリエイティブフォト商品市場:予測

U.S. Creative Photo Merchandise 2014-2018 Forecast

発行 IDC 商品コード 304859
出版日 ページ情報 英文 12 Pages
即納可能
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
米国のクリエイティブフォト商品市場:予測 U.S. Creative Photo Merchandise 2014-2018 Forecast
出版日: 2014年05月30日 ページ情報: 英文 12 Pages

当商品の販売は、2016年07月01日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートでは、米国のオンラインフォトサービスのウェブサイト(Shutterflyなど)経由、消費者デザインによるクリエイティブフォト商品(カレンダー、フォトカードなど)市場について取り上げ、収益データ(印刷環境・主要製品カテゴリー別)などについて、体系的な情報を提供しています。

IDCの見解

調査概要

  • 調査手法
  • 定義

概況

  • デジタルイメージングデバイス情勢の変化

将来の展望

  • 予測と前提条件
  • 市場の背景

主な提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約

  • 米国のクリエイティブフォト商品市場の収益:環境別
  • 米国のクリエイティブフォト商品市場の収益:製品カテゴリー別
  • 米国のクリエイティブフォト商品市場の3大前提条件
  • 米国のクリエイティブフォト商品市場の予測の主な前提条件
  • 米国のクリエイティブフォト商品市場の収益:比較

  • 米国のクリエイティブフォト商品市場の収益:比較
目次
Product Code: 248919

This IDC study quantifies the revenue derived from creative photo merchandise (e.g., calendars, photo cards) designed by consumers via online photo service Web sites like Shutterfly, at retail locations or within the home. The data is for the United States only. Revenue data is segmented by printing environment and major product category.

"Mobile device cameras, particularly smartphones, will contribute a strong share to the overall digital image installed base and drive the need for custom photo merchandise," said Chris Chute, research director, Worldwide Digital Imaging practice.

Table of Contents

IDC Opinion

In This Study

  • Methodology
  • Definitions

Situation Overview

  • Changes in the Digital Imaging Device Landscape

Future Outlook

  • Forecast and Assumptions
  • Market Context

Essential Guidance

Learn More

  • Related Research
  • Synopsis

List of Tables

  • Table: U.S. Creative Photo Merchandise Revenue by Environment, 2006-2018
  • Table: U.S. Creative Photo Merchandise Revenue by Product Category, 2006-2018
  • Table: Top 3 Assumptions for the U.S. Creative Photo Merchandise Market, 2014-2018
  • Table: Key Forecast Assumptions for the U.S. Creative Photo Merchandise Market, 2014-2018
  • Table: U.S. Creative Photo Merchandise Revenue, 2008-2018: Comparison of March 2011 and May 2014 Forecasts ($M)

List of Figures

  • Figure: U.S. Creative Photo Merchandise Revenue, 2008-2018: Comparison of March 2011 and May 2014 Forecasts
Back to Top