市場調査レポート

世界と米国のインターネット広告支出の最新動向の分析:HuluとTwitterが米国市場で1%の市場シェアを獲得

Worldwide and U.S. Internet Ad Spend Report, 3Q13: Hulu and Twitter at 1% Market Share in the United States

発行 IDC 商品コード 294015
出版日 ページ情報 英文 26 Pages
即納可能
価格
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世界と米国のインターネット広告支出の最新動向の分析:HuluとTwitterが米国市場で1%の市場シェアを獲得 Worldwide and U.S. Internet Ad Spend Report, 3Q13: Hulu and Twitter at 1% Market Share in the United States
出版日: 2014年01月16日 ページ情報: 英文 26 Pages

当商品の販売は、2016年04月01日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートでは、全世界・各地域・米国のインターネット広告市場の市場規模(支出額)について分析し、世界・米国市場の最新動向や、これまでの市場動向(四半期ベース)や将来予測(今後1年間(4四半期間)分)、米国の大手メディア企業の最新業績・成長率・市場シェア、主要な広告フォーマット別の市場規模・成長率・シェアなどを調査・推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

調査概要

  • IDCの見解
  • 現在の産業動向
    • 世界市場の発展
    • 米国市場の発展
    • 米国の最大手メディア企業
  • 将来の展望
  • IDCの提言

参考資料

  • 関連調査
  • 要約

表の一覧

  • 世界のデジタル広告収益:地域別(過去4年間分)
  • 米国のデジタル広告収益(今後1年間分)
  • 米国のデジタル広告収益増加率:フォーマット別(過去4年間分)
  • 米国のデジタル広告収益シェア:フォーマット別(過去4年間分)
  • 米国のデジタル広告収益純収益(TAC(トラフィック獲得コスト)を除く):企業別(過去4年間分)
  • 米国のデジタル広告収益純収益成長率(TACを除く):企業別(過去4年間分)
  • 米国のデジタル広告収益純収益シェア(TACを除く):企業別(過去4年間分)
  • 米国のデジタル広告収益総収益シェア(TACを含む):企業別(過去4年間分)
  • 米国のオンラインサーチ広告収益純収益シェア(TACを除く):企業別(過去4年間分)
  • 米国のオンラインディスプレイ広告収益純収益シェア(TACを除く):企業別(過去4年間分)

図の一覧

  • 世界のデジタル広告収益:地域別
  • 米国のデジタル広告収益
  • 米国のデジタル広告収益の年間成長率
  • 米国のデジタル広告収益成長率:予測値と実績値の違い
  • 米国のデジタル広告収益成長率:フォーマット別
  • 米国のモバイルオンライン広告収益の成長率
  • 米国のデジタル広告収益シェア:フォーマット別
  • 米国のデジタル広告純収益成長率(TACを除く):企業別
  • 米国のデジタル広告純収益成長率(TACを除く):Facebook・Hulu・Twitterの場合
  • 米国のデジタル広告純収益シェア(TACを除く):Googleの場合
  • 米国のデジタル広告純収益シェア(TACを除く):企業別
  • 米国のデジタル広告収益シェア:企業別
  • 米国のオンラインサーチ広告純収益シェア(TACを除く):企業別
  • 米国のオンラインディスプレイ広告純収益シェア(TACを除く):企業別
目次
Product Code: 246010

This IDC update reports the total volume and growth rate of the worldwide, regional, and U.S. Internet advertising spending for 3Q13 and forecasts U.S. growth for 4Q13-3Q14. It also reports the top U.S. new media companies' quarterly domestic ad sales, growth rates, and market shares, as well as spending on major ad formats and their growth rates and market shares.

A spreadsheet containing this document's data is available to IDC clients by request.

Table of Contents

In This Update

  • IDC Opinion
  • Current Industry Dynamics
    • Worldwide Development
    • U.S. Development
    • U.S. Top New Media Companies
  • Future Outlook
  • Essential Guidance

Learn More

  • Related Research
  • Methodology

List of Tables

  • Table: Worldwide Digital Advertising Revenue by Region, 4Q09-3Q13 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue, 4Q13-3Q14 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue Growth by Format, 4Q09-3Q13 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Revenue Share by Format, 4Q09-3Q13 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue (Excluding TAC) by Entity, 4Q09-3Q13 ($B)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) by Entity, 4Q09-3Q13 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 4Q09-3Q13 (%)
  • Table: U.S. Digital Advertising Gross Revenue Share (Including TAC) by Entity, 4Q09-3Q13 (%)
  • Table: U.S. Online Search Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 4Q09-3Q13 (%)
  • Table: U.S. Online Display Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 4Q09-3Q13 (%)

List of Figures

  • Figure: Worldwide Digital Advertising Revenue by Region, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Revenue, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Revenue Year-on-Year Growth, 1Q08-3Q13
  • Figure: U.S. Digital Advertising Forecast Versus Actual Revenue Growth, 1Q10-3Q14
  • Figure: U. S. Digital Advertising Revenue Growth by Format, 1Q08-3Q13
  • Figure: U.S. Mobile Online Ads Revenue Growth, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Revenue Share by Format, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) by Company, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Net Revenue Growth (Excluding TAC) of Facebook, Hulu, and Twitter, 1Q09-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) of Google, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Company, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Digital Advertising Revenue Share by Entity, 3Q13
  • Figure: U. S. Online Search Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q08-3Q13
  • Figure: U. S. Online Display Advertising Net Revenue Share (Excluding TAC) by Entity, 1Q08-3Q13
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